speleologiq написа:така де, имах в предвит дали има Б3 1.8 90 коня синхро и дали по биват от Г60
Тънка подробност :
-В3 синхро вероятно и да има е голяма рядкост понеже на синхро системите обикновенно слагат по-големи двигатели (малко или много натоварва допълнително) и предполагам подчертавам предполагам най-масовите синхрота са 2.0 и по-мощничките (Г60 идруги над 90 к.с.)
Иначе Г60 не е никак лош двигател ама компресора си иска грижи - профилактика,ремонт ако се налага преди да се потроши целия (което се случва ужасно бързо след като му се наложи да се ремонтира ако не се вземат мерки).Разбира се и яде повечко гориво ама си е 160к.с.
Цъкнах една бърза справка в мобиле.бг и отговора беше :
на търсене Пасат 88-93 с 4х4 (повечето хора така ги пишат по обявата и допълнително вписват че е синхро) излизат точно 20.
Има само един с 1.8 90к.с.
Останалото е 2.0 (5 или 6 бяха)
И другото всичко е 1.8 Г60
Мислъта ми е че шанса да попаднеш на запазен 1.8 90к.с. синхро май е малък понеже са по-голяма рядкост.Иначе 2.0 не е лошо решение според мен поне защото двигателя няма да се тормози със синхрото.
Ама нали знаеш - който търси намира.
Основната идея за синхрото е по-повишена проходимост както и стабилност при по-високите скорости (макар че това важи повече за исинското 4х4 или електронното разпределение на въртящия момент между мостовете) и затова го слагат предимно на по-мощни версии с идеята, че могат да поддържат по-висока скорост.
Успех!