Проблем с Паст Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Паст Б3

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 16:52


Здравейте на всички. Отскоро карам Пасат Б3 1991г. бензин 120 к.с. Много съм доволен от колата, върви просто перфектно. Беше на баща ми, а аз си я докарах лятото от Испания. Обаче от няколко дни имам проблем. Трудно пали, стартера е сменен преди 3 месеца, освен това се форсира сама. Онзи ден спрях на един сфетофар и тръгна да загасва, натиснах газта за да не угасне, а тя се форсира докрай, все едно я бях натиснал до дупка. Изгасих я и пак запалих но много трудно запали, давеше се. Запали все пак, но звучеше малко по странно сякаш нещо тракаше. Заработи на нормални обороти и тръгнах, но когато натиснах съединителя да включа на втора отново се форсира докрай без да натискам газта. Добре че се случи близо до нас и успях да я докарам пред блока. Моля ако някой може да ми каже или поне насочи към проблема. Ще съм ви много благодарен.




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 18 окт 2007 17:01


колега като гледам си на моите години за де не пали причини - свещи кабели - капачка , другата възможност е моторче за празен ход V Какъв е този двигател 120 кс до сега не бех чувал за тъкъв на този мадел ама де да знам мое и да има. едно време като бех начинаещ в карането като палех калата давах съединител и газ едновременно и тогава въртех клуча - демек давех я да не праиш и ти так / това в кръга на маитапа_/


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 17:09


Здравей колега! Не е от това. Колата беше основно ремонтирана преди да я докарам от Испания. Свещи, филтри, масла гуми, спирачки бяха сменени. Иначе баща ми ме предупреди в никакъв случай да не я паля с газ и не го правя. Това стана вчера по обяд. сутринта в 6 запали от раз и после на връщане също и вече обясних как стана после. Иначе двигателя е 2.0 и е точно 119 к.с.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 18 окт 2007 17:31


passat B3 има точно 2 бензинови двулитрови двигателя монтирани:
2Е-115 к.с.
9А-139 к.с.
119к.с. нЕма!
тва за инфо.

а иначе-провери си вакуумите-отнякъде лапа въздух и затва така прави вероятно. :wink:


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 17:35


Е значи е 115 извинявам се грешното инфо. Благодаря за съвета. А защо се форсира сама.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 18 окт 2007 17:40


ама ти не четеш...
въздух пичага-и моторчето на празния ход се пробва да компенсира ама не му се получава много добре... :wink:
тва е теория разбира се-не мога да кажа нищо сигурно дистанционно...
може да е до почистване на моторчето само-може да е един бог знае какво... :wink:


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 17:44


А възможно ли е жилото на газ-та да се закачва някъде?


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 18 окт 2007 18:03


Gorgotov написа:А възможно ли е жилото на газ-та да се закачва някъде?


:no-no

Както каза vaskoto1 най-вероятно е да е стъпковото моторче ;) Свали го и го накисни в кореселин една вечер да поседи ама гледай да не накисваш електрическата му част и трябва да се оправи работата с оборотите :wink:


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 18:06


Благодаря за съвета, но като на абориген може те ли дами обясните кое е и къде е това моторче. Или за да не оплескам нещо кажете някой добър сервиз където да могат да ми я оправят?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 18 окт 2007 18:23


Gorgotov написа: Или за да не оплескам нещо кажете някой добър сервиз където да могат да ми я оправят?
    При чичкото с точилото в по горния пост :wink:


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 18 окт 2007 18:28


Благадаря на всички за помощта. Видях му номера в раздела за сервизи и утре ще звъня.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 18 окт 2007 21:42


"накисни в кореселин"...

Много грубо бе. :-) То се разглобява и почиства лесно, защо такива дивашки методи?


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Пет 19 окт 2007 0:29


psstv18rp написа:"накисни в кореселин"...

Много грубо бе. :-) То се разглобява и почиства лесно, защо такива дивашки методи?


Ефектът от цялата работа е само положителен защото съм го правил 2-3 пъти и няма никакъв проблем , все пак няма много много работи вътре mhihi A ти ми кажи как се разглобява щото моето не се разглобява :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта