Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пон 16 апр 2012 22:41


Здравейте, от около два месеца съм с Б7 1.8 ТСИ 160 к.с. comfortline - ръчни скорости. Много съм доволен засега, преди това Голф 5 1.4 ТСИ 122 к.с. (100 000 км само радост :).

Темата е страхотна, четох я преди да купя Пасат-а.

Искам да попитам понеже в книжката пише, че страничните огледала могат да се програмират при включване на задна скорост да се навеждат автоматично за да се вижда около гумите - как да го направя? В книжката не е описано много ясно. Или не всички модификации го имат?

пс. Понеже до момента само за дизеловите модели пишете, да спомена, че 1.8 тси е копринено мек и безшумен с големи резерви от тяга. До момента за 3200 км - по компютър извънградско със скорост 80/110 км/ч = 6.0 л. 95Н на 100 км. Градското варира според задръстването 8.5 до 9.8 л 95Н на 100 км.




pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пон 16 апр 2012 22:47


При B6 aко са "фабричните" завиващи би-ксенонови фарове, то те имат вграден в самият фар крушка за статична завиваща светлина - т.е. долното фарче от Б7 е вградено в блока на основният фар. Работи много по-добре от Б7 тъй като е разположен значително по-високо.
Ако са допълнително поставяни ксенони или фабричните халогени, за съжаление с просто програмиране това не може да стане. По времето на Б6 WV не беше възприело "евтинджийската" концепцията на Мерцедес за запалване на съответният фар за мъгла като статични светлини за завой и се работеше с това което имаше на Ауди А6. То и на Б7 в същност палят не фара за мъгла, а друг монтиран до него.

Ето как изглежда конструкцията при Б6
volkswagen_cornering_headlights_1.jpg


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 17 апр 2012 17:45


beboyan написа:Искам да попитам понеже в книжката пише, че страничните огледала могат да се програмират при включване на задна скорост да се навеждат автоматично за да се вижда около гумите - как да го направя? В книжката не е описано много ясно. Или не всички модификации го имат?

Аз писах, че един от големите проблеми на документацията на Б7 е, че не е може да се разбере, кое оборудване е опционално и кое не. В случая (както на всички други марки автомобили) дясното огледало може да се навежда надолу при включване на задна скорост, ако имаме електрически управляеми предни седалки с памет (WV ги водят с 12-посочно регулиране). Това е така, защото позицията на страничните огледала се запомня в блока помнещ положението на седалката на водача. В този блок, обаче, констатирам, че има доста бъгове, които смятам да "рекламирам" в сервиза на Порше-Изток. Например мойте седалки не запомнят хоризонталната позиция, освен това запаметената позиция при задна скорост се губи след няколко дена.

beboyan написа:пс. Понеже до момента само за дизеловите модели пишете, да спомена, че 1.8 тси е копринено мек и безшумен с големи резерви от тяга. До момента за 3200 км - по компютър извънградско със скорост 80/110 км/ч = 6.0 л. 95Н на 100 км. Градското варира според задръстването 8.5 до 9.8 л 95Н на 100 км.

Ако това е вярно излиза, че този автомобил гори точно колкото дизелов 2.0 тди. Това показания на компютъра ли са или засичане "от капачка до капачка" ?


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот bnick » Вто 17 апр 2012 17:51


pavel_andreev написа:При B6 aко са "фабричните" завиващи би-ксенонови фарове...


Имах предвид за без ксенон. Просто от положението на волана да светва съответния халогенен фар :beer


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот bnick » Вто 17 апр 2012 18:15


pavel_andreev написа:
beboyan написа:пс. Понеже до момента само за дизеловите модели пишете, да спомена, че 1.8 тси е копринено мек и безшумен с големи резерви от тяга. До момента за 3200 км - по компютър извънградско със скорост 80/110 км/ч = 6.0 л. 95Н на 100 км. Градското варира според задръстването 8.5 до 9.8 л 95Н на 100 км.

Ако това е вярно излиза, че този автомобил гори точно колкото дизелов 2.0 тди. Това показания на компютъра ли са или засичане "от капачка до капачка" ?


Един колега с 1,8 ТСИ беше писал за 16 разход при по-агресивно каране в София и около 11 както той се изрази едвам-едвам


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот StS » Вто 17 апр 2012 19:53


bnick написа:
pavel_andreev написа:
beboyan написа:пс. Понеже до момента само за дизеловите модели пишете, да спомена, че 1.8 тси е копринено мек и безшумен с големи резерви от тяга. До момента за 3200 км - по компютър извънградско със скорост 80/110 км/ч = 6.0 л. 95Н на 100 км. Градското варира според задръстването 8.5 до 9.8 л 95Н на 100 км.

Ако това е вярно излиза, че този автомобил гори точно колкото дизелов 2.0 тди. Това показания на компютъра ли са или засичане "от капачка до капачка" ?


Един колега с 1,8 ТСИ беше писал за 16 разход при по-агресивно каране в София и около 11 както той се изрази едвам-едвам



От шофер до шофер разлика от тука до Сатурн, бащата е професионален и кара по-бързо от мене и с 1л надолу...Доказано 100 пъти до сега... Некой хора просто си могат... Тва 16 са само студени стартове и мноого пържене... :drinking:


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Вто 17 апр 2012 21:35


Относно разхода, като имам бременен пасажер с близнаци не е желателно излишно форсиране. Колата се води семеен автомобил и за момента изпълнява целта си, багажника е огромен. Колебаех се за опел инсиния, но ходихме с баща ми и седенето един зад друг в опела е мъчително, и двамата сме по 190 см, освен това техния 1.8 няма турбо и е направо като умрял на пътя с по—висок разход, а го продават на същата цена като пасата. Традиционно у нас се предпочита дизел, карам втори тси и определено ми харесва. Предишния голф 5 1.4 тси софия до варна и обратно плюс 200 градско даде 5.2 на 100 (по компютър), градско беше 7.5 с леко настъпване по светофарите. Имам чувството, че голфа беше по пъргав, на пасата му трябва милисекунда отгоре и се изстрелва обаче повече след това. Ще го засека следващия резервоар и ще пиша. Возих се в пасат цц 2.0 тси до будапеща и обратно, кралско усещане, на задните седалки е по—удобно от а6 и е класата.

Да попитам за GRA темпомата — имам евтиния вариант, но стъпката е през 10 км, може ли да се направи така, че стъпката да е през 1 км?

Поздрави


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 18 апр 2012 8:05


beboyan написа:Да попитам за GRA темпомата — имам евтиния вариант, но стъпката е през 10 км, може ли да се направи така, че стъпката да е през 1 км?


Да разбира се. То е направено. Ако "бутате" лостчето нагоре или надолу скоростта нараства с по 10км/ч., ако го дръпнете към шофьора скоростта се увеличава с 1 км/ч. (ако GRA е активна, в противен случай при първото дръпване GRA се активира), ако натискате страничният бутон (и GRA е активна, в противен случай се запомня текущата скорост) скоростта се намалява с по 1 км. Тези неща са обяснени подробно на стр.239 от книжката.

За Опел Инсигнията - аз съм написал вече: това е точно така, както казвате - задните седалки са неизползваеми от мъже с българските размери :) а самата кола, въпреки, че изглежда добре е технологично една категория надолу.

Що се отнася до разхода на гориво. Моето мнение и съвет е да засечете разхода по класически начин - нулирате дълговременния брояч (long-term), пълните резервоара до горе, ама наистина до горе при Б7 това е доста трудно, изминавате определено разстояние - над 200 км и доливате пак до горе. Напълно истинският вече разход се получава като разделим долятото гориво на изминатите с това гориво километри и умножим по 100. При Б7 (може би при дизелите) показанията на компютъра и истинските е много голяма - над 1 л. Известно време мислех, че моят автомобил има проблеми - оказа се, че не така. Един от колегите в тази тема даде връзка към сайт на който много потребители си записват разхода на гориво. Сайта предоставя тази информация обобщена по марки и модели. За Б6 и Б7 разходите за 2.0 тди са тези, които и аз отчитам и посочвам тук - 8.5 - 9л. на 100км градско и 6 -6.5л на 100 км извънградско при каране със 110-120км/ч. Няма лъжа и няма измам, като се прибирах по празниците заредих догоре на Лукоил 150-ти километър. В София заредих до горе отново - резултатът е 25 лв. нафта. Карах с темпомат - скорост 110км/ч. ТОВА Е ИСТИНАТА! 150км за 25 лв.

Аз отдаван си мисля, че трябва да обърнем повече внимание на бензиновите двигатели. Разходите им вече са измерими с дизелите. Цената на бензина е по-ниска. Сега чувам, че ЕС ще увеличи акцизът върху дизела и от 2013 година той ще се увеличи с още 20ст./л. А TSI двигателя е много по-тих и po-malko капризен от TDI.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Съб 21 апр 2012 12:13


Много благодаря за пояснението относно темпомата, тъкмо си мислех че на служебната Киа са го измислили пък в пасата не :-))))).

Моят пасат има бутони на волана, с RCD510 музика и белия MFA екран. Беше от колите на склад на порше изток и затова екстрите не съм си ги избирал. От порше ми казаха, че може да се добави bluetooth модул.

Какви части трябва да добавя, гледам в ebay (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories)има различни модули и кабели. Също така мисля, че нямам микрофон до плафона на лампите?

Поздрави


Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Amtela » Съб 21 апр 2012 14:43


Боже, то бива бива лъжене, ама някои се осирате! Или не уточнявате че тези ваще 8.5л. градски бензин са всъщност 60 км извънградско и 40 км. градско след 22 часа mhihi

При напълно градски 100 км. в голям град Пловдив - Варна - Русе сега края на април при сравнително топъл мотор винаги още от стартиране Поло 1.2 бензин не ще да падне под 8.3 л. при нормално каране даже при изкл. от скорост на дълга права 3 км. булевард от 9 до 19 ч.!!! Същата работа дори и с подвижния куфар Ситроен Ц1! Под 8 л. в 100 км. пълен градски цикъл не пада!


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Съб 21 апр 2012 22:35


Незнам какъв интерес имам за да лъжа, не бях излизал от софия с колата освен до солун сега за празниците. До солун и обратно компютърът показа 6 на 100. Градското варира пак по компютър межу 8'5 и 9.8. Карам с винаги включен климатик, много ме дразни да се изпотяват стъклата понеже карам на вътрешна циркулация на въздуха. У нас всяка таратайка бълва гадости, а собствениците им живеят ден за ден и им е все тая дали след тях има облак гадост. Голфът също беше много икономичен. Преди това карах опел астра 1'4 H 90 к.с. извънградско 5 на 100. Магистрала 7'5, градско 7.5 — тава го засичах от капачка до капачка, понеже беше без компютър. Харесва ми да карам колкото се може по икономично, не толкова заради финансовия ефект, освен пасата всичките други коли, които съм карал са били служебни. Май трябваше да си взема приус за да ме награждава със зелени цветя :D


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот PaTr1o7a » Нед 22 апр 2012 0:32


Моя разход се движи около 11-12 на сто :D


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Нед 22 апр 2012 9:00


Моят пасат има бутони на волана, с RCD510 музика и белия MFA екран. Беше от колите на склад на порше изток и затова екстрите не съм си ги избирал. От порше ми казаха, че може да се добави bluetooth модул.


По принцип всички модули на WV ще изваждат звук със RCD510. Моля, погледни тук viewtopic.php?f=6&t=284592&start=45 (Втората част за МУЗИКА И НАВИГАЦИЯ). Не го "копи-пействам" защото виждам, че модераторите се ядосват, когато някой повтаря и пише нещо което е вече казано.

Най-луксозният вариант е 3C8035730B, като буквата показва с какъв протокол комуникира модула с централният дисплей и (без да съм 100% сигурен) има вариант който работи с iPhone. На мойта кола е имено този модул. С него се реализира Bluetooth High и Premium варианта (разликата е в зарядно устройство, което е неизползваема). Необходими са: Този модул, Микрофон (горе до плафонера); Кабел за микрофона (който е различен за RCD510 и за RNS510); Метална скоба, която прикрепва модула под предната пасажерска седалка; Кабел за радиоантена; Преобразувател за радиоантената, ако ще се използва тази, която е вградена в задното стъкло. Ако възнамеряваме да подменим някога RCD510 с RNS510 може да се постави антена на покрива (тип shark има тема във форума), която съдържа 3 антени - за GSM, за GPS и за допълнително отопление и за която преобразувател не трябва. Модулите завършващи на 730 имат собствен GSM предавател и включването на някой от двата варианта антени изнасят радиоизлъчването извън купето на колата (и повишават в пъти GSM покритието). Ако не искаме да се занимаваме с тези антени - варианти са модулите завършващи на 729, като според мен за B7 трябва да бъде 1Z0035729D=1Т0035729D или други с буква D. Там модула има включена извън кутията му малка Bluetooth антена която комуникира с апарата и се използва предавателя на апарата. Виж и на този телефон за всичките тези части: 0888090109 Емил.

Поздрави

P.S. Виж и тук: http://www.my-gti.com/category/in-car-e ... ertainment


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Чет 03 май 2012 6:53


Здравейте, направих сметката за разхода от капачка до капачка:
Градско — за 210 км по компютър 10 на 100, от капачка до капачка 11 на 100 — бензин 95
Извънградско — за 518 км без магистрала само първокласни пътища — по компютър 6.1 на 100, от капачка до капачка 6.2 на 100 — бензин 95


Потребителски аватар
emilmalchev
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Targovishte

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот emilmalchev » Чет 14 юни 2012 16:36





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта