Passat B8 - обща информация
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sandanski
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте,може ли малко разяснение по въпроса за зареждането на акумулатора.Моят е в багажника,как трябва да се зареди?Колата е б8 алтрак 2016, зарядно устройство е на бошс3.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Отпред, отваряш капака и горе в дясно има две клеми + и –, едната е с капачка, закачаш там зарядното.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sandanski
Re: Passat B8 - обща информация
Ок, благодаря.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 01 апр 2021 10:47
- Автомобил: Passat B8 Variant
- Двигател: 2017 CRLB
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, Пасат 2,0 TDI 2016 г на 190 хил км предстои ми смяна на ангренаж след 20 хил. Питането ми е за пистов ремък който е трябвало да сменя преди 10 хил по интервал. Да го сменя ли сега или може да се изчака още 7-8 месеца и заедно с агренажа ?
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Според мен отдавна е трябвало да се смени ангренажа, нищо че няма километри. Не знам къде и как са карани тези километри, но си за смяна по години. Аз моя го смених на 5 години и половина и 170 к км, последните 25 к км карани в БГ. До колкото знам до 7 год или 210 к км го дават за чистите страни, за силно запрашените си е доста рисково и се препоръчва на 5 год. ако няма километри.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 01 апр 2021 10:47
- Автомобил: Passat B8 Variant
- Двигател: 2017 CRLB
Re: Passat B8 - обща информация
steich написа:Според мен отдавна е трябвало да се смени ангренажа, нищо че няма километри. Не знам къде и как са карани тези километри, но си за смяна по години. Аз моя го смених на 5 години и половина и 170 к км, последните 25 к км карани в БГ. До колкото знам до 7 год или 210 к км го дават за чистите страни, за силно запрашените си е доста рисково и се препоръчва на 5 год. ако няма километри.
Така ми казаха от официалния сервиз 7 години или 210 к км. 4 години е в Германия и 2 г тук карана, 158 к там и 30 к в БГ. Ще звънна да насроча час за смяна благодаря
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Какво значи 'силно запрашена страна'?
Ако един немец живее в къща, до която се стига по чакълест път, на колко трябва да сменя ангренаж?
И аджеба, защо ако нашата стара е силно запрашена, според официалните сервизи в Бг пак се сменя на същия интервал, както в Германия?
Малко на митове и легенди ми бие всичко това?!
Ако един немец живее в къща, до която се стига по чакълест път, на колко трябва да сменя ангренаж?
И аджеба, защо ако нашата стара е силно запрашена, според официалните сервизи в Бг пак се сменя на същия интервал, както в Германия?
Малко на митове и легенди ми бие всичко това?!
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
Аз имам цялото ръководство ,въпроса е дали Галин смята ситуацията на климата в България като този в Германия и дали чистотата на въздуха и улиците ни е като това в държавите от ЕС .България я няма в списъка на страница 37 ,там са държави от Южна и Латинска Америка,Азия и Африка .............не сме далеч от тях за съжаление .А София отдавна е на ниво като качество на въздуха и хигиена като предградията на Мексико Сити .Инак всеки да си го сменя когато иска ,въпрос на личен избор.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
group® написа:Какво значи 'силно запрашена страна'?
Първо ... в Германия като завали, трудно може да си изцапаш колата ... тук като завали ... веднага е за мивка.
Миналия ден ходих да си мия двигателя не поради друга причина, чак на фаровете отгоре имаше пясък ... целия двигател е в прах също. Какво мислиш че става с ролките които са в такава запрашена среда ?
Както казва един приятел ... " ако искаш си сменяй ангренажа на 250 к км, ама трябва да имаш топки за това " ... т.е. поемаш си риска и после си плащаш за това ако се наложи.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Ивайло Димов написа: ,въпроса е дали Галин смята ситуацията на климата в България като този в Германия и дали чистотата на въздуха и улиците ни е като това в държавите от ЕС .
Значи фактите са, че България я няма на 37ма страница

И въпросът не е дали смятам, че България е чиста като Германия, а дали България е мръсна като страни в Латинска Америка, Африка и т.н.
Отговорът е не. Защото става дума за страни с големи части в тях, където изобщо няма пътища и/или са черни такива. Страни с пустини и пустинни бури.
Не смятам, че този прах, който ние имаме е от чак такова значение. Това е.
Иначе, да! Всеки сам си решава.
Но да не забравяме, че по-голямата част от колите в Бг се карат от хора, които не са във форума и съответно, ремъкът се сменя според интервала. Ако някой има данни реални, че в Бг има повече скъсани ремъци преди края на интервала, спрямо Германия, ще се радвам да науча?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
А трябва ли да има"
Прах при прахта ,пепел при пепелта когато се целунат буталата и клапаните " Те тез дето не пишат по форумите не си сменят антифриза и спирачната течност ,и 99% вярват в митологиите как смесени двигателни масла се пресичат .....в тОа списък влизат и много мАстери
.И да климата и запрашеността ни е като на бананова република :).В ЕС сме по милост и заради съсвсем други причини,а не защото сме го заслужили .Тая наша държава е разграден двор ,сякаш последните 3 седмици показаха тези 33 години на клептокрация и авторитаризъм ,държавата ни е мафиотска .Тва са голите факти и грозната истина .


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Специалните съкратени интервали, са посочени за наистина тежки условия. На техен фон, нашето е обикновено мрънкане. Като ви притеснява темата с ангренажа, сменяйте на нещо по средата и готово. 

- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
Според терминологията в автомобилостроенето "тежки условия" са твърде студен или горещ климат ,много висока влажност ,запрашеност ,кратки пробези в градска среда ,работа на празен ход в задръствания ,чести стартове ДВГ .Като прибавим към тези неблагоприятни условия и възрастта на автопарка ,вероятността някой семеринг леко да просълзява и невероятната комбинация от прах ,висока температура в двигателния кош ,за дори и малко масло там ангренажа се пили и пържи бавно и цепнатините се появават в основата на зъбите .И всичко това в двигатели с доволно висок въртящ момент и КПД .
През последните 3-4 седмици вали всеки ден така в големи количества ,въздуха е влажен и филтъра на колата поема тази влага .За турбинирани коли това е лошо,все едно спринтьор да бяга с дамска превръзка на устата .....използвана .
През последните 3-4 седмици вали всеки ден така в големи количества ,въздуха е влажен и филтъра на колата поема тази влага .За турбинирани коли това е лошо,все едно спринтьор да бяга с дамска превръзка на устата .....използвана .
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Аз мисля, че всеки трябва да прецени сам за себе си по няколко критерия най вече къде се държи колата и колко често се кара.
Ако се държи навън, независимо колко често се кара аз бих сменил ремък на 5-6 години, независимо от километража, ако се държи в гараж и се кара рядко, да кажем лятото събото-неделно и то не всяка седмица бих сменил на около 10г, ако не е стигнала пробега за смяна.
Абе не баш, като загрее колата дори да вали дъжд като си погледнеш температурата на входящия въздух ще разбереш що. Виж ако си плякнал някой конусен спортен филтър, то проблема си е твой
Ако се държи навън, независимо колко често се кара аз бих сменил ремък на 5-6 години, независимо от километража, ако се държи в гараж и се кара рядко, да кажем лятото събото-неделно и то не всяка седмица бих сменил на около 10г, ако не е стигнала пробега за смяна.
Ивайло Димов написа:През последните 3-4 седмици вали всеки ден така в големи количества ,въздуха е влажен и филтъра на колата поема тази влага .За турбинирани коли това е лошо,все едно спринтьор да бяга с дамска превръзка на устата .....използвана .
Абе не баш, като загрее колата дори да вали дъжд като си погледнеш температурата на входящия въздух ще разбереш що. Виж ако си плякнал някой конусен спортен филтър, то проблема си е твой

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта