Здравейте. Имам пасат 1.8 абс моно инжекция 92 г. Казаха ми че, съединителя е за смяна, но незнам какво е най-доброто решение.Само единя, или и двата диска да сменя на съединителя?
Другият ми въпрос е как мога да го проверя сам дали е за смяна? Проблема е че ми отлепя много ниско педала. Сменил съм двете помпи, така че проблем от тях не мога да имам. Възможно ли е пасата да харчи повече ако не е в ред съединителя? Разхода ми е около 15-16 литра на градско?
Благодаря Ви предварително!



Само единя, или и двата диска да сменя на съединителя?
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съединителя не е ли за смяна като започне да отделя на много високо ? За проверка на съединителя дали е за смяна са ми казвали следното ... палиш колата, дърпаш ръчна биеш 3та и пускат съединителя ... ако изгасне веднага всичко си е наред .. ако провлачи малко е заминал
Моя съединител на голфа пък отделя твърде високо пък е нов ... виж си жилото на съединителя. Успех !

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="longora" виж си жилото на съединителя. Успех ![/quote]
- 1.8ABS е с помпа а не с жило


-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За смяна е ако боксува, ако усещаш вибрации на педала, странни шумове и т.н. Иначе е саморегулиращ, така че къде отлепя не е показател.
Възможно е да ти вдига разхода само ако боксува, но би трябвало да го усетиш това.
Иначе за смяната... Различни мнения има по въпроса.
На запад препоръчват да се сменя всичко, защото там автомонтоьорския труд е скъп, а за да стигнеш до съединителя е доста труд.
Ако достъпа беше лесен - никой нямаше да препоръчва да се сменя всичко, ама не е.
От друга страна, на предната ми кола съм сменял 3 пъти феродовия диск, даже не съм го сменял а само феродо му ковах, и нямаше проблеми - притискателния си беше здрав до последно.
По принцип може да се провери притискателния, има си методи, но ако искаш да си сигурен че всичко е ок - сменяй. Има и друг аргумент - в колата почти сигурно имаш качествен притискателен диск. А новия може и да се окаже ментак за съжаление.
Абе решаваш сам - и двата варианта имат плюсове и минуси.
Възможно е да ти вдига разхода само ако боксува, но би трябвало да го усетиш това.
Иначе за смяната... Различни мнения има по въпроса.

На запад препоръчват да се сменя всичко, защото там автомонтоьорския труд е скъп, а за да стигнеш до съединителя е доста труд.


От друга страна, на предната ми кола съм сменял 3 пъти феродовия диск, даже не съм го сменял а само феродо му ковах, и нямаше проблеми - притискателния си беше здрав до последно.
По принцип може да се провери притискателния, има си методи, но ако искаш да си сигурен че всичко е ок - сменяй. Има и друг аргумент - в колата почти сигурно имаш качествен притискателен диск. А новия може и да се окаже ментак за съжаление.

Абе решаваш сам - и двата варианта имат плюсове и минуси.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта