Бучене след 2500-3000 оборота
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз такова чувство имах преди да сменя гърнетата. Само че според мен то се предизвиква именно от повишения шум. Колата реве повече и с ускоряването се засилва и шумът. Като навържеш двете работи се появява илюзията, че колата върви по-различно. Всъщност не е баш така. Е, ако съвсем го няма ауспуха - да. Една дупчица обаче едва ли "помага" много. Съветвам те да сменяш навреме, а не като мен да правиш фурор по центъра на София
- най-шумният автомобил на столетието беше моят. Не останах незабелязан и от глухите старчоци... Пък и не се знаеше дали въобще ще стигна до сервиза. Ползвах услугите на "Ем Комплект" - на Околовръстното и Пушкин (малко по-надолу - посока бул. "Цар Борис"). Доволен съм, а и при един последващ проблем пак помогнаха, без да им плащам допълнително. И още - направиха отстъпка заради клуба!

- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Оххх! Ще те излъжа. Имам свойството да забравям отстранените проблеми - поне стойността им, защото болиии! Аз сменях двете средни гърнета. При мен катализатор няма "по дифолт", така че на този въпрос не мога да ти отговоря. За гърнетата и работата ми се върти в главата нещо като 135 лв. след отстъпка от 15 лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта