Теодор:
1.Всичко е преписано от мен,никви умозаключения не влагам.Търсих и прехвърлих част от намереното тук.
2.Грамотен съм достатъчно,не помня къде съм изявил претенции.Мога да изявя към поста ти,има доста грешки в него.
3.На първа страница има доста написано,повечето постове там са пълни с глупости.
4.Квото съм чул и прочел го споделям както виждаш,всеки си решава за себе си естествено.Друг е въпроса,че това е форум,хората питат а други им отговарят.Не съм господ,явно твоя господ е на първа страница,приемай неговите божи заповеди.Това,че ми налагаш тон заплашващ изразяването ми на мнение,диалог без да използвам лични нападки и прочие ще го подмина.Тук има хора качващи цели клипове,има и такива питащи за съдействие.На никого не съм изразил мнение да спре,като теб...
Не си прави труд да ми отговаряш,повече няма да пиша тук.Ако естествено не си съгласен с написаното преди това от към техническа част,естествено имаш право да ме обориш с факти.Успех!
Мощност на акумулатора !
Re: Мощност на акумулатора !
Я се не коси Zlatina.
Секви хора секви мнения.
Така е, действително след палене акумулатора става голям товар и електрически и механично алтернатора се върти по трудно в следствие на производството на големите токове за да захрани акуто(особено зимата). Токовете са наистина големи ( за сравнение на 2000 вата климатик кабелите са 2.5 квадрата- около 9-10 ампера ток, а между акуто и алтернатора са 10-15 квадрата-колко пъти е голям тока можете и сами да се досетите )- но някой хора не могат да възприемат това. Аз лично зареждайки акуто с амперметър наблюдавах консумация ограничена от 9 ампера в ударен режим на зарядната станция ! Акуто беше разредено доста 11.30 волта, след около 12 часа консумацията спадна на 1.5 ампера- после акуто върти като часовник стартера.
И пиши, то за това е форума да се пише и мисли - а да се карате не е проблем, но почти нищо полезно няма в това.
Аз пак казвам, че по природа заряда в колата е лош- в случая времето на заряда и количеството има значение за качество, аз мисля че това е същественото тук. Но зада бъде разбрано това трябва човек да е наясно с доста неща в електротехниката.

Така е, действително след палене акумулатора става голям товар и електрически и механично алтернатора се върти по трудно в следствие на производството на големите токове за да захрани акуто(особено зимата). Токовете са наистина големи ( за сравнение на 2000 вата климатик кабелите са 2.5 квадрата- около 9-10 ампера ток, а между акуто и алтернатора са 10-15 квадрата-колко пъти е голям тока можете и сами да се досетите )- но някой хора не могат да възприемат това. Аз лично зареждайки акуто с амперметър наблюдавах консумация ограничена от 9 ампера в ударен режим на зарядната станция ! Акуто беше разредено доста 11.30 волта, след около 12 часа консумацията спадна на 1.5 ампера- после акуто върти като часовник стартера.
И пиши, то за това е форума да се пише и мисли - а да се карате не е проблем, но почти нищо полезно няма в това.
Аз пак казвам, че по природа заряда в колата е лош- в случая времето на заряда и количеството има значение за качество, аз мисля че това е същественото тук. Но зада бъде разбрано това трябва човек да е наясно с доста неща в електротехниката.
Последна промяна от kossis на Сря 02 юли 2014 9:28, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Мощност на акумулатора !
тази тема даже я забравих,но през това време в една програма случайно видях,че моя двигател 1.8 го дават с 45ач акумулатор и 65А алтернатор.Това за акумулатора ми се видя доста странно,при положение че съм със 60ач.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Мощност на акумулатора !
Zlatina написа: в една програма случайно видях,че моя двигател 1.8 го дават с 45ач акумулатор .... при положение че съм със 60ач.
Благодаря , че ни уведоми

Тя цялата тема звучи глупаво , като започнеш от заглавието

Re: Мощност на акумулатора !
Аиде сега пък глупаво звучи темата, сигурно ако беше- "я ми вижте новата бегачка- голф тди 151 коня" щеше да е умна темата.
А ние тука си блъскаме главите с некви акута и токове. Верно сме глупави, че споделяме опит и знания с хора дето не искат да ни чуят.
НО има и хора дето искат да знаят и ТЕ биха ни помогнали с нещо което ние не знаеме
!!!
Форума е за да се обменя опит- а не да се заклеймяване и обиждаме - да оставим тази работа на депутатите в парламента -те я вършат добре !
Немога да разбера какъв е проблема с тия акута - в книгата за Пасат от 89г. дават акута от 42 до 62 амперчаса за 90 коня бензинките. И понеже мисля да купувам тди пасат и чета че има хора дето карат тди с 42 амперови акута. Така че всичко може- въпроса е какво искаме да постигнем. За мене и 70 ампера е малък с моите консуматори- който няма да сложа в следващата кола. А системата е направена да работи със секви акута.
А ние тука си блъскаме главите с некви акута и токове. Верно сме глупави, че споделяме опит и знания с хора дето не искат да ни чуят.
НО има и хора дето искат да знаят и ТЕ биха ни помогнали с нещо което ние не знаеме



Форума е за да се обменя опит- а не да се заклеймяване и обиждаме - да оставим тази работа на депутатите в парламента -те я вършат добре !

Немога да разбера какъв е проблема с тия акута - в книгата за Пасат от 89г. дават акута от 42 до 62 амперчаса за 90 коня бензинките. И понеже мисля да купувам тди пасат и чета че има хора дето карат тди с 42 амперови акута. Така че всичко може- въпроса е какво искаме да постигнем. За мене и 70 ампера е малък с моите консуматори- който няма да сложа в следващата кола. А системата е направена да работи със секви акута.
Последна промяна от kossis на Вто 14 фев 2012 13:54, променено общо 2 пъти.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Мощност на акумулатора !
Глупаво е заглавието на темата и автора така и не си го оправи (макар че е влизал във форума след като е създал темата , миналата година май , точно през май
) , няма такова понятие "мощност на акумулатора" .
И друго - приказките в насока " според програмата XXXXX акумулатора ми трябва да е YY Ah , пък някой си е сложил ZZ Ah , мога ли аз пък да сложа нам колко си . В 90% от зимните теми , от когато го има форума вероятно , върви някакъв подобен "спор" и решение няма
.Колкото и да си чатим нищо ново няма да напишем
.

И друго - приказките в насока " според програмата XXXXX акумулатора ми трябва да е YY Ah , пък някой си е сложил ZZ Ah , мога ли аз пък да сложа нам колко си . В 90% от зимните теми , от когато го има форума вероятно , върви някакъв подобен "спор" и решение няма


Re: Мощност на акумулатора !
Аз лично за себе си си изясних доста неща- така че който иска научава и открива.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Мощност на акумулатора !
решение на кое няма?Всеки си е намерил решение.Както знаем колкото повече толкова повече.Едното върви с другото,лошо няма.А и зимата е дълга 

Re: Мощност на акумулатора !
Е тая зима е мамата си трака !
Разбрах, че системата е балансирана, че акуто се нуждае от дозареждане -дори и в най добрия случай
Когато зареждам аку знам дали се е скапало или ще живее- само по кипенето - тока и напрежението при което кипи
Доизбистрих си зависимостите ток, напрежение, кабели.
Аз съм доволен от това, че съзрях тези вече открити неща. То майче е по трудно да ги проумеем вече откритите истини, отколкото да измислим нещо ново. Де да знам ?
Що пък да няма мощност на акуто ( ауто и алтернатора са и консуматори и токоизточници). Ток по напрежение е мощност- тука и трите ги има- просто не е въведено като понятие и не е съществено щото е силно променлива величина- докато амперчасите са постоянна. Мощноста на акуто се определя от моментната консумация на товарите във веригата. По принцип консуматорите се характеризират с величината мощност щото е постоянна за тях и така биват оразмерявани захранванията за тях.
70 ампера -аку по 12 волта е 840 вата максимална мощност за 1 час можеме да теглиме от него( това не е много точно, но пък така човек доизбистря неяснотите ).
Разбрах, че системата е балансирана, че акуто се нуждае от дозареждане -дори и в най добрия случай
Когато зареждам аку знам дали се е скапало или ще живее- само по кипенето - тока и напрежението при което кипи
Доизбистрих си зависимостите ток, напрежение, кабели.
Аз съм доволен от това, че съзрях тези вече открити неща. То майче е по трудно да ги проумеем вече откритите истини, отколкото да измислим нещо ново. Де да знам ?
Що пък да няма мощност на акуто ( ауто и алтернатора са и консуматори и токоизточници). Ток по напрежение е мощност- тука и трите ги има- просто не е въведено като понятие и не е съществено щото е силно променлива величина- докато амперчасите са постоянна. Мощноста на акуто се определя от моментната консумация на товарите във веригата. По принцип консуматорите се характеризират с величината мощност щото е постоянна за тях и така биват оразмерявани захранванията за тях.
70 ампера -аку по 12 волта е 840 вата максимална мощност за 1 час можеме да теглиме от него( това не е много точно, но пък така човек доизбистря неяснотите ).
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Мощност на акумулатора !
Като за начало искам да благодаря на колегата terseneto2 за поста на далечната 1 ва страница. А по въпроса за кировеца имайте предвид че такива машини са с пусков мотор, някой по големи мотори се палят и на сгъстен въздух. Благодаря.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Мощност на акумулатора !
fena_vd написа:... А по въпроса за кировеца имайте предвид че такива машини са с пусков мотор...
Някои - Да , но въпросния Кировец точно - Не !

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мощност на акумулатора !
Производителят слага възможно най малкия допустим акумулатор...ако може да е 5 Аh на 5V такъв щеще да сложи....ма не може ..така че какво слага може да е показател но не и задължително при избор на акумулатор...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: marinz и 65 госта