пасат 1,6 инжекцион 101 кс 97 г.

Техническа и сервизна информация за Passat
nim73
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

пасат 1,6 инжекцион 101 кс 97 г.

Мнениеот nim73 » Сря 09 яну 2008 18:24


въпросът е; 1.нагревателен елемент с датчик определящ кислорода в изгорелите газове това ламбда сонда ли е.
2.този елемент с инжикционната помпа са на един предпазител но веригата му прекъсва ли се от релето на инжекционната помпа т.е. ако прекъсна релето на инж.помпа ще се прекъсне ли идеиствието на ламбда сондата.
благодаря




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 11 яну 2008 11:09


Първото да.
Датчика за кислород /ламбда сонда/ е предназначен за определяне концентрацията му в изгорелите газове, съставът на които зависи от съотношението гориво и въздух в сместа, подавана в цилиндрите на двигателя.
Информацията, която дава датчика във вид на напрежение или изменение на съпротивлението се използва от електронния блок за управление /ЕБУ/ за управление на пръскването при корегиране на количеството подавано гориво

Второто не.

Поне при моя пасат е така, :roll: но ни се различават двигателите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта