Ако е налял повече няма да избива от гарнитурите а от други места!
Мисля че са се отворили пролуки.Попринцип ако е текло отнякъде с времето загряване / охлаждане това масло спича и мотора стои омаслен но не тече. Виновник също може да са ниските температури. Гарнитурата на капака на клапаните става буквално на кокал дори и в стегнато положение. Първо почни от нея понеже е най-евтина.



Целият двигател се омасли след смяна на маслото
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Карам Jetta с RP двигател и преди няколко години ми протече и на мен масло толкова много че се образуваше петно където спра.Измих двигателя и се оказа че е от гарнитурата на капака на клапаните беше станала много твърда.Смених я и вече мотора ми е сух.Препоръчително е да се сменят и шпилките.Гарнитурата на Goetze струва 24 лв. заедно с шпилките и е гумена.Може да се сложи и коркова но да е на ELRING и да не се притяга с голямо усилие, стува 8 лв. в Даскалов Кар.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта