Незнайни проблеми :( съединителя, а и ми пуши колата???

Техническа и сервизна информация за Passat
VolleyKiller
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 12 авг 2005 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Незнайни проблеми :( съединителя, а и ми пуши колата???

Мнениеот VolleyKiller » Пет 12 авг 2005 8:50


:?:

Здравейте, много се радвам че открих този форум и се надявам някои да ми даде компетентен отговор относно моите няколко проблемчета :)
Сдобих се с един Пасат CL 1.8 моно инжекция 1989г с АГУ, който има следните проблеми:
1. Докато карам, през ауспуха излиза бял пушек,от което съдя че ми гори масло и мисля че ще трябва да сменям гумичките на клапаните! Ако някой е на същото или на друго мнение Моля да си каже мнението :) ?
2. Имаше проблем със съединителя ( "отлепваше" много ниско и дори когато беше натиснат до края колата на 1-ва предвка пак се движеше макар и минимално, затова това беше и причината да превключвам много трудно малките предавки.Та....ходих в един сервиз където ми одраха кожата и платих 350 лв за да сменят целия съединител с нов ( някой ако се поинтересува кой е сервиза ще му кажа после )а също ми замериха и компресията и тя беше 11, 11.25 което мисля че е много добре. Взех си колата и на същия ден колата започна да да придурпва на 1-ва 2-ра и 3-та предавки, т.е като спра на светофар и съм изключил от скорост колата си държи обороти ( около 800 ) като включа на 1-ва да потеглям ж момента , в който подаван газ на полусъединител изведнъж оборотите ми падат и ако не съм подал много газ колата придърпва , спира и гасне , ако и дам на 1-ва 2000 оборота и превключа на 2-ра или трета пак започва да придърпва, което ми убива скоростта , колата спира и гасне . Това става и на ГАЗ и на Бензин и просто незнам какво става!!! :(
Иначе ако съм изключил от скорост двигателя си поддържа без никакъв проблем всякакви обороти, т.е това се получава само в движение .
Ами това са ми проблемчетата , приемам всякакви мнения по въпроса само и само да мога да се порадвам по скоро на иначе много добрия Пасат. :roll:




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 12 авг 2005 8:59


Честита придобивка! Е, сега ще трябва да се погрижиш за някои неща, но винаги е така. Аз не съм специалист, но любителски мога да се произнеса по първия въпрос. Принципно белият дим от ауспуха е индикатор за горене не на масло, а на охлаждаща течност. Това обикновено е резултат от пробита гарнитура на главата, т.е. ще ти се наложи да направиш упражнениeто "смяна на гарнитурата на главата". Разбира се, това е валидно, само ако наистина димът е "бял". В сервизи ще намериш координатите на Ваското Едно - препоръчвам ти го, макар че от ей такива като тебе той за моята кола не намира време :wink: Успехи!


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 12 авг 2005 9:14


Очевидно съединителя тормози колата. На старата кола имах подобен проблем оказа се че е блокирал лагера аксиалния (мисля 4е така се казваше поправете ме ако греша). Само като натисна педала и колата загасва.


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Пет 12 авг 2005 10:34


гарнитура глава ELRING-23лв,аксиален лагер GLYCO-12 и газ към Ваското :D


jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Пет 12 авг 2005 10:56


Човека пише, че е сменил целият съединител. За тази цена явно и лагера е сменен.


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 12 авг 2005 11:01


Ясно де но колата явно не работи нормално. Не знам може ли ск. кутия да товари така мотора че да го загася чак ...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 12 авг 2005 11:19


може да е датчика за дроселовата клапа


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 12 авг 2005 13:15


Изображение
Позиция 4 не е ли въпросния лагер или елемент изпълняващ същата функция не съм сигурен пишете ако знаете че ми стана любопитно и на мен


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Пет 12 авг 2005 15:50


доколкото знам и VW имат аксиален лагер, щото на мен на жилото на ссъединителя ми нямаше някаква пружина, което не ми е създавало ядове, но един майстор ми я сложи, щото каза, че без нея се разбивал по-бързо точно аксиалния лагер.
Та по конкретния въпрос. след като е сменян съединителя скоро, защо не се върнеш в сервиза да го погледнат пак. може би нещо не са изклатили като хората


g60syncro
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 12 авг 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот g60syncro » Пет 12 авг 2005 16:06


по т1 при мене се оказа че са се отвътяли но не севсем няколко болта на кожуха на притискателния диск


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пет 12 авг 2005 16:41


jtk написа:Човека пише, че е сменил целият съединител. За тази цена явно и лагера е сменен.


Между другото не е писал точно кои части е сменил. Много такива "майстори" при които е ходил под понятието "целя съединител" разбират феродов и притискателен диск. Силно се съмнявам че са сменили всичко от схемата по горе дано не съм прав ....


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пон 15 авг 2005 9:03


има вариант просто да се е скапала една от помпите на съединителя а пушека може да е от водачи и гумички ллл


VolleyKiller
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 12 авг 2005 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

[b]Открих проблемите![/b] :)

Мнениеот VolleyKiller » Пон 15 авг 2005 10:44


:idea:

Благодаря на всички, които взеха участие в дискусията, наистина получих доста полезна информация.
Проблема с придърпването и гасненето на колата го открих съвсем случайно, а именно една вечер като закъсах с колата отворих колата и помолих един приятел да запали и се оказа че е пробил главния централен кабел на Делкото, който е около 2 kV , та от там където беше пробил излизаше доста сериозна искра,която биеше в металната скоба на съседния маркуч и ставаше късо.
След като го оправих кабела нямаше никакви проблеми нито с палене нито с превключване на скорости :)
Да не повярва човек че само от един кабел не може да му тругне колата , но през деня никога това нямаше да се види! ( късмет ) !
А проблема с маслото беше изцяло от гумичките
Благодаря Ви пак !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта