Добре, ами това фолио дали няма да почне да се разлепва и къса след време ?
Все пак не е ясно дали ще понесе капризите на климата и тежките условия на които ще се подлага всеки ден.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Добре, ами това фолио дали няма да почне да се разлепва и къса след време ?
Все пак не е ясно дали ще понесе капризите на климата и тежките условия на които ще се подлага всеки ден.
януари месец като ме удариха отзад се напука боята точно между двата стопа на самата броня. Не ми се боядисваше цялата броня, понеже не беше толкова зле. Изшкурках до пластмаса и залепих парче фолио само там. До ден днешен не е мръднало, това ме зариби и да пробвам с лайстните. Айде и тая, айде и другата, и все повече ми харесваше и така. След време ще се знае колко е държеливо. На аудито дето ми откраднаха имах 2 години спойлер с карбоново фолио и не беше се променило та мисля че е добър вариант. Като се прецака отлепям и лепя ново, супер лесно и бързо е.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Аз па се чудя колко би ми струвало да ми разбъркат боя по номера на моята и с новата боя да пръсна лайсните, броните и всички други черни пластмаси. С боя за 30-40лв мисля, че ще се пръснат всички дреболии.
много фира има при пръскането на лайстните, понеже са с малка площ и метлата на пистолета половината отива във въздуха. Но не това е проблема , колкото трудната подготовка на пластмасите за боя. Всичко трябва да се матира до равна пластмаса, при което се губи структурата на детайла, няма да има вече пъпчици, ако не се изтъркат боята след време се люпи. И все още не това е проблема, защото кадърните бояджии знаят как да се направи. Основния проблем са долните лайстни на вратите

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Аз па се чудя колко би ми струвало да ми разбъркат боя по номера на моята и с новата боя да пръсна лайсните, броните и всички други черни пластмаси. С боя за 30-40лв мисля, че ще се пръснат всички дреболии.
много фира има при пръскането на лайстните, понеже са с малка площ и метлата на пистолета половината отива във въздуха. Но не това е проблема , колкото трудната подготовка на пластмасите за боя. Всичко трябва да се матира до равна пластмаса, при което се губи структурата на детайла, няма да има вече пъпчици, ако не се изтъркат боята след време се люпи. И все още не това е проблема, защото кадърните бояджии знаят как да се направи. Основния проблем са долните лайстни на вратите

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ще ги пръснеш и после всичко ще падне и ще се напука.
Технологията на боядисването не е толкова проста !
Първо се прави добра основа, която да накара боята да хване добре на гладката пластмаса, после боята се изпича при температури от 40 до 80 градуса в камера, за да стегне и като вземеш кореселина и затъркаш да не я изтриеш набързо.
Та варианта за направи си сам на Донкихот с фолиото е много по добър, от варианта ти с пръскането на боя без предварителна подготовка и изпичане.
Нали си виждал по нашите овални брони как фабричната боя е почнала да се люпи и пада ? И моята леко има този ефект на стареене.
Като правих предният капак от градушката, майстора мацнал по капачката на резервоара с боята за да тества нюанса и капачката стои с петното. С малко кореселин разкарах това петно ако ме разбираш какво казвам.
================
Вярно че долните прагови лайсни са гумени и боята е крайно неподходяща !
Самоче и фолиото ако -при отваряне на вратата се удари в бордюр, може да се скъса. На мене ми се е случвало при отваряне да огъна гумата в бордюра и няма проблеми- нали това е и идеята на гумата там.
А с това фолио трябва да се внимава при подобни ситуации !
Технологията на боядисването не е толкова проста !
Първо се прави добра основа, която да накара боята да хване добре на гладката пластмаса, после боята се изпича при температури от 40 до 80 градуса в камера, за да стегне и като вземеш кореселина и затъркаш да не я изтриеш набързо.
Та варианта за направи си сам на Донкихот с фолиото е много по добър, от варианта ти с пръскането на боя без предварителна подготовка и изпичане.

Нали си виждал по нашите овални брони как фабричната боя е почнала да се люпи и пада ? И моята леко има този ефект на стареене.
Като правих предният капак от градушката, майстора мацнал по капачката на резервоара с боята за да тества нюанса и капачката стои с петното. С малко кореселин разкарах това петно ако ме разбираш какво казвам.
================
Вярно че долните прагови лайсни са гумени и боята е крайно неподходяща !
Самоче и фолиото ако -при отваряне на вратата се удари в бордюр, може да се скъса. На мене ми се е случвало при отваряне да огъна гумата в бордюра и няма проблеми- нали това е и идеята на гумата там.
А с това фолио трябва да се внимава при подобни ситуации !
Последна промяна от kossis на Сря 27 авг 2014 13:04, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Според мен беше по-добре като не беше сложил на спойлерите.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Самоче и фолиото ако -при отваряне на вратата се удари в бордюр, може да се скъса. На мене ми се е случвало при отваряне да огъна гумата в бордюра и няма проблеми- нали това е и идеята на гумата там.
А с това фолио трябва да се внимава при подобни ситуации !
дам

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:Според мен беше по-добре като не беше сложил на спойлерите.
ем, въпрос на вкус казало кучето и се облизало под опашката

- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Понеже темата е и за ремонти да запитам Вас, компетентните: Имам малък проблем а пасат АДР.Имам едно засмукане на въздух някъде около дросела при подаване на газ.Нправих адаптация, но пак го има.Мисля, че дебитомера не измерва тоя въздух и от там ми идват проблемите а именно колата е тромава в ниските (до около 3500 е като 1.2 на газ, после се оправя чувствително).Дайте акъл от къде може да е, всички маркучета и вакумчета са си по местата, нямам нацепени маркучи.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От скоро ли се появи това ? Защото мисля ,че този мотор по принцип в ниските върви като 1.2 

- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Към колегата с фолиото - колата е сребърен металик http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=371741
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:Понеже темата е и за ремонти да запитам Вас, компетентните: Имам малък проблем а пасат АДР.Имам едно засмукане на въздух някъде около дросела при подаване на газ.Нправих адаптация, но пак го има.Мисля, че дебитомера не измерва тоя въздух и от там ми идват проблемите а именно колата е тромава в ниските (до около 3500 е като 1.2 на газ, после се оправя чувствително).Дайте акъл от къде може да е, всички маркучета и вакумчета са си по местата, нямам нацепени маркучи.
възможно е да дърпа въздух и да се държи зле двигателя. Това дизел ли е или бензин ADR ? Вземи едно шише с вода , запали двигателя, и леко прокапвай над местата в които се съмняваш, ако има засмукване се чува кратко и отчетливо изсвирване все едно свириш през зъби. Така ще разбереш има ли засмукване, адаптацията на дросела няма да ти помогне в случая.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.
да нямаш проблем с въхровите клапи на колектора, ако имаш такива ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ti6ogb написа:Към колегата с фолиото - колата е сребърен металик http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=371741
не разбрах какво да видя ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта