


Протече ми антифриза от троиника на б3 пасат
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Протече ми антифриза от троиника на б3 пасат
Здр.колеги днес когато реших да се подготвя за зимния сезон и да сменя водата с антифриз хоп протече от троиника антифриза.Направих следното:Махнах троиника намазах с червения термоустоичив селикон,както троиника така и трите датчика и го оставям така 24часа.Сега си купих една пречистваща течност SEGA RADIATOR FLUSH понеже имам много боклуци чудно от каде са дошли направо антифриза си промени цвета и стана червен, някои чувал ли е за нея.как се използва.А и не се оказа главата както твардяха много маистори излезе троиника ..Хе Хе Хе за моя радост
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Направо го сменяй заедно с гарнитурките (20лв е) преди да се е дотрошил - протичат като остарее пластмасата и започне да се измята и в последствие сцепи от жегата.
Иначе ръждата по двигателя ти е единствено и само от това,че караш с вода.Не се учудвай ако скоро ти изчезне парното - там се отлагат ужасно много боклуци и ръжда като караш на вода.
И ако сменяш този тройник ги смени всичките (другия отстрани на главата,където тръгва течност за парното и този отдолу на термостата).При мен в рамките на 5 дни се предадоха един след друг всичките и непрекъснато течеше от някъде.
Успех!
Иначе ръждата по двигателя ти е единствено и само от това,че караш с вода.Не се учудвай ако скоро ти изчезне парното - там се отлагат ужасно много боклуци и ръжда като караш на вода.
И ако сменяш този тройник ги смени всичките (другия отстрани на главата,където тръгва течност за парното и този отдолу на термостата).При мен в рамките на 5 дни се предадоха един след друг всичките и непрекъснато течеше от някъде.
Успех!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12125
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В Елит Кар и Хеед'91 са оригинални (или поне на много високо ниво) и не съм имал проблеми с взети от тях.Цената е в зависимост от тройника ама общо взето са :
-за този,който е долу на водната помпа и термостата - 20-тина лв.
-за този,който е челно на главата с датчиците е 18.50лв
-за този отстрани на главата (десния) още незнам ама предполагам към 10-тина лв.
Благодаря!
-за този,който е долу на водната помпа и термостата - 20-тина лв.
-за този,който е челно на главата с датчиците е 18.50лв
-за този отстрани на главата (десния) още незнам ама предполагам към 10-тина лв.
Благодаря!
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
ТРОЙНИКА МИ Е НОВ
колеги маи не съм се изразил точно.троиника е нов,тази пластмаса на главата от другия краи и на водната помпа също са нови преди 2 месеца ги сменях,но бях с вода и нямаше проблем сега просто протече долния датчик и малко от троиника и го селиконирах.Знам че с вода никак не е хубаво да се кара но лятото губеше много вода на 5 дни литар а по сервизите неможеха да разберат от каде е.Понеже директно е падала водата на главата и то само когато колата загрее и се е изпарявал и мислиха че ми е за смяна гарнитурата на главата макар че колата нямаше такива признаци
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта