Акумулатор за в4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Акумулатор за в4

Мнениеот SpeeDLine » Пон 22 окт 2007 23:48


Привет колеги!Забравих шофьорската врата притворена за 48 часа и изтощих акумулатора с плафона в купето!Зареждах го 9часа замерих го с мултицета ими показа 12,89волта,но на аерометъра не отбележи нищо,а всички клетки вряха слабо!!!Окото не е зелено!Та има ли смисъл да зареждам повече,защото не е нов и не знам дали не си губя времето,или да инвестирам в нов?Моля Ви за съвет!!Чао!




Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 23 окт 2007 0:05


Колега слагай го на колата и ще видиш, завърташ, ако запали, угаси и пробвай пак, не трябва да има признаци за изтощаване, ако е така покарай с него 2,3 дена и той сам ще си покаже.Ако ли не-по добре го смени.Но щом казваш че е стар може и да ти изиграе лоша шега.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 23 окт 2007 7:58


С какъв ток го зарежда ? Това напрежение кога го измери - докато се зареждаше, веднага след като спря, или няколко часа по-късно ? Сигурен ли си в ареометъра ?
Това с паленето, гасенето и новия опит за палене е чудесен начин да му се ... мамата.
Най-добре е да се провери с товарна вилка.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Вто 23 окт 2007 12:26


Здравейте колеги!!!Днес сутринта в10 часа го свалих от зарядното и ми показа13,4v. поставих го в пасатора и Слава Богу запалих!Този път ареометъра1;20,а замереното напрежение при работещ двигател на клемите ми показа14,3v.Добри ли са тези данни за работата на алтернатора?Благодаря Ви за отговорите!!Чао!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 23 окт 2007 12:33


Алтернатора добре (зарежда), ама акумулатора има ли го, няма ли го - все още не се знае. Пак не каза кога си измерил това напрежение. Нещо ме съмнява ареометъра ти - при 1,20 акумулатора ти не би трябвало да има ток за стартера !


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Вто 23 окт 2007 17:32


Привет gr Kanev!!Вчера преди да го сложа да се зарежда ми показваше10,7волта,а ампеража е3.5А/12v от стандартните на Кракра-Перник.12,8волта показваше след9часа зарядка,аднес вече като го свалих сутринта в10ч.и го поставих на пасата беше13,4 а с работещ мотор и поставени клеми 14,3v.Ареометъра е руски като спиртомер с 2епруветки,едната е за антифриз,адругата за електролит мен ме съмнява. :roll: Как да го проверя?А за товарната вилка няма как да го проверя защото акумулатора не е черен :?:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Вто 23 окт 2007 19:39


Sasho_yovev написа:А за товарната вилка няма как да го проверя защото акумулатора не е черен :?:

товарната вилка е уред, който симулира натоварване на акумулатора (като при стартиране на двигателя). работи на всички видове акумулатори!


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 23 окт 2007 22:24


gr_kanev написа:Това с паленето, гасенето и новия опит за палене е чудесен начин да му се ... мамата.


Не съм съгласен, какво ще му стане, просто имитира втори опит за палене и единственото нещо което ще стане е да се разбере читав ли е акомулатора.Ако му се ...мамата значи е за боклука.По добре да се разбере състоянието му на място, отколкото на път.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 24 окт 2007 12:25


Sasho_yovev написа:Здравейте колеги!!!Днес сутринта в10 часа го свалих от зарядното и ми показа13,4v. поставих го в пасатора и Слава Богу запалих!Този път ареометъра1;20,а замереното напрежение при работещ двигател на клемите ми показа14,3v.Добри ли са тези данни за работата на алтернатора?Благодаря Ви за отговорите!!Чао!


То колегите са написали доста по въпроса ти, но ще се опитам да съм полезен с допълнението си.
По това което си описал толкова подробно оставам с впечатлението, че си направил необходимото, за да спасиш акумулатора си. Не си го оставил разреден повече от два дена, което е много важно. Ако гъстотата на електролита във всички клетки е около и над 1/24, но замерено около половин час след зареждането и ако при проверка с волтметър ти отчита над 12,5 V, всичко е ОК.
Смятам, че ако го наглеждаш добре няма да те остави поне година :wink: .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта