Днес вече се уверих че спирачките имат някакъв проблем :
-сутрин като запаля лампата на абс-а си изгасва почти веднага след като съм запалил - нормално.
Да обач педала седи като гумен (ход-а му не е по-голям ама не е твърдичък).Тогава и ефективността на спирачките е доста слаба (трябва да натискам като хамалин за да намали).След около 1км проблег педала си става отраз нормален и ефективността леко се подобрява ама леко.
След като натисна достатъчно здраво за да сработи абс-а и да ми нарита педала спирачките стават приказни.И така докато изгася колата или карам много дълго време без да пипам спирачките.
Проблема го имаше и преди и след смяната на спирачната течност.
Сменяваха ми я с машина т.е. изключвам възможността да има въздух в системата.
Също така държа да поясня,че лампата на абс-а не светва изобщо по време на движение.
Барабаните отзад и всичките накладки (предни и задни) са нови на няма 500км.
Чудя се дали не е нещо по помпата?



Пак проблем със спирачките (В3 ABS)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пак проблем със спирачките (В3 ABS)
Последна промяна от zfa159 на Чет 25 окт 2007 10:16, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами имам един приятел в Мотоексперт в Овча Купел (малко след италианеца се намира сервизана ъгъла на бул.Овча Купел и ул.Обиколна).Там имат машина.
Смяната заедно със спирачната течност ми беше около 30-40лв (доста течност събира системата ама незнам точната цена понеже правих и други неща наведнъж).Сипват течност Delphy (незнам дали така се пише точно).
Успех!
Друго нещо сега ми направи впечатление - когато колата е изгасена и не е на контакт каточели има една идея по-добри спирачки отколкото когато я запаля сутринта и тръгна (първия един км както казах по-горе).Може и да ми се е сторило (не съдя по ход-а и твърдостта на педала а по ефективността при движение и спиране).
Смяната заедно със спирачната течност ми беше около 30-40лв (доста течност събира системата ама незнам точната цена понеже правих и други неща наведнъж).Сипват течност Delphy (незнам дали така се пише точно).
Успех!
Друго нещо сега ми направи впечатление - когато колата е изгасена и не е на контакт каточели има една идея по-добри спирачки отколкото когато я запаля сутринта и тръгна (първия един км както казах по-горе).Може и да ми се е сторило (не съдя по ход-а и твърдостта на педала а по ефективността при движение и спиране).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Май проблема са накладките - защо :
-като оставя колата няколко часа изстива всичко
-паля и тръгвам,наковавам до дупка и педала го усещам,че няма повече ход а колелата не блокират...само забавя колата и то не много ефективно.Тръгвам и след малко пак - пак същото макар че се усеща,че е леко по-добре.Така 3-4 пъти и започва да спира по-добре.
Известно време я покарах като леко придържах спирачката т.е. да трия леко накладките и в резултат на това като натиснах педала колата се закова на място.
Извода ми е че тези накладки явно трябва да загреят малко поне за да постигнат оптимална ефективност.След това си карам и си спира,като покарам по-агресивно се и разсвирват
Не ги знам каква марка са (в Heed'91 ми ги смениха) ама явно не са читави.
Мисля като имам възможност да си взема едни Бош-овски (от Елит Кар за 78лв) понеже те са перфектни просто (бях много доволен от тях на другия Пасат) и да видя какво ще се случи със спирането.
-като оставя колата няколко часа изстива всичко
-паля и тръгвам,наковавам до дупка и педала го усещам,че няма повече ход а колелата не блокират...само забавя колата и то не много ефективно.Тръгвам и след малко пак - пак същото макар че се усеща,че е леко по-добре.Така 3-4 пъти и започва да спира по-добре.
Известно време я покарах като леко придържах спирачката т.е. да трия леко накладките и в резултат на това като натиснах педала колата се закова на място.
Извода ми е че тези накладки явно трябва да загреят малко поне за да постигнат оптимална ефективност.След това си карам и си спира,като покарам по-агресивно се и разсвирват

Не ги знам каква марка са (в Heed'91 ми ги смениха) ама явно не са читави.
Мисля като имам възможност да си взема едни Бош-овски (от Елит Кар за 78лв) понеже те са перфектни просто (бях много доволен от тях на другия Пасат) и да видя какво ще се случи със спирането.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Знаеш ли аз как си избрах предните накладки: Влязох в магазина и помолих продавача да ми даде от всички накладки, които имаха налични. Искара ми 4 различни марки. Отворих ги и с нокът драснах по феродото. Взех тези, по които остана най-дълбока драскотина.
Чак след това видях, че на тях пише TRW. Просто когато избирах марката не беше водещия критерий. И мисля, че спираха една-две идеи по-добре, отколкото новите ми АТЕ (с нови АТЕ дискове)
Резултата беше перфектно спиране! Че и по-зле, даже! Успях да спра безпроблемно, когато един идиот пред мен без мигач, без нищо, наби спирачки, за да влезне във внезапно отворилото се местенце за паркиране до тротоара... дааааа.. ама каката с Голфче 3 зад мен не успя!
Чак след това видях, че на тях пише TRW. Просто когато избирах марката не беше водещия критерий. И мисля, че спираха една-две идеи по-добре, отколкото новите ми АТЕ (с нови АТЕ дискове)
Резултата беше перфектно спиране! Че и по-зле, даже! Успях да спра безпроблемно, когато един идиот пред мен без мигач, без нищо, наби спирачки, за да влезне във внезапно отворилото се местенце за паркиране до тротоара... дааааа.. ама каката с Голфче 3 зад мен не успя!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз от тези бош-овските съм много доволен.
Карал съм със Simmer,Textar (май така се пишеше),Jurid и Bosch.Най-съм доволен от Jurid-а и Bosch-a.
Ще ги сменя при пръва възможност и то ще се види.
Днес сутринта резултата беше същия...покарах един-два км и се оправиха.Веднага щом се оправиха слезнах и пипнах джантата (алуминиева е) и се беше леко стоплила.Явно трябва да се стоплят малко за да заработят добре.
Карал съм със Simmer,Textar (май така се пишеше),Jurid и Bosch.Най-съм доволен от Jurid-а и Bosch-a.
Ще ги сменя при пръва възможност и то ще се види.
Днес сутринта резултата беше същия...покарах един-два км и се оправиха.Веднага щом се оправиха слезнах и пипнах джантата (алуминиева е) и се беше леко стоплила.Явно трябва да се стоплят малко за да заработят добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта