Здравейте колеги!
Днес ми се появи проблем , с който сам не мога да се оправя. Карам Пасат Б4 1.8 производство 1994, предполагам ABS но не съм сигурен/купих го преди два месеца и нищо не разбирам/. Та за проблема. Както си работеше на място като часовник на газ и изведнъж си в вдигна сама оборотите - до 4000. Обърнах на бензин и започна да вдига до 2000 и след това падат сякаш ще угасне. И така работи и в момента. В движение като е над 2000 оборота върви но щом отнема газта и почва да лашка. И като я угася не гасне веднага, а прихлопва два три пъти. Къде да проверя за тази неизправност. И може ли да се е намокрило нещо и затова да прави така.
страхотно заглавие
mod edit: L&R



Търся помощ
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Като за начало увери се, че въздушния филтър ти е съвсем нов и не се е намокрил нещо.
След това провери дали не ти изпуска клапана на газта. Спри подаването на газ директно от бутилката.
Откачи клемата на акумулатора за 2-3 минути, за да се ресетне компа, а след това покарай 10 километра на бензин, защото тогава компа се самообучава
След това провери дали не ти изпуска клапана на газта. Спри подаването на газ директно от бутилката.
Откачи клемата на акумулатора за 2-3 минути, за да се ресетне компа, а след това покарай 10 километра на бензин, защото тогава компа се самообучава

- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Значи, първото дето ме посъветваха беше да иизключа акумулатора. До преди час стоя и като я зяпалих, същата работа. На бензин се изфорсирва до 2000 об. и веднага пада, всякаш иска да гасне и пак отначало - 2000 об. и надолу. А на газ щом я обърна - твърдо държи около 3000.А сутринта всичко си беше нормално. Мнах през някоя локва но не вярвам да е от това. А филтъра е нов - на един месец е и не е мокър.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
radotom написа:Като за начало увери се, че въздушния филтър ти е съвсем нов и не се е намокрил нещо.
След това провери дали не ти изпуска клапана на газта. Спри подаването на газ директно от бутилката.
Откачи клемата на акумулатора за 2-3 минути, за да се ресетне компа, а след това покарай 10 километра на бензин, защото тогава компа се самообучава

Направил си само едно от нещата,които те е посъветвал колегата!
Нали не се надяваш колата ти сама да се оправи?
Последна промяна от Iavor на Нед 20 яну 2008 20:33, променено общо 1 път.
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Колеги, искам да уточня още нещо. Преди малко реших пак да я пробвам на абсолютно студен двигател. И си държи точно 1000 об. , няма да се форсира нито на бензин нито на газ.
А когато ми направи номера, си беше загряла. Понеже следя редовно форума и чета почти всичко което се пише за тези модели, срещнах на няколко места да се споменава за ламбда /мисля че така се казваше/ сондата и че тя може да създава подобни проблеми и че се включва само на топъл двигател. Споменаваше се също че може да се изключи за да се провери дали е от нея.
Утре като тръгна за бач ще видя дали това форсиране ще се появи пак. Та въпроса ми е - кой кабел да изключа да проверя тазе сонда ли ми създава проблема?
Предварително благодаря.
А когато ми направи номера, си беше загряла. Понеже следя редовно форума и чета почти всичко което се пише за тези модели, срещнах на няколко места да се споменава за ламбда /мисля че така се казваше/ сондата и че тя може да създава подобни проблеми и че се включва само на топъл двигател. Споменаваше се също че може да се изключи за да се провери дали е от нея.
Утре като тръгна за бач ще видя дали това форсиране ще се появи пак. Та въпроса ми е - кой кабел да изключа да проверя тазе сонда ли ми създава проблема?
Предварително благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта