
Проблем с паленето на бензин и не само...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София

tahi_72 написа:Аз толкоз съм я карал,няколко пъти и мисля,че е добре.
Два пъти отиде на 90С но за кратко-така и не чух вентилатора да се включи.Доколкото знам това трябва да бъде на 100-110С.
По-принцип 70-80 градуса са малко ниски(но във форума има доста изписано затова). При изправна система трябва да отчита 90 "+ -" ок 2 градуса. Не си чул вероятно включването на първа степен на вентилатора. Втората му степен е при около 100-102 градуса.
При ваденето на помпата си подготви парцали, защото ще поизтече бензин при махането на маркучите. Братко, бая ще се обензиниш, ако ти е останало толкова гориво в резервоара, помпата е закрепена на дъното. Ще ти драсна няколко насочващи реда. За да бъде освободена от дъното кошницата с помпата трябва да завъртиш 1/4 оборот, обратно на часовниковата стрелка. Внимавай като я хващаш с устройството на бензиномера(то е захванато на самата кошница, но това беше писал и колега по-горе), да не стиснеш силно рамото на поплавъка. Наистина не може да се каже със сигурност каква е причината помпата да не работи преди да се извади и разглоби. Лошото е, че тя е капсулована(самото моторче) и трябва да намериш внимателен начин да я разфасоваш, за да можеш после да я събереш, ако успееш да я отремонтираш.
Дерзай и късмет.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта