При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
LoaD!nG
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?

Мнениеот LoaD!nG » Пет 28 дек 2007 10:29


При работа на празен ход един от цилиндрите не работи>>>VW pasat 1.8 16V KR мотор




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: При работа на празен ход един от цилиндрите не работи ?

Мнениеот K22 » Пет 28 дек 2007 12:11


LoaD!nG написа:При работа на празен ход един от цилиндрите не работи>>>VW pasat 1.8 16V KR мотор

Добре дошъл.
Важното е че работи когато си в движение!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 28 дек 2007 12:21


Зехте човека на мезе!
Виж си свещи, кабели, и дюзата на съответния цилиндър!


Потребителски аватар
LoaD!nG
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот LoaD!nG » Пет 28 дек 2007 14:55


Мерси за изчерпателните отговори.Вече открих причината за проблема и се оказа дюзата.Иначе над 1000 оборота работеше перфектно и коляновия вал се въртеше


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 28 дек 2007 16:06


Интересно ми е ако е от дюзата, защо е не е работил само при своводни обороти ?? Нещо няма логика :?
По принцип причините за "отказ" на работа на цилиндъра при по-ниски обороти и "работата му" при по-високи са:
1.Изпускателният клапан е "тръгнал да си ходи" :lol:
2.Засмуква въздух (обикновенно от гарнитурата на всукателният колектор към главата) което води до обедняване на горивовъздушната смес и тя не се възпламенява.
И двете причини оказват влияние само при ниски обороти, тъй като тогава дебитите са малки и %-ното влияние е високо. Ако някой се сети за друго да "свирка" :roll:


Потребителски аватар
LoaD!nG
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот LoaD!nG » Пет 28 дек 2007 19:19


Сори.Наистина бях неточен и неизчерпателен във въпроса си затова малко предистория на проблема.При ниски обороти на место мотора работеше неравномерно с тресене което се усещаше вътре в купето.При вадене на лулите една по една установих ,че един от цилиндрите не работи.Кабелите нови,свещите нови, ток да те отрепе.Над 1000 оборота и по впеме на движение отлична работа на двигателя.Замерих компресията на цилиндъра 11,изключих да е от клапан,а това което забравих да кажа ,че е на газ,но това го правеше и на бензин. :) Проверих дюзата отвън със спрей - не духаше.Отвих накрайника на дюзата на инженкциона и двигателя заспа.Засега работи добре :) както преди :drive :yeaha: Предполагам че дюзата е била запушена незнам си как,и за това е вкарвала и бензин от остатъка на бензинопровода по малко защото отзад меришеше на бензин въпреки че работеше на газ.Това е мое мнение важно е че сега работи както преди :yeaha:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 28 дек 2007 21:39


Радвам се, че проблема е решен! ;)
Малко е необичайно... аз не бих се сетил! Поздравления!
:welcome_to_group



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта