


При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?
- LoaD!nG
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?
При работа на празен ход един от цилиндрите не работи>>>VW pasat 1.8 16V KR мотор
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?
LoaD!nG написа:При работа на празен ход един от цилиндрите не работи>>>VW pasat 1.8 16V KR мотор
Добре дошъл.
Важното е че работи когато си в движение!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Интересно ми е ако е от дюзата, защо е не е работил само при своводни обороти ?? Нещо няма логика
По принцип причините за "отказ" на работа на цилиндъра при по-ниски обороти и "работата му" при по-високи са:
1.Изпускателният клапан е "тръгнал да си ходи"
2.Засмуква въздух (обикновенно от гарнитурата на всукателният колектор към главата) което води до обедняване на горивовъздушната смес и тя не се възпламенява.
И двете причини оказват влияние само при ниски обороти, тъй като тогава дебитите са малки и %-ното влияние е високо. Ако някой се сети за друго да "свирка"

По принцип причините за "отказ" на работа на цилиндъра при по-ниски обороти и "работата му" при по-високи са:
1.Изпускателният клапан е "тръгнал да си ходи"

2.Засмуква въздух (обикновенно от гарнитурата на всукателният колектор към главата) което води до обедняване на горивовъздушната смес и тя не се възпламенява.
И двете причини оказват влияние само при ниски обороти, тъй като тогава дебитите са малки и %-ното влияние е високо. Ако някой се сети за друго да "свирка"

- LoaD!nG
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Сори.Наистина бях неточен и неизчерпателен във въпроса си затова малко предистория на проблема.При ниски обороти на место мотора работеше неравномерно с тресене което се усещаше вътре в купето.При вадене на лулите една по една установих ,че един от цилиндрите не работи.Кабелите нови,свещите нови, ток да те отрепе.Над 1000 оборота и по впеме на движение отлична работа на двигателя.Замерих компресията на цилиндъра 11,изключих да е от клапан,а това което забравих да кажа ,че е на газ,но това го правеше и на бензин.
Проверих дюзата отвън със спрей - не духаше.Отвих накрайника на дюзата на инженкциона и двигателя заспа.Засега работи добре
както преди
Предполагам че дюзата е била запушена незнам си как,и за това е вкарвала и бензин от остатъка на бензинопровода по малко защото отзад меришеше на бензин въпреки че работеше на газ.Това е мое мнение важно е че сега работи както преди 





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта