


Акумулатор за в4
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Акумулатор за в4
Привет колеги!Забравих шофьорската врата притворена за 48 часа и изтощих акумулатора с плафона в купето!Зареждах го 9часа замерих го с мултицета ими показа 12,89волта,но на аерометъра не отбележи нищо,а всички клетки вряха слабо!!!Окото не е зелено!Та има ли смисъл да зареждам повече,защото не е нов и не знам дали не си губя времето,или да инвестирам в нов?Моля Ви за съвет!!Чао!
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Здравейте колеги!!!Днес сутринта в10 часа го свалих от зарядното и ми показа13,4v. поставих го в пасатора и Слава Богу запалих!Този път ареометъра1;20,а замереното напрежение при работещ двигател на клемите ми показа14,3v.Добри ли са тези данни за работата на алтернатора?Благодаря Ви за отговорите!!Чао!
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Привет gr Kanev!!Вчера преди да го сложа да се зарежда ми показваше10,7волта,а ампеража е3.5А/12v от стандартните на Кракра-Перник.12,8волта показваше след9часа зарядка,аднес вече като го свалих сутринта в10ч.и го поставих на пасата беше13,4 а с работещ мотор и поставени клеми 14,3v.Ареометъра е руски като спиртомер с 2епруветки,едната е за антифриз,адругата за електролит мен ме съмнява.
Как да го проверя?А за товарната вилка няма как да го проверя защото акумулатора не е черен 


- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
gr_kanev написа:Това с паленето, гасенето и новия опит за палене е чудесен начин да му се ... мамата.
Не съм съгласен, какво ще му стане, просто имитира втори опит за палене и единственото нещо което ще стане е да се разбере читав ли е акомулатора.Ако му се ...мамата значи е за боклука.По добре да се разбере състоянието му на място, отколкото на път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Sasho_yovev написа:Здравейте колеги!!!Днес сутринта в10 часа го свалих от зарядното и ми показа13,4v. поставих го в пасатора и Слава Богу запалих!Този път ареометъра1;20,а замереното напрежение при работещ двигател на клемите ми показа14,3v.Добри ли са тези данни за работата на алтернатора?Благодаря Ви за отговорите!!Чао!
То колегите са написали доста по въпроса ти, но ще се опитам да съм полезен с допълнението си.
По това което си описал толкова подробно оставам с впечатлението, че си направил необходимото, за да спасиш акумулатора си. Не си го оставил разреден повече от два дена, което е много важно. Ако гъстотата на електролита във всички клетки е около и над 1/24, но замерено около половин час след зареждането и ако при проверка с волтметър ти отчита над 12,5 V, всичко е ОК.
Смятам, че ако го наглеждаш добре няма да те остави поне година

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта