
Мнение за Пасат 5?
Мнение за Пасат 5?
Колата е 2.5tdi 4Motion 150коня седан....абсолютно всички екстри за модела без ел.седалки..Единственото което ме притеснява е мотора...замо го хранят този мотор всички,ако може запознати хора да ми кажат две приказки за този мотор,найстина ли е толкова трошлив,или просто хората се оплакват заради скъпата поддръжка?
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Това което си тръгнал да купуваш е сериозна машина. Първо тази кола върви многооо
.Въртящият момент е добър и ако обичаш да караш бързо това е колата. 4motion е система подобна на quatroto от ауди а колко е добра е малко спорно за мен тъй като тази кола е много тежка и според мен е излишно.Само да спомена че мой познат кара ауди 1,8 с куатро и казва, че все едно кара трамвай-било много стабилно. Минусите са че това е голям дизел и примерно една смяна на ангренаж излиза доста дебело. За разхода мисля че не харчи толкова много ако не го настъпваш, но пък тогава не виждам смисъл да го купуваш.Ще имаш и други проблеми, които са характерни за модела но те са решими.В крайна сметка лоши коли няма има мърляви собственици и грижливи собственици.

- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1. ГНП - умира от веднъж, неприятното е че може да ти го направи в движение - цена на ремонта 1300лв.
Може и да се смени с друга - втора употреба, но тя колко ще кара никой не знае. Типа на помпата е същата на опел моторите 2.0Д 82к.с. и имат същия проблем, това е и причината цената на дизелова Астра Г и бензинова да е една и съща!
2. Картерите текат много на 2.5ТДИ, разписва се на всякъде където спреш. Лепят се на ново и държи около година и половина - цена около 250лв. на 1-2 места в София само са отворени на го правят!
3. Валове, заминават около 300 000, а честно казано 2.5ТДИ под 300 000 рядко се среща вече!
4. Кобилици и клапани - същата работа. Ремонта на главата обикновено се прави на куп и излиза около 1500лв.
5. Турбото им е калпаво - втора употреба се намира трудно защото е много търсена част и излиза около 600лв. - рециклирано тубо в реал турбо е около 1000лв.
6. типтроник - ако колата е с такава скоростна кутия в много случай тя също се нуждае от ремонт - причината е че по документация на ауди не дават маслот да се сменя и хората си джиткат, а проблема идва от това че няма нищо вечно. - цена на ремонта около 2000лв.
7. А4 по принцип страда и от рейка. Ремонта на рейката излиза около 120лв. ама на фона на другите цифри тва не трябва да те притеснява!
-----------------------------------------------
да започнем с това кое се троши по V6 мотора:
1.нафтова помпа
2.дебитомер
3.вакумен клапан на турбината-върви с цялата турбина(само в пловдив можеш да го намериш отделно)
4.турбина
5.скоростна кутия(само автоматиците)
6.повдигачи и валове
7.перката си прави среща с радиатора(болезнена)
...и защо се троши:
защото бай Франц от Хамбург не дал една торба с пара и не плаща дебелите данъци за да я държи таз кола в гаража!а си е направил тънката сметка че ке я избие само с каране...затова като видим някоя А6-1999г. на 200 000км умирам да се смея(а тука пове4ето са на 130К!!!!) - по 35 000км на година са и въртели!!е как бе? като А6 на най малко км което съм виждал е 3 годишнж на 110 000км - карано тук!!!като знам коя я е карал и че не си е давал много зор....
Колкото до тези неща които съм изброил признавам за първите две и за автоматиците че са калпави...а другото е в резултат от поддръжката на Хасан там или бай ти Гошо тук.
Е как нема да се трошат бе вие ако им разберете оригиналните километри ще изпаднете в екстаз!!!!И после най големия провал - ебем ти и провала,ебем ти и све....
-----------------------------------------------------------------------------
2.5ТДИ е мотора, който накара сума газари да слязат от ауди и точно тези хора никога вече няма да се качат на кола с 4 кръгчета
от http://audibg.com/
Може и да се смени с друга - втора употреба, но тя колко ще кара никой не знае. Типа на помпата е същата на опел моторите 2.0Д 82к.с. и имат същия проблем, това е и причината цената на дизелова Астра Г и бензинова да е една и съща!
2. Картерите текат много на 2.5ТДИ, разписва се на всякъде където спреш. Лепят се на ново и държи около година и половина - цена около 250лв. на 1-2 места в София само са отворени на го правят!
3. Валове, заминават около 300 000, а честно казано 2.5ТДИ под 300 000 рядко се среща вече!
4. Кобилици и клапани - същата работа. Ремонта на главата обикновено се прави на куп и излиза около 1500лв.
5. Турбото им е калпаво - втора употреба се намира трудно защото е много търсена част и излиза около 600лв. - рециклирано тубо в реал турбо е около 1000лв.
6. типтроник - ако колата е с такава скоростна кутия в много случай тя също се нуждае от ремонт - причината е че по документация на ауди не дават маслот да се сменя и хората си джиткат, а проблема идва от това че няма нищо вечно. - цена на ремонта около 2000лв.
7. А4 по принцип страда и от рейка. Ремонта на рейката излиза около 120лв. ама на фона на другите цифри тва не трябва да те притеснява!
-----------------------------------------------
да започнем с това кое се троши по V6 мотора:
1.нафтова помпа
2.дебитомер
3.вакумен клапан на турбината-върви с цялата турбина(само в пловдив можеш да го намериш отделно)
4.турбина
5.скоростна кутия(само автоматиците)
6.повдигачи и валове
7.перката си прави среща с радиатора(болезнена)
...и защо се троши:
защото бай Франц от Хамбург не дал една торба с пара и не плаща дебелите данъци за да я държи таз кола в гаража!а си е направил тънката сметка че ке я избие само с каране...затова като видим някоя А6-1999г. на 200 000км умирам да се смея(а тука пове4ето са на 130К!!!!) - по 35 000км на година са и въртели!!е как бе? като А6 на най малко км което съм виждал е 3 годишнж на 110 000км - карано тук!!!като знам коя я е карал и че не си е давал много зор....
Колкото до тези неща които съм изброил признавам за първите две и за автоматиците че са калпави...а другото е в резултат от поддръжката на Хасан там или бай ти Гошо тук.
Е как нема да се трошат бе вие ако им разберете оригиналните километри ще изпаднете в екстаз!!!!И после най големия провал - ебем ти и провала,ебем ти и све....

-----------------------------------------------------------------------------
2.5ТДИ е мотора, който накара сума газари да слязат от ауди и точно тези хора никога вече няма да се качат на кола с 4 кръгчета
от http://audibg.com/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта