


Смяна на ПАСАТ - от В3 на В5
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Добре да попитам само нещо въпреки ,че не е по темата .До нас има един пич който кара същото комби като мойто но на него отзад пише 1,8 синхро и ауспусите са му ДВА.От двете страни по един,Наведох се гледах го отдолу всичко си има по две- гърнета ,тръби.Тва какво е с какъв мотор е и защо са така аспусите.Всичко си изглежда фабрично
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
когато парво е числото, а после v-то озна4ава с колко клапана е двигатепя (20v озна4ава с 20 клапана), а когато пише парво буквата а после числото означава с колко цилиндъра е двигатепя(v5 ,v6), което няма ништо общо с това че двигателя е v образен.доколкото знам когато буквата е главна, тогава означава че двигателя е v образен (V8 примерно)
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Виждам, че тук много хора се излагат защото ги мързи да прочетат. Разликата между 1.8/125 и 1.8Т/150 е в електрониката и и в турбината в полза на 1.8Т, разбира се иначе двата мотора са еднакви, като 1,8 се явява баща на 1,8Т, който е по усъваршенстван и съответно има по голям въртящ момент от порядъка на 210Нм срещу 168Нм за атмосферния 1,8. И двата мотора са редови с 4 цилиндъра с по 5 клапана на цилиндър и два вала.Ако някой не вярва да си свали пластмасовия капак на мотора и да брои колко цилиндъра са. V-образен мотор с 5 цилиндъра е само атмосферен - справка 2.3/VR5-150коня, като за жалост според мен е неуспешен мотор особенно когато става въпрос за поддръжка. Истинския V-образен е с четен брой цилиндри и както е известно да имаш кола с такъв мотор си е престижно.На мен лично ми харесва 1.8 без турбо - слага се газов инжекцион и върви отлично, варианта с турбото е също приличен но поддръжката си е по-скъпа.Карал съм и двата и мога да заключа че разхода е почти еднакъв.Това че 1.8Т харчел по малко не е много вярно, харчи си като за 150коня.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
По въпроса за Б5 и газовия инжекцион. Карам го от около 6 месеца, купих го със газовия инжекцион, който е слаган тук в BRC-Дружба. За цената на инжекциона вижте на сайта им, не я помня.Първоначално исках да купя дизел, но тъй като работата ми беше свързана с много командировки из страната, имах възможност да огледам почти всички обяви от мобилето не само от София ами и от други градове като Бургас, Пловдив, Варна и т.н.т.
Извода бе, че дизелите които видях бяха пълни кошници от към купе и мотори на по 300к и с цени от порядъка на 12-14к лева.Случайно попаднах на моя пасат и видях че се продава с газов инжекцион, след бърза консултация с Vaskoto1 разбрах, че това е най удачния вариант за този мотор(ADR).
По повод инжекциона, мога да кажа, че не ми е създал грам проблем - колата пали на бензин и когато мотора достигне 40 градуса се превключва на газ.Разлика газ/бензин няма, освен когато сипя 100октана но и тя не е нищо особенно.За разхода на газ не мога точно да кажа защото ми бе изгоряла дросел клапата и я смених преди седмица но с развален дросел и климатроник градско минавам с 20лв. около 130-140км. Извън градското не съм го засичал но ходих на море за седмица до Варна и като се върнах бях дал около 120лв като включвам и ходене до Мадара и други места.А и още нещо аз не карам икономично настъпвам си колкото ми е кеф, особенно на Ловеч където видях палка при 130км/h, но така и не спрях а и нямаше шанс да ме стигнат
.Единствените грижи които имах и са свързани с инжекциона е, че ми изгоря бенз. помпа ,но това е защото си карам на газ и не знаех, че помпата си върти и се охлажда от бензина и сега си сипвам бензин поне 12-13литра да има в резервоара.
Това е в общи линии а даа консуматив за инж. е едно филтърче за газта което струва 20лв.
и от време на време си я карам на бензин за да се промива мотора.За други инжекциони не мога да дам мнение но BRC са определено пионери в областта и ако някой си слага газ. инжекцион препоръчвам му тази марка.
Извода бе, че дизелите които видях бяха пълни кошници от към купе и мотори на по 300к и с цени от порядъка на 12-14к лева.Случайно попаднах на моя пасат и видях че се продава с газов инжекцион, след бърза консултация с Vaskoto1 разбрах, че това е най удачния вариант за този мотор(ADR).
По повод инжекциона, мога да кажа, че не ми е създал грам проблем - колата пали на бензин и когато мотора достигне 40 градуса се превключва на газ.Разлика газ/бензин няма, освен когато сипя 100октана но и тя не е нищо особенно.За разхода на газ не мога точно да кажа защото ми бе изгоряла дросел клапата и я смених преди седмица но с развален дросел и климатроник градско минавам с 20лв. около 130-140км. Извън градското не съм го засичал но ходих на море за седмица до Варна и като се върнах бях дал около 120лв като включвам и ходене до Мадара и други места.А и още нещо аз не карам икономично настъпвам си колкото ми е кеф, особенно на Ловеч където видях палка при 130км/h, но така и не спрях а и нямаше шанс да ме стигнат



Това е в общи линии а даа консуматив за инж. е едно филтърче за газта което струва 20лв.

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
drakano написа:По въпроса за Б5 и газовия инжекцион. Карам го от около 6 месеца, купих го със газовия инжекцион, който е слаган тук в BRC-Дружба. За цената на инжекциона вижте на сайта им, не я помня.Първоначално исках да купя дизел, но тъй като работата ми беше свързана с много командировки из страната, имах възможност да огледам почти всички обяви от мобилето не само от София ами и от други градове като Бургас, Пловдив, Варна и т.н.т.
Извода бе, че дизелите които видях бяха пълни кошници от към купе и мотори на по 300к и с цени от порядъка на 12-14к лева.Случайно попаднах на моя пасат и видях че се продава с газов инжекцион, след бърза консултация с Vaskoto1 разбрах, че това е най удачния вариант за този мотор(ADR).
По повод инжекциона, мога да кажа, че не ми е създал грам проблем - колата пали на бензин и когато мотора достигне 40 градуса се превключва на газ.Разлика газ/бензин няма, освен когато сипя 100октана но и тя не е нищо особенно.За разхода на газ не мога точно да кажа защото ми бе изгоряла дросел клапата и я смених преди седмица но с развален дросел и климатроник градско минавам с 20лв. около 130-140км. Извън градското не съм го засичал но ходих на море за седмица до Варна и като се върнах бях дал около 120лв като включвам и ходене до Мадара и други места.А и още нещо аз не карам икономично настъпвам си колкото ми е кеф, особенно на Ловеч където видях палка при 130км/h, но така и не спрях а и нямаше шанс да ме стигнат![]()
![]()
.Единствените грижи които имах и са свързани с инжекциона е, че ми изгоря бенз. помпа ,но това е защото си карам на газ и не знаех, че помпата си върти и се охлажда от бензина и сега си сипвам бензин поне 12-13литра да има в резервоара.
Това е в общи линии а даа консуматив за инж. е едно филтърче за газта което струва 20лв.и от време на време си я карам на бензин за да се промива мотора.За други инжекциони не мога да дам мнение но BRC са определено пионери в областта и ако някой си слага газ. инжекцион препоръчвам му тази марка.
И това ако не е изчерпателен отговор?!
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
sasho_mf написа:Добре да попитам само нещо въпреки ,че не е по темата .До нас има един пич който кара същото комби като мойто но на него отзад пише 1,8 синхро и ауспусите са му ДВА.От двете страни по един,Наведох се гледах го отдолу всичко си има по две- гърнета ,тръби.Тва какво е с какъв мотор е и защо са така аспусите.Всичко си изглежда фабрично
Ауспусите са така колега, защото по средата има кардан и диференциал, тва е
Сори за спама
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта