Мисля че имаше тема но не успях да я открия.
Проблема е следния на празен ход оборотите ска4ат до и над 4000. Смених моторчето на празен ход да пробвам дали е от него но проблема остана. Изолирах го като изкарах буксата но никакъв резултат. След това изключих акумолатора за да може компа да премахне евентуални грешки от каране на газ-отново нищо. Помагаите не мога да я карам постоянно с 4000 оборота.
Колата е пасат 1.8 моно
проблем с високи обороти
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
По принцип Sunny е прав, ама все пак виж си изпарителя - на него има винтчета за настройка /примерно два броя/, включи двигателя да работи и върти с отверка /на завиване/ може и да свалиш оборотите, ако не стане - диагностика му е майката... Успех!
А забравих да ти кажа, врътваш рязко на четвърт оборот примерно и слушаш реакцията на двигателя - ако всичко е точно оборотите трябва да паднат и малко след това да се въстановят, след изключване на двигателя и повторното му пускане оборотите на празен ход трябва да са тези на които са паднали при завъртането разбира се ако това е проблема и става по този начин /да има на къде да въртиш/.
А забравих да ти кажа, врътваш рязко на четвърт оборот примерно и слушаш реакцията на двигателя - ако всичко е точно оборотите трябва да паднат и малко след това да се въстановят, след изключване на двигателя и повторното му пускане оборотите на празен ход трябва да са тези на които са паднали при завъртането разбира се ако това е проблема и става по този начин /да има на къде да въртиш/.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем с високи обороти
Е нали уж го беше правил и преди и разлика нямало


jack написа:...Смених моторчето на празен ход да пробвам дали е от него но проблема остана. Изолирах го като изкарах буксата но никакъв резултат...
- jack
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 24 авг 2004 13:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оборотите паднаха защото, трябваше самото мотор4е да се завърти, и ако застане в определена позиция може да си държи обороти и високи независимо дали е изклю4ено или не. затова трябваше да му подам ток директно от акумолатора и да сменя + - ако не се врътне. Сега когато съм го изклю4ил си стои в положение на ниски оборти и не създава проблем.
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
jakc - защо ти е да купуваш ново моторче, отовори го и го почисти, не е нищо сложно вътре, обикновенно се натрупва нагар на пластините на онова "хуйче" дето регулира оборотите(сори за израза ама си е точно "хуйче"............. деба и простотията) и не може да прави контакт и да се върне обратно. Аз имах същия проблем но при мен освен моторчето се оказа че зъбчето дето държи прожината на коляното на дросел клапата е счупено и то не може да натисне достатачно онова "хуйче" та да си направи контакт и да се прибере.
Успех!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта