Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
vek1
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 май 2009 23:29
Автомобил: VW Passat B8 4motion
Двигател: DFCA
Местоположение: Kozloduy

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vek1 » Вто 31 дек 2024 17:47


astragt написа:
Аз не успях да намеря, смених колата в някой момент с фейслифт с друг мотор и кутия - битди с dq500 и работи тотално различно. Общо взето в тези условия, в които предишната ми се държеше грубо (тръгни/спри режим) тази е настроена като хидротрансформаторна и е много приятна.

При мен като включа на D или R и тръгна да пускам спирачката,държи без да тръгва до момента дето почти си махам крака за да подам газ и тогава тръгва ( за мен рязко).Пробвах я и на голям наклон,напред и назад,тръгва с добра тяга,без газ, без да тресе или нещо друго.Чудя се да не би нещо спирачки да задържат,такава ли е кутията....Да не е правено нещо по софтуер...И друго ми направи впечатление:На D тръгвам и не натискам газта,колата се движи на обороти и след 3-4 метра включва 2,без да пипам педала на газта.Няма грешки никакви,като я карам няма проблеми.Чудна работа!




Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1861
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот Traytor » Вто 31 дек 2024 20:48


Това е кутията. DSG-то на А3ката ни го прави това, на пасата в момента е като хидротрансформатор.


vek1
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 май 2009 23:29
Автомобил: VW Passat B8 4motion
Двигател: DFCA
Местоположение: Kozloduy

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот vek1 » Чет 02 яну 2025 23:22


Traytor написа:Това е кутията. DSG-то на А3ката ни го прави това, на пасата в момента е като хидротрансформатор.
За много години!Пасата с каква кутия е?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1861
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот Traytor » Пет 03 яну 2025 8:55


Не съм сигурен за модела точно, но на А3ката ми е с един съединител 6 степенна, на пасата е с 2 съединителя 7 степенна.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот hooligan_sk » Съб 04 яну 2025 19:13


Всички DSG кутии са с 2 съединителя, колега. По-старичките 6 степенни са DQ250. B8 за двигателите до 250nm и 7 предавки e DQ200, по-силните 7 степенни са DQ381.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1861
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот Traytor » Нед 05 яну 2025 12:33


Затова направих уточнението, че става въпрос за А3ката ни. Там потеглянето е на същия принцип, за който обяснява колегата(пускаш спирачката и чакаш 1 секунда да потегли колата или подаваш газ).


diss
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
Автомобил: Passat B8 Rline
Двигател: 2_0 TDI DFGA

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот diss » Нед 05 яну 2025 20:40


group® написа:
DoH_KuXoT написа:Изтегляш си предишната версия и ...


Намерих някакъв work around:
Явно всичко идва от гугъл мапс, а не от уейз.
Отварям мапса и пускам навигация (имам work и home вкарани и ми показва времето до тях).
После я спирам и се появява на километража картата.
После можеш да си минеш на уейз.



Сега попаднах на тази дискусия.
Може би знаете, но има фикс с Toolbox с който може да си пускате навигация през АА и в същото време да си гледате VW картата на дигиталното табло, че дори и да ви навигира :biggrin


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6248
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот VWGT » Нед 05 яну 2025 20:51


Какво е туулбокс и какъв е този фикс?


diss
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
Автомобил: Passat B8 Rline
Двигател: 2_0 TDI DFGA

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот diss » Нед 05 яну 2025 21:51


MIB2 Toolbox. След това през зеленото инженерно меню се влиза и се активира чрез заместване на един файл. Но съм го тествал само на Mib 2 и 2.5


milench0
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот milench0 » Пон 10 фев 2025 20:04


Какъв съвет бихте дали за греди за комбито , оригинални ( нз кой е производителя) или thule , а може и други марки. Лесно ли се слагат/свалят различните модели, гледам имат ключалки но нз дали лесно се "гепят" , че колата стои навън често. Оставят ли после драскотини/следи от употреба и тн.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6248
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот VWGT » Вто 11 фев 2025 9:41


Ако имаш панорама трябва да вземеш греди, които са съобразени с това и са малко по-високи (оригиналните са само такива, мисля).
Ако ще ги возиш постоянно виж да са аеро модел, примерно Туле са добри в това отношение.
Иначе каквито и да вземеш, все ще вършат работа. Не разчитай на ключалките.


milench0
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот milench0 » Вто 11 фев 2025 12:45


Тоест тези за панорама са една идея повече повдигнати, понеже като гледах го делят май на седан/комби.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6248
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот VWGT » Вто 11 фев 2025 13:17


Аз съм без панорама и не мога да кажа точно, но когато купувах ми обясниха, че има разлика и трябва да се съобрази този факт. Дали е височина на самата греда, или самата форма на захвата не знам, но визуално изглеждат повдигнати.

Гредите се избират по няколко параметъра
1. Седан - комби са с различни захвати. Седана се захваща директно за тавана, докато за комбито трябва да търсиш със захват за flush rails
2. Трябва да съобразиш ширината на покрива, седан/комби имат и там разлика. Това е особено важно ако решии да търсиш оригинални греди, защото те са с фиксирана дължина. Докато повечето афтермаркет подлежат на корекция от-до-. Ако правилно помня на пасат б8 комби размерите се водеха Л отпред, М отзад. Но може и да бъркам, отдавна беше. Най-добре да се пробва.
3. Панорамата, ако имаш панорама търсиш греди, които няма да пречат на работата ѝ. При Туле може да се комбинира греда със захват, така че с тях ако имаш повече коли може да оптимизараш.
4. Шум - ако закачиш багажник за колело, каяк или кутия - няма голямо значение дали си взел безшумни греди. Ако смяташ да ги караш голи, тогава си заслужава да му отделиш внимание.

Последна промяна от VWGT на Вто 11 фев 2025 15:00, променено общо 1 път.


Kolyo B8
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
Двигател: DTSB
Местоположение: СВ

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот Kolyo B8 » Вто 11 фев 2025 13:45


Оригиналните за В8 са на ATERA, но брандирани като VW.
Аз съм с ATERA Signo RTD. Стават на В8 и на В 8.5 (комби) , но съм без панорама.
Арт No: 048 522


milench0
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот milench0 » Вто 11 фев 2025 13:59


благодаря за отзивите , главно голи може би да возя един падълборд като го надуя



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта