Смяна на спирачната течност за VW Passat 1.8-88г.?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 08 сеп 2005 18:24


Първо сприачна течност както казаха колегите се сменя надве години.
Второ ДОТ4 и ДОТ 5.1 а доколкото си спомням и ДОТ5 не са взаимозаменяеми. Аз спирачната течност си я купувам от Юнитрейд е не оригинална в тенекиена кутия а ОМВ дот5.1. Парадоксалното е че в Юнито е по евтина отколкото в бензиностанциите на ОМВ. А щом там се продава начи може.
Методът на обезвуздушаване е такъв както е описан по-горе само последователноста не е такава. Описаната последователност е за Жигула или Москвич с еднокръгова спирачна система от преди 80г.
Обезвъздушаването започва от най отдалеченото колело на един спирачен кръг и след обезвъздушаването на единия кръг се продължава с втория пак от най отдалеченото колето.
Конкретно за Пасат единия кръг е задно ляво- предно дясно а втория задно дясно -предно ляво. Кой кръг ще поченете да обезвъздушавате няма значение. Важното е да започнете от по далечното колело и след като обезвъздушите всички колела от кръга продължавате със следвашия кръг пак от най отдалеченото.
Двата кръга нямат нищо или поне не трябва да имат никакво смесване на спирачна течност . Изключая общата спирачна течност в казанчето.




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 08 сеп 2005 18:46


Явно точно за това смесване на течността в съда са имали в предвид в сервиза,поради което не се наемат да я сменят по този начин. Но сигурно не използват тази херметична запушалка за която говори Ваското, през която да се вкарва въздух който да не позволява връщане на течността от тръбичките в съда.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 08 сеп 2005 19:02


doktora написа:Явно точно за това смесване на течността в съда са имали в предвид в сервиза,поради което не се наемат да я сменят по този начин. Но сигурно не използват тази херметична запушалка за която говори Ваското, през която да се вкарва въздух който да не позволява връщане на течността от тръбичките в съда.
Не просто ги мързи да гледат.......Тази течност в казанчето аз я изсмуквам с най обикновенна спринцовка след което се почиства казанчето доколкото е възможно и се налива нова течност........след което се обезвъздушава и долива течност докато то всяко колело потече чиста струя.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 09 сеп 2005 0:17


DOT4 и DOT 5.1 са напълно съвместими, което не означава, че е добър вариант да смесваш стара с нова спирачна течност.
DOT5 не е съвместима с нито една от останалите.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

В маса сервизи го правят с/у 10 лв

Мнениеот wili98 » Пет 09 сеп 2005 9:28


Имат си буилка, с спир. течност, само питаш каква е... /е има риск да ти сложт квот има в бутилката ама.../
дигат на крик, източват старата течност, и това "уредче" си има капачка, същата като тази на казанчето, завиват там пускат и то пълни като бесно..
Става за 10 мин.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта