


Проблем с Паст Б3
- Gorgotov
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с Паст Б3
Здравейте на всички. Отскоро карам Пасат Б3 1991г. бензин 120 к.с. Много съм доволен от колата, върви просто перфектно. Беше на баща ми, а аз си я докарах лятото от Испания. Обаче от няколко дни имам проблем. Трудно пали, стартера е сменен преди 3 месеца, освен това се форсира сама. Онзи ден спрях на един сфетофар и тръгна да загасва, натиснах газта за да не угасне, а тя се форсира докрай, все едно я бях натиснал до дупка. Изгасих я и пак запалих но много трудно запали, давеше се. Запали все пак, но звучеше малко по странно сякаш нещо тракаше. Заработи на нормални обороти и тръгнах, но когато натиснах съединителя да включа на втора отново се форсира докрай без да натискам газта. Добре че се случи близо до нас и успях да я докарам пред блока. Моля ако някой може да ми каже или поне насочи към проблема. Ще съм ви много благодарен.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
колега като гледам си на моите години за де не пали причини - свещи кабели - капачка , другата възможност е моторче за празен ход V Какъв е този двигател 120 кс до сега не бех чувал за тъкъв на този мадел ама де да знам мое и да има. едно време като бех начинаещ в карането като палех калата давах съединител и газ едновременно и тогава въртех клуча - демек давех я да не праиш и ти так / това в кръга на маитапа_/
- Gorgotov
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей колега! Не е от това. Колата беше основно ремонтирана преди да я докарам от Испания. Свещи, филтри, масла гуми, спирачки бяха сменени. Иначе баща ми ме предупреди в никакъв случай да не я паля с газ и не го правя. Това стана вчера по обяд. сутринта в 6 запали от раз и после на връщане също и вече обясних как стана после. Иначе двигателя е 2.0 и е точно 119 к.с.
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
psstv18rp написа:"накисни в кореселин"...
Много грубо бе.То се разглобява и почиства лесно, защо такива дивашки методи?
Ефектът от цялата работа е само положителен защото съм го правил 2-3 пъти и няма никакъв проблем , все пак няма много много работи вътре


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта