



passat B4
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 7:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
passat B4
Здравейте интересуваме къде върви водата за задната чистачка през купето и как се сваля багажника на тавана на пасатчето може и да е кометирано вече и ако е така ме насочете
забравих пасата е комби

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
С В3 съм, но предполагам, че разлика няма
От двигателния отсек влиза в купето и минава под пластмасовия праг долу, до шофьорската врата и зад нея, после по задната колона се качва нагоре, през левия маншон влиза в задната врата и там по нейната колонка, та в чистачката.
Грам ли не пръска?
Ако се престараеш и задържиш лоста за пръскането мокри ли ти при ключалката на вратата?
Питам, защото често се случва да се измъкне маркучлето или да се отчупи щуцера, дето влиза това маркучле.

От двигателния отсек влиза в купето и минава под пластмасовия праг долу, до шофьорската врата и зад нея, после по задната колона се качва нагоре, през левия маншон влиза в задната врата и там по нейната колонка, та в чистачката.
Грам ли не пръска?
Ако се престараеш и задържиш лоста за пръскането мокри ли ти при ключалката на вратата?
Питам, защото често се случва да се измъкне маркучлето или да се отчупи щуцера, дето влиза това маркучле.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами възможните дефекти, за които се сещам са:
- повредено лостче
- запушени (замръзнали) маркучлета или дюза
- измъкнат или спукан маркуч
Лостчето съм чел, че в някои случаи може да се ремонтира, но май по-добре ново!
За да разбереш дали работи вдигни капака на двигателя и на контакт натисни да пръска отзад. Би трябвало да чуеш помпичката.
за второто... ако е запушено - сложна работа!
Маркуча най-често се пука в маншончето на капака. Заради прегъването е. Открехни го малко и поогледй дали не е мокро. Ако не е, свали пластмасовия капак, дето е от вътрешната страна на 5-ата врата. Държи се отстрани на едни щифтове (нитчета с пирон в средата) от пластмаса, а в двата края, най-горната част, и с по една видийка. Трябва да има видийка и някъде по средата на пластмасата отвътре. При мен е близо до вдлъбнатинката, дето е като дръжка. Виж дали не е измъкнат маркуча от щуцера на пръскалката. Ако си е там, измъкни го ти и пробвай дали ще пръсне. Ако да-дюзата е виновна! Може да пробваш да я отпушиш с тънко телче.
Ако пръскат предните пръскалки не би трябвало да е изгоряла помпичката, защото тя е една, само се реверсира посоката й (това не съм го пробвал, чел съм го тук, във форума)
И една молба- промени заглавието на темата така, че да става ясно, че си говорим за пръскалките на чистачките на споменатото В4
- повредено лостче
- запушени (замръзнали) маркучлета или дюза
- измъкнат или спукан маркуч
Лостчето съм чел, че в някои случаи може да се ремонтира, но май по-добре ново!

За да разбереш дали работи вдигни капака на двигателя и на контакт натисни да пръска отзад. Би трябвало да чуеш помпичката.
за второто... ако е запушено - сложна работа!
Маркуча най-често се пука в маншончето на капака. Заради прегъването е. Открехни го малко и поогледй дали не е мокро. Ако не е, свали пластмасовия капак, дето е от вътрешната страна на 5-ата врата. Държи се отстрани на едни щифтове (нитчета с пирон в средата) от пластмаса, а в двата края, най-горната част, и с по една видийка. Трябва да има видийка и някъде по средата на пластмасата отвътре. При мен е близо до вдлъбнатинката, дето е като дръжка. Виж дали не е измъкнат маркуча от щуцера на пръскалката. Ако си е там, измъкни го ти и пробвай дали ще пръсне. Ако да-дюзата е виновна! Може да пробваш да я отпушиш с тънко телче.
Ако пръскат предните пръскалки не би трябвало да е изгоряла помпичката, защото тя е една, само се реверсира посоката й (това не съм го пробвал, чел съм го тук, във форума)
И една молба- промени заглавието на темата така, че да става ясно, че си говорим за пръскалките на чистачките на споменатото В4

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
дюзата в силен винен оцет и е на 6. Но да се източи маркучето към редуктора. В ниското остават батаци и частици запушващи после дюзата.
ПОследната се вади лесно - клещи и 1 парцал за да не се нарани повърхността и . Хваща се здраво и се развъта пъров леко наляво надясно и се издърпва навън. Усеща се освобождаването.Накисване силен оцет , продухване на тръбопровода .
Може да се сплескан тръбопровода в горния край на капака или спукан и водата да тече вътре в капака.
ПОследната се вади лесно - клещи и 1 парцал за да не се нарани повърхността и . Хваща се здраво и се развъта пъров леко наляво надясно и се издърпва навън. Усеща се освобождаването.Накисване силен оцет , продухване на тръбопровода .
Може да се сплескан тръбопровода в горния край на капака или спукан и водата да тече вътре в капака.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 49 госта