Въпрос за антифриз на Пасат 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Въпрос за антифриз на Пасат 1.8Т

Мнениеот Dan4ote » Чет 29 сеп 2005 14:50


Мотора е 1.8Т 20V

Като си взех колицата, беше с червения антифриз. После се наложи да сменям ангренажен ремък и тогава го смениха със син. На последната среща на клуба някой ми беше казал, че трябва да го карам с червен антифриз, а не със син. Случайно разглеждах едни упътвания за колата от интернет и там видях, че пише да се кара само с червения, стандарт G12. В противен случай могло да се получат сериозни повреди по двигателя. Вече съм с червения, но ми е интересно какво може да стане/е станало като проблем? Освен за корозия, друго не се сещам.




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 29 сеп 2005 15:56


Според мен няма никаква разлика с кой цвят антифриз ще работи колата.
До сега няма данни за пресечен антифриз при евентуално смесване... (поне аз не съм чувал за нещо такова!)
Основата на всеки антифриз е Етилен-Гликол, от там нататък има вече различни добавки - против корозия, за смазване на фибъра на помпата и т.н., но това са все неща които ги има във всеки така да се каже "марков" антифриз.
Ако някой има повече инфо - нека го сподели!


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Чет 29 сеп 2005 16:16


И странното е, че може да има проблеми по мотора, а не например водна помпа или уплътнения или друго. Да не би да има значение, че блока е алуминиев


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 29 сеп 2005 16:23


Не съм чувал да има такива проблеми - все пак и на Джоган 412 блока е от аламин, и главата на всички коли ама...
Знам ли ги Швабите.... :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow:
От тях на нищо не се учудвам вече...


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 30 сеп 2005 16:13


Незнам каква е разликата, но и на Ибизата ми пише че трябва да се кара само с червения и където съм питал досега, никой не може да ми обясни защо но потвърждава да сипвам само червен :dontknow:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 30 сеп 2005 22:39


Проблемът не е със смесването, а в съвместимостта на използваните адитиви с материалите на системата. Не е само до алуминия - има и други сплави, а също и неметали...
Иначе всичко е етиленгликол. Добавките обаче при G12 са с органичен произход, така че... :idea: :arrow: VAG

Защо не четете? Мине немине време и някой се изправи пред дилемата "червен или син" :?: gruebel :?: gruebel :banghead: :banghead:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: psu и 77 госта