Смяна на ПАСАТ - от В3 на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 28 ное 2007 23:45


Добре да попитам само нещо въпреки ,че не е по темата .До нас има един пич който кара същото комби като мойто но на него отзад пише 1,8 синхро и ауспусите са му ДВА.От двете страни по един,Наведох се гледах го отдолу всичко си има по две- гърнета ,тръби.Тва какво е с какъв мотор е и защо са така аспусите.Всичко си изглежда фабрично




Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Пет 30 ное 2007 14:03


Какъв V образен 5 цилиндров двигател бре! И да го има, никога не бих го купил!!!!

Как се балансират вибрациите породени от нечетния цилиндър? С маховик :lol: ? Тоя двигател ще подкача като за последно.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 30 ное 2007 15:51


Ти ще подскачаш като за последно :twisted:
Щом немците са го измислили значи става. Даже в раздел продава има една такава джета. Погледни я. :wink:


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Пет 30 ное 2007 15:53


Абе не ще да подскача,много странно :roll: дали да не пробвам с нафта :)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 30 ное 2007 17:15


Колега виждам ,че имаш такъв дзвер, я кажи как се държи до сега. А и колко магарета е. Абе опиши го по подробно. :wink:


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Съб 01 дек 2007 1:40


151 магарета mhihi .Та по темата-щом ще ходиш на място да си избираш кола най-голяма вероятност да е читав двигателя има при 1.6 атмосферен.За съжаление идва слабичък за Пархода...ааа,Пасата де :lol:


dankoo
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот dankoo » Съб 01 дек 2007 21:17


5 cilindara ,v obrazen?????????are stiga


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Съб 01 дек 2007 21:20


dankoo написа:5 cilindara ,v obrazen?????????are stiga

ПИШИ НА КИРИЛИЦА,и прочети малко теми .Там пише за двигателите които се монтират VAG.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Съб 01 дек 2007 23:18


когато парво е числото, а после v-то озна4ава с колко клапана е двигатепя (20v озна4ава с 20 клапана), а когато пише парво буквата а после числото означава с колко цилиндъра е двигатепя(v5 ,v6), което няма ништо общо с това че двигателя е v образен.доколкото знам когато буквата е главна, тогава означава че двигателя е v образен (V8 примерно)


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Вто 04 дек 2007 16:41


Виждам, че тук много хора се излагат защото ги мързи да прочетат. Разликата между 1.8/125 и 1.8Т/150 е в електрониката и и в турбината в полза на 1.8Т, разбира се иначе двата мотора са еднакви, като 1,8 се явява баща на 1,8Т, който е по усъваршенстван и съответно има по голям въртящ момент от порядъка на 210Нм срещу 168Нм за атмосферния 1,8. И двата мотора са редови с 4 цилиндъра с по 5 клапана на цилиндър и два вала.Ако някой не вярва да си свали пластмасовия капак на мотора и да брои колко цилиндъра са. V-образен мотор с 5 цилиндъра е само атмосферен - справка 2.3/VR5-150коня, като за жалост според мен е неуспешен мотор особенно когато става въпрос за поддръжка. Истинския V-образен е с четен брой цилиндри и както е известно да имаш кола с такъв мотор си е престижно.На мен лично ми харесва 1.8 без турбо - слага се газов инжекцион и върви отлично, варианта с турбото е също приличен но поддръжката си е по-скъпа.Карал съм и двата и мога да заключа че разхода е почти еднакъв.Това че 1.8Т харчел по малко не е много вярно, харчи си като за 150коня.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 04 дек 2007 19:00


Въпросче към Drakano.
Понеже спомена, че Б5, 1.8 с газов инжекцион си доволен, дай повече инфо - каква марка е уредбата и грижи някакви създава ли, разход, от колко време го караш.
90% от мненията са негативни за газ. инжекция!!!


nicky1
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот nicky1 » Сря 05 дек 2007 1:17


Ако питаш мен 1.8Т 150к.с. ако искаш бензин .... иначе е умрело куче ем харчи ем не върви


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Сря 05 дек 2007 13:51


По въпроса за Б5 и газовия инжекцион. Карам го от около 6 месеца, купих го със газовия инжекцион, който е слаган тук в BRC-Дружба. За цената на инжекциона вижте на сайта им, не я помня.Първоначално исках да купя дизел, но тъй като работата ми беше свързана с много командировки из страната, имах възможност да огледам почти всички обяви от мобилето не само от София ами и от други градове като Бургас, Пловдив, Варна и т.н.т.
Извода бе, че дизелите които видях бяха пълни кошници от към купе и мотори на по 300к и с цени от порядъка на 12-14к лева.Случайно попаднах на моя пасат и видях че се продава с газов инжекцион, след бърза консултация с Vaskoto1 разбрах, че това е най удачния вариант за този мотор(ADR).
По повод инжекциона, мога да кажа, че не ми е създал грам проблем - колата пали на бензин и когато мотора достигне 40 градуса се превключва на газ.Разлика газ/бензин няма, освен когато сипя 100октана но и тя не е нищо особенно.За разхода на газ не мога точно да кажа защото ми бе изгоряла дросел клапата и я смених преди седмица но с развален дросел и климатроник градско минавам с 20лв. около 130-140км. Извън градското не съм го засичал но ходих на море за седмица до Варна и като се върнах бях дал около 120лв като включвам и ходене до Мадара и други места.А и още нещо аз не карам икономично настъпвам си колкото ми е кеф, особенно на Ловеч където видях палка при 130км/h, но така и не спрях а и нямаше шанс да ме стигнат :twisted: :P :evil:.Единствените грижи които имах и са свързани с инжекциона е, че ми изгоря бенз. помпа ,но това е защото си карам на газ и не знаех, че помпата си върти и се охлажда от бензина и сега си сипвам бензин поне 12-13литра да има в резервоара.
Това е в общи линии а даа консуматив за инж. е едно филтърче за газта което струва 20лв. :wink: и от време на време си я карам на бензин за да се промива мотора.За други инжекциони не мога да дам мнение но BRC са определено пионери в областта и ако някой си слага газ. инжекцион препоръчвам му тази марка.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Сря 05 дек 2007 14:31


drakano написа:По въпроса за Б5 и газовия инжекцион. Карам го от около 6 месеца, купих го със газовия инжекцион, който е слаган тук в BRC-Дружба. За цената на инжекциона вижте на сайта им, не я помня.Първоначално исках да купя дизел, но тъй като работата ми беше свързана с много командировки из страната, имах възможност да огледам почти всички обяви от мобилето не само от София ами и от други градове като Бургас, Пловдив, Варна и т.н.т.
Извода бе, че дизелите които видях бяха пълни кошници от към купе и мотори на по 300к и с цени от порядъка на 12-14к лева.Случайно попаднах на моя пасат и видях че се продава с газов инжекцион, след бърза консултация с Vaskoto1 разбрах, че това е най удачния вариант за този мотор(ADR).
По повод инжекциона, мога да кажа, че не ми е създал грам проблем - колата пали на бензин и когато мотора достигне 40 градуса се превключва на газ.Разлика газ/бензин няма, освен когато сипя 100октана но и тя не е нищо особенно.За разхода на газ не мога точно да кажа защото ми бе изгоряла дросел клапата и я смених преди седмица но с развален дросел и климатроник градско минавам с 20лв. около 130-140км. Извън градското не съм го засичал но ходих на море за седмица до Варна и като се върнах бях дал около 120лв като включвам и ходене до Мадара и други места.А и още нещо аз не карам икономично настъпвам си колкото ми е кеф, особенно на Ловеч където видях палка при 130км/h, но така и не спрях а и нямаше шанс да ме стигнат :twisted: :P :evil:.Единствените грижи които имах и са свързани с инжекциона е, че ми изгоря бенз. помпа ,но това е защото си карам на газ и не знаех, че помпата си върти и се охлажда от бензина и сега си сипвам бензин поне 12-13литра да има в резервоара.
Това е в общи линии а даа консуматив за инж. е едно филтърче за газта което струва 20лв. :wink: и от време на време си я карам на бензин за да се промива мотора.За други инжекциони не мога да дам мнение но BRC са определено пионери в областта и ако някой си слага газ. инжекцион препоръчвам му тази марка.


И това ако не е изчерпателен отговор?!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 05 дек 2007 20:06


sasho_mf написа:Добре да попитам само нещо въпреки ,че не е по темата .До нас има един пич който кара същото комби като мойто но на него отзад пише 1,8 синхро и ауспусите са му ДВА.От двете страни по един,Наведох се гледах го отдолу всичко си има по две- гърнета ,тръби.Тва какво е с какъв мотор е и защо са така аспусите.Всичко си изглежда фабрично

Ауспусите са така колега, защото по средата има кардан и диференциал, тва е

Сори за спама



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта