Със всичките емпирични изчисления го изкарах 12 на 100 че и повече (говорим за градско - Софииско,от време на време с климатроник,не много висене по задръстванията).Колата е от подписчето (1.8 моно 90к.с.)
Днес успя даже да ми изгасне (да изяде бензина до капка понеже не я държа с обилно количество бензин в резерва).
Прави ми впечатление няколко неща които може да са проблем :
-сутрин като я запаля си работи добре ама като я форсирам и върна газта на около 2000 оборота има някакво тресене за 1-2 секунди (всеки път когато оборотите падат,ако ги увеличавам няма проблем).
-като е загряла и работи (на 90 градуса) леко изменя оборотите (вижда се как леко оборотомера си повдига и сваля стрелката а и се усеща по вибрациите и шума от двигателя.Мени някъде около не повече от 50 оборота).
-в последно време (след смяната на ангренажа в Хеед'91 и центровката там) нещо ми се струва че не ще да върви много (на около 4500 оборота на 4-та започва да не и стига душата много много.Това не се изразява в тресене или нещо а просто губи леко динамика).
-откакто смениха тампоните на двигателя каточели от време на време се отваря меката връзка (като дам рязко газ) и започва да издава по-силен шум....чудя се дали това не гъбарка ламбдата и оттам да харчи повечко.
Какво може да е причината? - свалях и гледах свещите - чисти са,кафеникави на цвят.Не ми хареса особено много нагара на капачката на делкото и на палеца (доста е) ама незнам дали това може да е причина понеже не се усеща да прескача някой цилиндър от време на време и на тъмно не прави искрички или да се вижда да пробива някъде кабел или изолация.
Благодаря предварително!



Какъв трябва да е разхода на бензин градско (1.8 ABS) ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Съмнявам се точно в Хеед да не са нацелили центровката. (не, че е невъзможно, и на най-добрия му се случва да греши, ама...) По-скоро са ти цебтровали делкото по белези, а преди това си бил с повишено предварение (оказва си влияние!
)
За повишения рев при смяна на тампон... ми може просто новия да е малко по-твърдичък ( то си е нормално, де) и от там да усещаш малко повече вибрациите на мотора. Запуши ауспуха с нещо и виж дали ще изгасне. Ако да - нямаш пробиви по испускателната система със сигурност

За повишения рев при смяна на тампон... ми може просто новия да е малко по-твърдичък ( то си е нормално, де) и от там да усещаш малко повече вибрациите на мотора. Запуши ауспуха с нещо и виж дали ще изгасне. Ако да - нямаш пробиви по испускателната система със сигурност

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само леко оточнение :
не че съм предубеден за Хеед ама ето какво ми се случи с колата :
-като за начало след смяна на термостата там антифриза започна да изчезва.Закарах колата и хората обвиниха за теч-а горния пластмасов щуцер с датчиците (оттам също си личеше че тече по малко).Смениха го и ме пратиха да си ходя (незнам и аз как ме убедиха че не тече от при термостата макар че го бях видял с очите си).Да обаче антифриза продължи да си изчезва и накрая снощи се разбра откъде - започна осезаемо да си тече от при термостата и изтече целия за около 10 минути при загасен двигател.Сега съм оставил колата да я разглобяват (не там разбира се) за да се види дали е счупена пластмасата или какво става.
Също така там ми сменяваха гарнитурата на капака на клапаните ама никой не си беше направил труда след това да закачи за нея маркуча за картерните газове и да си нащрака скобичките за бензинопровода както са си били....
така че не че нещо ама се съмнявам осезаемо в центровката,която са ми направили.Ще закарам колата и на друго място да я погледнат ама няма да е в момента понеже се занимавам с охладителната течност и със спирачките (които също в Хеед правиха ама недоправиха)
Иначе днес работеше добре макар и на студено време (ама заредих гориво от друго място).
По повод отварянето на изходния колектор - пробвах следния експеримент :
-ако колата седи на едно място си давай газ колкото искаш - няма звук няма нищо.
-ако обаче дръпнеш хубаво ръчната и на 1-ва отпускаш леко съединителя от един момент нататък колата започва да ручи все едно няма гърне.Същото се случва и като подам рязко газ в движение на скорост.
Този незнам дали е с мека връзка и каква точно е ама на стария се получаваше така от поизносена леща и легло на лещата.Тук гледах че захвата е твърд в смисъл шпилки с гайки а не скоби ама нямах време да я доогледам - ще я карам на гърнеджия да си каже тежката дума (в Крафт миналия път ми направиха другия Пасат мушичка).Може би някоя гарнитура си е позаминала или заминава...
По повод разхода не съм убеден че съм налял показанието на колонката (днес колегата ми зареди на същата автогаз и сипа около 26 литра в 25 литрова бутилка
).
А колко нормално трябва да харчи в градски условия с климатроник (включен компресор).
Благодаря!
не че съм предубеден за Хеед ама ето какво ми се случи с колата :
-като за начало след смяна на термостата там антифриза започна да изчезва.Закарах колата и хората обвиниха за теч-а горния пластмасов щуцер с датчиците (оттам също си личеше че тече по малко).Смениха го и ме пратиха да си ходя (незнам и аз как ме убедиха че не тече от при термостата макар че го бях видял с очите си).Да обаче антифриза продължи да си изчезва и накрая снощи се разбра откъде - започна осезаемо да си тече от при термостата и изтече целия за около 10 минути при загасен двигател.Сега съм оставил колата да я разглобяват (не там разбира се) за да се види дали е счупена пластмасата или какво става.
Също така там ми сменяваха гарнитурата на капака на клапаните ама никой не си беше направил труда след това да закачи за нея маркуча за картерните газове и да си нащрака скобичките за бензинопровода както са си били....
така че не че нещо ама се съмнявам осезаемо в центровката,която са ми направили.Ще закарам колата и на друго място да я погледнат ама няма да е в момента понеже се занимавам с охладителната течност и със спирачките (които също в Хеед правиха ама недоправиха)
Иначе днес работеше добре макар и на студено време (ама заредих гориво от друго място).
По повод отварянето на изходния колектор - пробвах следния експеримент :
-ако колата седи на едно място си давай газ колкото искаш - няма звук няма нищо.
-ако обаче дръпнеш хубаво ръчната и на 1-ва отпускаш леко съединителя от един момент нататък колата започва да ручи все едно няма гърне.Същото се случва и като подам рязко газ в движение на скорост.
Този незнам дали е с мека връзка и каква точно е ама на стария се получаваше така от поизносена леща и легло на лещата.Тук гледах че захвата е твърд в смисъл шпилки с гайки а не скоби ама нямах време да я доогледам - ще я карам на гърнеджия да си каже тежката дума (в Крафт миналия път ми направиха другия Пасат мушичка).Може би някоя гарнитура си е позаминала или заминава...
По повод разхода не съм убеден че съм налял показанието на колонката (днес колегата ми зареди на същата автогаз и сипа около 26 литра в 25 литрова бутилка

А колко нормално трябва да харчи в градски условия с климатроник (включен компресор).
Благодаря!
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами разхода го дават 10,8 градско,но за нова кола и не за софийските задръствания.Така че 11-12 че и нагоре за вече хладното време е съвсем нормален разход(градско в София).Лятото при мен пада до 10-10,5. Зимата-около 11,5-12. По проблема със звука на двигателя мисля че е от меката връзка-има го и при мен,но това не може да оказва влияние на разхода първо защото е кратковременно и второ защото ламбдата е преди меката връзка,освен ако при теб е на катализатора.Но дори и тогава според мен няма да оказва влияние на разхода.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моята си даваше около 10-те ама засичано на принципа сипвам за 20лв и карам като си следя бензиномера (който работи добре общо взето).Ама този път нещо системата се издъни.Може да е от бензиностанцията,може да е и от колата - незнам.
Ламбда сондата е веднага след изходния колектор (предполагам че няма отношение тя в цялата работа ама все пак да попитам).
Иначе може да са ме изметкали и на бензиностанцията.Като посъбера финанси ще сипя догоре и ще карам 100км след което ще дозаредя така че ще хвана някакъв разход.
Общо взето колата си загрява бързичко и се кара предимно на дълго из София ама предимно о задръстванията (сточна гара,бул.Еврпоа,околовръстното,орлов мост....)
Така че общо взето може и да не е много ненормално да яде толкова.....също да отбележа че двете задни гуми изпускат по малко и всеки път като се сетя ги донапопвам от около 1.2 атмосфери до 2 така че може и затова да не иска да върви много....като се замисля май не е ненормален разхода...а забравих и че капачката и палеца на делкото са пълна скръб (днес погледнах и се уплаших - нагар ама зверски).Мисля да сменя кабелите,капачката и палеца (свещите са и доста добри),да заредя догоре,да сменя двете задни гуми (със зимни близките дни) и да засичам отново като дозареждам....
Ламбда сондата е веднага след изходния колектор (предполагам че няма отношение тя в цялата работа ама все пак да попитам).
Иначе може да са ме изметкали и на бензиностанцията.Като посъбера финанси ще сипя догоре и ще карам 100км след което ще дозаредя така че ще хвана някакъв разход.
Общо взето колата си загрява бързичко и се кара предимно на дълго из София ама предимно о задръстванията (сточна гара,бул.Еврпоа,околовръстното,орлов мост....)
Така че общо взето може и да не е много ненормално да яде толкова.....също да отбележа че двете задни гуми изпускат по малко и всеки път като се сетя ги донапопвам от около 1.2 атмосфери до 2 така че може и затова да не иска да върви много....като се замисля май не е ненормален разхода...а забравих и че капачката и палеца на делкото са пълна скръб (днес погледнах и се уплаших - нагар ама зверски).Мисля да сменя кабелите,капачката и палеца (свещите са и доста добри),да заредя догоре,да сменя двете задни гуми (със зимни близките дни) и да засичам отново като дозареждам....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта