въпросът е; 1.нагревателен елемент с датчик определящ кислорода в изгорелите газове това ламбда сонда ли е.
2.този елемент с инжикционната помпа са на един предпазител но веригата му прекъсва ли се от релето на инжекционната помпа т.е. ако прекъсна релето на инж.помпа ще се прекъсне ли идеиствието на ламбда сондата.
благодаря



пасат 1,6 инжекцион 101 кс 97 г.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Първото да.
Второто не.
Поне при моя пасат е така,
но ни се различават двигателите.
Датчика за кислород /ламбда сонда/ е предназначен за определяне концентрацията му в изгорелите газове, съставът на които зависи от съотношението гориво и въздух в сместа, подавана в цилиндрите на двигателя.
Информацията, която дава датчика във вид на напрежение или изменение на съпротивлението се използва от електронния блок за управление /ЕБУ/ за управление на пръскването при корегиране на количеството подавано гориво
Второто не.
Поне при моя пасат е така,

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта