zfa159 написа:dandan написа:Ами запали колата и виж кой по-напред ще се затопли.Ако можеш прегъни някой от двата да няма циркулация и след минута две когато ДВГ позагрее го отпусни и хвани двата маркуча с ръце. Лично аз съм хванал водата от друго място, май дето отоплява смукателните колектори и работи перфектно като се има предвид че карам само на газ.
Успех
Честно да ти кажа и аз се замислям да вхана топлото оттам понеже даже би ми било по-удобно защото инае трябва да правя обратни завои с маркуча (което го удължава много и ме затруднява и мен с прекарването).
Ще огледам още веднъж откъде и как.По повод прегъването просто няма къде (всичко е наблъскано с какво ли не около маркучите а и нямат достатъчно дължина).Трябва да го стисна а пък той е дебел и ще ми е малко трудно ама ще измисля нещо. Моя изпарител също е хванат там на всмукателните колектори и вече 3г. няма проблем и парното си работи на 6...![]()
Благодаря!

Кой от двата макруча за парното е входен и кой изходен - В3
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами щуцерите при мен поне не се виждат понеже оглеждах ама пак ще погледна дали има някакви белези.
Количката не е при мен сега за да видя има ли възможност да си прихвана топло от отоплението на всмукателния колектор.
Идеята ми е че ако колата работи на бензин разхода на топлина от изпарителя няма да е толкова голям (понеже газта няма да го охлажда допълнително при разширението си тъй като няма да протича такава през него) а докато работи на газ отоплението ще е по-слабо ама доколкото съм запознат е по-добре да е по-слабо за да не се получава "двийно изпарение" на газта (причината,заради която се откача и маркуча за топъл въздух от изходния колектор към двигателя).
Трябва обаче да видя там какъв размер е маркуча и да си търся адаптори (от един размер към друг) ако се различават (на изпарителя е ф.16мм)
Благодаря!
Количката не е при мен сега за да видя има ли възможност да си прихвана топло от отоплението на всмукателния колектор.
Идеята ми е че ако колата работи на бензин разхода на топлина от изпарителя няма да е толкова голям (понеже газта няма да го охлажда допълнително при разширението си тъй като няма да протича такава през него) а докато работи на газ отоплението ще е по-слабо ама доколкото съм запознат е по-добре да е по-слабо за да не се получава "двийно изпарение" на газта (причината,заради която се откача и маркуча за топъл въздух от изходния колектор към двигателя).
Трябва обаче да видя там какъв размер е маркуча и да си търся адаптори (от един размер към друг) ако се различават (на изпарителя е ф.16мм)
Благодаря!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хубавото на връзването към колектора е че не режеш оригиналните маркучи на парното, не се занимаваш с тройници, и риска от течове е по-малък. А и маркучите към изпарителя са по-тънки, което е доста по-удобно.
Лошото е че дебита на вода там може и да не е много голям, съответно може зимата да се налага по-дълго да караш на бензин преди да минеш на газ. Трябва да се пробва. И да, трябва преходи да се правят. Навремето на москвича просто бях набутал къси парченца медна тръба в тъкните маркучи (за да не могат да се сплескат) откъм изпарителя, отгоре бях надянал къси парчета дебел маркуч и бях стегнал "сандвича" със скоби. Това ми беше "преходника". Нямаше проблем.
За изпарителя - най-важно е температурата му да е колкото може по-постоянна, да не зависи съществено от това колко е студено/горещо навън или нещо друго, защото иначе се изменят настройките.
Иначе изпарителя не поглъща кой знае колко топлина.
Няма да успееш с него да охлаждаш всмукателния колектор например. 
Лошото е че дебита на вода там може и да не е много голям, съответно може зимата да се налага по-дълго да караш на бензин преди да минеш на газ. Трябва да се пробва. И да, трябва преходи да се правят. Навремето на москвича просто бях набутал къси парченца медна тръба в тъкните маркучи (за да не могат да се сплескат) откъм изпарителя, отгоре бях надянал къси парчета дебел маркуч и бях стегнал "сандвича" със скоби. Това ми беше "преходника". Нямаше проблем.

За изпарителя - най-важно е температурата му да е колкото може по-постоянна, да не зависи съществено от това колко е студено/горещо навън или нещо друго, защото иначе се изменят настройките.
Иначе изпарителя не поглъща кой знае колко топлина.


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми значи на колектора му е идеалното място за връзване
- предполагам Ханс го е предвидил да се загрява едва ли не първи (все пак е от значение за икономичността на автомобила) така че там е хубаво място да се вържа.Дебита и да не е кой знае колко голям то и отворите в изпарителя не са много големи (вътре е доста тесен) така че голям дебит не му и трябва.
Само трябва да видя какви преходници ще ми трябват и да си потърся/направя подходящи.
Благодаря!

Само трябва да видя какви преходници ще ми трябват и да си потърся/направя подходящи.
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта