Питанка за климатроник В3 ->клапа за вътрешна циркулация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Питанка за климатроник В3 ->клапа за вътрешна циркулация

Мнениеот zfa159 » Чет 15 ное 2007 0:22


Правми ми впечатление следното нещо :
-пускам климатроника да си бачка.В даден момент пускам от бутончето клапата за вътрешна циркуклация и я чувам че си се премества а и се усеща,че не влизат разни миризми отвън.Да обаче след известно време тя сама си се изключва.
Първоначално мислех,че има общо с градусите на които е настроен - нямат значение
След това мислех,че има общо с това каква е околната температура навън (демек дали компресора работи или не) - няма значение.
Накрая проведох тестове и се оказа,че всеки път след като я включа седи затворена т.е. включена циркулацията точно 30 секунди и се самоизключва.
Така ли си е направено (и с каква цел) или ако не е така по принцип каква може да е причината да се държи така?
Благодаря!




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 17 ное 2007 10:35


Установих,че този ефект се случва от време на време - 3-4 пъти вече си работи перфектно и в даден момент 3-4 пъти не иска да работи както трябва а държи смао 30 секунди и отваря.
Какво може да е това? :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 17 ное 2007 11:11


При Б4 тази клапа се командва от един електромагнитен клапан. Вероятно при Б3 пак е така. Може и от него да се получава така. Моя изобщо не работеше.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 17 ное 2007 20:10


Идеята е друга - клапата сработва (виждам я че се премества като махна отпред филтъра) а и индикацията на таблото отчита,че е в режим на вътрешна циркулация.В следващия момент (след 30 секунди) индикацията изгасва и клапата се връща в нормалното си положение.
Т.е. нещо я кара да се изключи :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 1:10


Днес до към обяд го имаше този проблем....колата поседя няколко часа в покой и проблема след това го нямаше.....утре може и пак да го има.Мисля да видя дали пише някаква грешка климатроника.
Някой знае ли от какво може да е и защо се държи така неадекватно и то от време на време.
Днес пробвах - дупки,блъскане,вибрации - нищо не влияе на изключването на клапата.
В единия случай като я пусна си остава на вътрешна циркулация докато не я изключа а в другия случай след като я пусна седи 30 секунди (винаги толкова) и изключва самичка.
Странна работа..... :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 16:44


Проверих и за грешки днес - няма никакви грешки :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 17:21


Имам съществен напредък - в книжката пише нещо ама е на италиански.Споменават се някакви 3 градуса (ама не разбрах какво точно за тях) и 30 секунди при обясненията за това бутонче.Сега си търся превод на 3-те редчета за да разбера какво пише всъщност....


spasun
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот spasun » Пон 19 ное 2007 17:41


Недей да се тормозиш. Нямаш никакъв проблем. Клапата се затваря автоматично под определена външна температура с цел да се избегне изпотяване на стъклата!!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 ное 2007 21:32


Ами да и аз това открих като преведах написаното - при темперартура под 3 градуса навън ако пуснеш вътрешната циркулация тя работи само за 30 секунди и после отново се връща в нормално състояние т.е. да тегли въздух отвън...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта