Колеги може ли да ми кажете,дали е необходимо да се свали цялата полуоска за да смени маншона на вътрешното каре(ляво),или как най бьрзо би станала смяната без да се налагат излишни разглобявания и разкачания на други детайли ?
Колата е Пасат Б5.
Благодарско в аванс!!!
Лек и безавариен на всички!!!



Смяна маншона на вътр.каре?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Не знам дали вътрешните ни карета са едни и същи защото съм с В4, но по спомени когато сменяха едно от тях не се наложи да се сваля цялата полуоска.
Представям си какво разглабяне и сглобяване щеше да падне ако трябваше да свалят полуоските, защото при мен трудно откриха кое каре чука и се наложи да проверят и четирите
Представям си какво разглабяне и сглобяване щеше да падне ако трябваше да свалят полуоските, защото при мен трудно откриха кое каре чука и се наложи да проверят и четирите

- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
teodor.vasilev написа:Да прочетох я преди да постна темата,но вьпроса ми е дали има вьзможност вьтрешното каре да излезе,ще има ли такьв ход т.е. да слезе надолу,но без да сваля цялата полуоска?!
Ако няма начин се е видяло ,че ще се сваля.
Виж, то без да разкачиш нищо, няма да може да се получи желания "ход". Иначе както си караш и ще вземе да се разглоби...
Като си представям ситуацията, че ми е прясна, ти казвам:
- откачи горните два носача от "колелото" - супер лесно се откачват;
- откачи шарнирния болт, който ти управлява "колелото" - и той се откачва много лесно.
След това трябва да отвиеш шестте (май са шест) болта които държат вътрешния край на полуоската към скоростната кутия - АМА КЛЮЧЕТО ТРЯБВА ДА Е "ДВАНАДЕСЕТОСТЕННА ЗВЕЗДА" - има по магазините, ако нямаш.
После май е лесно - махаш някаква зегерка и избиваш карето - предполагам, че ще излезе леко (на ръка почти) а не с бой. Гледай руските сайтове за схеми и описание.
Значи външния централен болт няма за какво да го пипаш въобще! Би трябвало да може да се получи така искания ход и да излезе полуоската. Ако не излезе ще се получи неприятно, но просто такъв вариант май няма, щото щом се получава ход да излезе външната част при тези разкачени неща, значи следва че ще излезе и вътрешната. Ако пък дип не ще да излезе, ама това ме съмнява на 99.9%, не се плаши, разкачваш и долните два носача и главината ти със все полуоската ти е в ръцете, тогава вече ще трябва да може да излезе.

Стига глупости да дрънкам. Направи си сметка да можеш да отвиеш шестте болта с дванадесетостена, че ако не ти е "сгодно" отдолу, ако не си на канал, може зор да видиш- Аз не знам колко яко са стегнати, ама колите не са стари и се разглобяват лесно, май.
Успех! И да напишеш станало ли е и как.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Маншона е сменен !
Не се налага да се разкачат носачи,накрайници и други такива!
1.Развива се болта на вьншното каре(докато гумата е все още на главината).
2.Сваля се гумата.
3.Развиват се болтовете на вътрешното каре и то се надига да излезе.
4.Вьншното каре се изкарва зад спирачния апарат с цялата полуоска и вьтрешното каре.
5.Сменяте каквото пожелаете.
Лек и безавариен на всички!!!
Не се налага да се разкачат носачи,накрайници и други такива!
1.Развива се болта на вьншното каре(докато гумата е все още на главината).
2.Сваля се гумата.
3.Развиват се болтовете на вътрешното каре и то се надига да излезе.
4.Вьншното каре се изкарва зад спирачния апарат с цялата полуоска и вьтрешното каре.
5.Сменяте каквото пожелаете.
Лек и безавариен на всички!!!

- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
teodor.vasilev написа:Маншона е сменен !
Не се налага да се разкачат носачи,накрайници и други такива!
1.Развива се болта на вьншното каре(докато гумата е все още на главината).
2.Сваля се гумата.
3.Развиват се болтовете на вътрешното каре и то се надига да излезе.
4.Вьншното каре се изкарва зад спирачния апарат с цялата полуоска и вьтрешното каре.
5.Сменяте каквото пожелаете.
Лек и безавариен на всички!!!
Стига бе!
Направо ме разби!!!!!!!
МНОГО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЙКА!!!!
АКО ЗНАЕХ, ЧЕ Е ТАКА, СЕГА ЩЯХ ДА СЪМ С ДВА СМЕНЕНИ МАНШОНА, А НЕ С ЕДИН!
Ти сам ли се сети, или някъде видя как го правят? Интересно, че никъде из Интернет няма такава информация...
Следващия път, тръгвам и аз от средата навън!

П.С. А има ли възможност след "надигането" на вътрешното каре нагоре и то е излязло, да се спусне надолу за удобство, и на място да се смени вътрешния маншон без да се вади външното каре от главината?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 12:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ами стана ясно в къщи на канала
,че може и така да стане.
А колкото да смениш на място ,може да се пробва,но да си спестиш махане на гума и развиване болта на вьншното каре , не мисля че ще си струва неудобството да работиш с вдигнати ръце,което получаваш при изкарана полуоска и да си работиш удобно на масата.

А колкото да смениш на място ,може да се пробва,но да си спестиш махане на гума и развиване болта на вьншното каре , не мисля че ще си струва неудобството да работиш с вдигнати ръце,което получаваш при изкарана полуоска и да си работиш удобно на масата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта