Търся помощ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Търся помощ

Мнениеот стефанов » Нед 20 яну 2008 15:22


Здравейте колеги!
Днес ми се появи проблем , с който сам не мога да се оправя. Карам Пасат Б4 1.8 производство 1994, предполагам ABS но не съм сигурен/купих го преди два месеца и нищо не разбирам/. Та за проблема. Както си работеше на място като часовник на газ и изведнъж си в вдигна сама оборотите - до 4000. Обърнах на бензин и започна да вдига до 2000 и след това падат сякаш ще угасне. И така работи и в момента. В движение като е над 2000 оборота върви но щом отнема газта и почва да лашка. И като я угася не гасне веднага, а прихлопва два три пъти. Къде да проверя за тази неизправност. И може ли да се е намокрило нещо и затова да прави така.

страхотно заглавие
mod edit: L&R




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 20 яну 2008 16:28


Пробвай друго - дай повечко газ преди да я загасиш и виж дали прави детонации (продължава да работи още време нестабилно).Ако е така значи центровка на запалването ;)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 20 яну 2008 16:56


Като за начало увери се, че въздушния филтър ти е съвсем нов и не се е намокрил нещо.
След това провери дали не ти изпуска клапана на газта. Спри подаването на газ директно от бутилката.
Откачи клемата на акумулатора за 2-3 минути, за да се ресетне компа, а след това покарай 10 километра на бензин, защото тогава компа се самообучава ;)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 20 яну 2008 16:57


докато карал и центровката избягала? :screwy


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Нед 20 яну 2008 19:08


Значи, първото дето ме посъветваха беше да иизключа акумулатора. До преди час стоя и като я зяпалих, същата работа. На бензин се изфорсирва до 2000 об. и веднага пада, всякаш иска да гасне и пак отначало - 2000 об. и надолу. А на газ щом я обърна - твърдо държи около 3000.А сутринта всичко си беше нормално. Мнах през някоя локва но не вярвам да е от това. А филтъра е нов - на един месец е и не е мокър.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 яну 2008 19:38


radotom написа:Като за начало увери се, че въздушния филтър ти е съвсем нов и не се е намокрил нещо.
След това провери дали не ти изпуска клапана на газта. Спри подаването на газ директно от бутилката.
Откачи клемата на акумулатора за 2-3 минути, за да се ресетне компа, а след това покарай 10 километра на бензин, защото тогава компа се самообучава ;)

:idea:
Направил си само едно от нещата,които те е посъветвал колегата!
Нали не се надяваш колата ти сама да се оправи?

Последна промяна от Iavor на Нед 20 яну 2008 20:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Нед 20 яну 2008 20:22


Колеги, искам да уточня още нещо. Преди малко реших пак да я пробвам на абсолютно студен двигател. И си държи точно 1000 об. , няма да се форсира нито на бензин нито на газ.
А когато ми направи номера, си беше загряла. Понеже следя редовно форума и чета почти всичко което се пише за тези модели, срещнах на няколко места да се споменава за ламбда /мисля че така се казваше/ сондата и че тя може да създава подобни проблеми и че се включва само на топъл двигател. Споменаваше се също че може да се изключи за да се провери дали е от нея.
Утре като тръгна за бач ще видя дали това форсиране ще се появи пак. Та въпроса ми е - кой кабел да изключа да проверя тазе сонда ли ми създава проблема?
Предварително благодаря.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 20 яну 2008 21:18


стефанов имаш 20 минутки да си поправиш заглавието!
след изтичането им-темата излита!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта