Здравейте!
В3, 91г. - кара се предимно на газ..
Тая зима акумолатора е проблемен, но не мисля, че той е причината.. ето и какъв е проблемът:
След потегляне с повечко газ - лек въртел на първа, изведнъж нещо стана - спирачките станаха твърди, все едно двигателя не работи, оборотите сякаш паднаха, както и мощността... колата едва едва върви, а когато не е на скорост е на ръба да си изгасне и понякога и гасне. Едва едва я прибрах, а към края взе да ми мига лампичката за акумолатора, но едва ли е в него проблема..., на бензин е същото.. иначе си пали...
Моля за някаква насока, къде може да е проблема и какво мога да направя...



Проблем с B3, моля за помощ и съвети!!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем с B3, моля за помощ и съвети!!
gogo_666 написа:Здравейте!
В3, 91г. - кара се предимно на газ..
Тая зима акумолатора е проблемен, но не мисля, че той е причината.. ето и какъв е проблемът:
След потегляне с повечко газ - лек въртел на първа, изведнъж нещо стана - спирачките станаха твърди, все едно двигателя не работи, оборотите сякаш паднаха, както и мощността... колата едва едва върви, а когато не е на скорост е на ръба да си изгасне и понякога и гасне. Едва едва я прибрах, а към края взе да ми мига лампичката за акумолатора, но едва ли е в него проблема..., на бензин е същото.. иначе си пали...
Моля за някаква насока, къде може да е проблема и какво мога да направя...
Според мен,
не е малка вероятноста да ти се е спукал мъркуча за вакума към серовото или напр. да се е скъсал и тампона на моното!
А откъде изведнъж да са дошли тези повреди ??
Ами ако имаш повредени тампони които държат двигателя, като е видял повечко зор е възможно толкова да се е поусукал че да е предизвикал горните две повреди.
Предположение само

Провери първо това за което ти е писал колегата , после драсни два реда какво си открил или не , пък еветуално тогава ще му мислим. Аз предполагам , че вакуума за сервото е прецакан , затова и педала на спирачките е твърд , и мотора вече си тегли въздух от две места затова ти се променят и оборотите . При много ниски обороти е нормално и да ти светне лампата за зареждане на акумулатора .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта