



Ускорение на ABS мотор 1.8, 90к.с.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега може центровката ти да не е точна - всмисъл ако си на 5 градуса и я направих на 7 е верятно да тръгне колата повече.
дават за нормална нагласа на центровката 6+/-1 градуса.
Другото е ако ти се различава скоростната кутия от другите - има с къси и дълги скорости кутии.
Общо взето много варианти има... даже и да изправен двигателя.
дават за нормална нагласа на центровката 6+/-1 градуса.
Другото е ако ти се различава скоростната кутия от другите - има с къси и дълги скорости кутии.
Общо взето много варианти има... даже и да изправен двигателя.
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Колега и аз съм за една проверка на центровката. Ако когато е сменян ангренажен ремък не е погледната центровката на запалването, трябва да се направи. Друг вариант е центровката на ангренажа да е с 1 зъб напред или назад пак прави такива аномалии.
ПП: Моя Голф (по-лек е от Пасата само със 100 кг) в ниските обороти дърпа като трактор. Причината е консенсуса, до който колегите стигнаха максимален въртящ момент при 2500 об/мин (по данни на производителя)за този двигател!
Ето как стоят нещата реално http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=711 
ПП: Моя Голф (по-лек е от Пасата само със 100 кг) в ниските обороти дърпа като трактор. Причината е консенсуса, до който колегите стигнаха максимален въртящ момент при 2500 об/мин (по данни на производителя)за този двигател!


- Bibass
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zdravko_dimitrov1986 написа:когато се строши тогава прави
натам отиват нещата...
относно центровките ходих на 2 места при светила и накрая пак сам... проби, грешки, проби грешки... за сега я оставям така, щото разхода ми се вижда добре...
следващата ще е АБФ с кликматроник и рекаро... там поне е ясно: 6/5 няма!
Благодаря на всички за мненията
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Мда, и аз съм за центровката, точно сменях ангренаж и ефекта бе същия заради по-малко предварение. А вече я бях покарал и направих лесно разликата.
Работата е че заради нашия прекрасен бензин на заводска центровка не върви добре, иска си още малко предварение. За ABS трябва да се закачи на VagCom и да се изпълни команда 04 - default settings. Компа спира да мени ъгъла и вече може да се гледа със стробоскоп. Може предварително да се драсне с маркер върху резката на маховика за 6 градуса (не тая с написаната "0"). Поне мойта трудно се виждаше. Делкото се върти обратно на часовниковата стрелка за да дадеш предварение.
Аз специално съм доволен от резултата при резка на маховика около 3-5 мм в ляво от белега (върху който би трябвало да си на 6 градуса).
Поздрави.
Работата е че заради нашия прекрасен бензин на заводска центровка не върви добре, иска си още малко предварение. За ABS трябва да се закачи на VagCom и да се изпълни команда 04 - default settings. Компа спира да мени ъгъла и вече може да се гледа със стробоскоп. Може предварително да се драсне с маркер върху резката на маховика за 6 градуса (не тая с написаната "0"). Поне мойта трудно се виждаше. Делкото се върти обратно на часовниковата стрелка за да дадеш предварение.
Аз специално съм доволен от резултата при резка на маховика около 3-5 мм в ляво от белега (върху който би трябвало да си на 6 градуса).
Поздрави.
Последна промяна от dj_tuhla на Чет 25 окт 2007 20:23, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 66 госта