Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 27 авг 2014 10:10


Добре, ами това фолио дали няма да почне да се разлепва и къса след време ?
Все пак не е ясно дали ще понесе капризите на климата и тежките условия на които ще се подлага всеки ден.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 10:16


kossis написа:Добре, ами това фолио дали няма да почне да се разлепва и къса след време ?
Все пак не е ясно дали ще понесе капризите на климата и тежките условия на които ще се подлага всеки ден.

януари месец като ме удариха отзад се напука боята точно между двата стопа на самата броня. Не ми се боядисваше цялата броня, понеже не беше толкова зле. Изшкурках до пластмаса и залепих парче фолио само там. До ден днешен не е мръднало, това ме зариби и да пробвам с лайстните. Айде и тая, айде и другата, и все повече ми харесваше и така. След време ще се знае колко е държеливо. На аудито дето ми откраднаха имах 2 години спойлер с карбоново фолио и не беше се променило та мисля че е добър вариант. Като се прецака отлепям и лепя ново, супер лесно и бързо е. :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 10:51


TiL написа:Аз па се чудя колко би ми струвало да ми разбъркат боя по номера на моята и с новата боя да пръсна лайсните, броните и всички други черни пластмаси. С боя за 30-40лв мисля, че ще се пръснат всички дреболии.

много фира има при пръскането на лайстните, понеже са с малка площ и метлата на пистолета половината отива във въздуха. Но не това е проблема , колкото трудната подготовка на пластмасите за боя. Всичко трябва да се матира до равна пластмаса, при което се губи структурата на детайла, няма да има вече пъпчици, ако не се изтъркат боята след време се люпи. И все още не това е проблема, защото кадърните бояджии знаят как да се направи. Основния проблем са долните лайстни на вратите :a045 долния им край е гума, супер мека и еластична, а горния им край е твърда пластмата. Точно тази разлика в еластичността на двете части на един детайл неминуемо ще доведе до напукване и последващо отлюпване на боята.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 10:51


TiL написа:Аз па се чудя колко би ми струвало да ми разбъркат боя по номера на моята и с новата боя да пръсна лайсните, броните и всички други черни пластмаси. С боя за 30-40лв мисля, че ще се пръснат всички дреболии.

много фира има при пръскането на лайстните, понеже са с малка площ и метлата на пистолета половината отива във въздуха. Но не това е проблема , колкото трудната подготовка на пластмасите за боя. Всичко трябва да се матира до равна пластмаса, при което се губи структурата на детайла, няма да има вече пъпчици, ако не се изтъркат боята след време се люпи. И все още не това е проблема, защото кадърните бояджии знаят как да се направи. Основния проблем са долните лайстни на вратите :a045 долния им край е гума, супер мека и еластична, а горния им край е твърда пластмата. Точно тази разлика в еластичността на двете части на един детайл неминуемо ще доведе до напукване и последващо отлюпване на боята.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 27 авг 2014 10:56


Ще ги пръснеш и после всичко ще падне и ще се напука.

Технологията на боядисването не е толкова проста !

Първо се прави добра основа, която да накара боята да хване добре на гладката пластмаса, после боята се изпича при температури от 40 до 80 градуса в камера, за да стегне и като вземеш кореселина и затъркаш да не я изтриеш набързо.

Та варианта за направи си сам на Донкихот с фолиото е много по добър, от варианта ти с пръскането на боя без предварителна подготовка и изпичане. :Mr Green Fun

Нали си виждал по нашите овални брони как фабричната боя е почнала да се люпи и пада ? И моята леко има този ефект на стареене.

Като правих предният капак от градушката, майстора мацнал по капачката на резервоара с боята за да тества нюанса и капачката стои с петното. С малко кореселин разкарах това петно ако ме разбираш какво казвам.

================


Вярно че долните прагови лайсни са гумени и боята е крайно неподходяща !

Самоче и фолиото ако -при отваряне на вратата се удари в бордюр, може да се скъса. На мене ми се е случвало при отваряне да огъна гумата в бордюра и няма проблеми- нали това е и идеята на гумата там.

А с това фолио трябва да се внимава при подобни ситуации !

Последна промяна от kossis на Сря 27 авг 2014 13:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 27 авг 2014 11:17


Според мен беше по-добре като не беше сложил на спойлерите.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 12:43


kossis написа:Самоче и фолиото ако -при отваряне на вратата се удари в бордюр, може да се скъса. На мене ми се е случвало при отваряне да огъна гумата в бордюра и няма проблеми- нали това е и идеята на гумата там.

А с това фолио трябва да се внимава при подобни ситуации !

дам :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 12:44


DaDiablo написа:Според мен беше по-добре като не беше сложил на спойлерите.

ем, въпрос на вкус казало кучето и се облизало под опашката :beer


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Сря 27 авг 2014 17:15


Понеже темата е и за ремонти да запитам Вас, компетентните: Имам малък проблем а пасат АДР.Имам едно засмукане на въздух някъде около дросела при подаване на газ.Нправих адаптация, но пак го има.Мисля, че дебитомера не измерва тоя въздух и от там ми идват проблемите а именно колата е тромава в ниските (до около 3500 е като 1.2 на газ, после се оправя чувствително).Дайте акъл от къде може да е, всички маркучета и вакумчета са си по местата, нямам нацепени маркучи.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 27 авг 2014 19:21


От скоро ли се появи това ? Защото мисля ,че този мотор по принцип в ниските върви като 1.2 :mrgreen


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Сря 27 авг 2014 19:35


ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Сря 27 авг 2014 19:49


Към колегата с фолиото - колата е сребърен металик http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=371741


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 20:55


dimovip написа:Понеже темата е и за ремонти да запитам Вас, компетентните: Имам малък проблем а пасат АДР.Имам едно засмукане на въздух някъде около дросела при подаване на газ.Нправих адаптация, но пак го има.Мисля, че дебитомера не измерва тоя въздух и от там ми идват проблемите а именно колата е тромава в ниските (до около 3500 е като 1.2 на газ, после се оправя чувствително).Дайте акъл от къде може да е, всички маркучета и вакумчета са си по местата, нямам нацепени маркучи.

възможно е да дърпа въздух и да се държи зле двигателя. Това дизел ли е или бензин ADR ? Вземи едно шише с вода , запали двигателя, и леко прокапвай над местата в които се съмняваш, ако има засмукване се чува кратко и отчетливо изсвирване все едно свириш през зъби. Така ще разбереш има ли засмукване, адаптацията на дросела няма да ти помогне в случая.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 20:56


dimovip написа:ами скоро купих колата и така си беше, стария ми адр беше с метални колектори и такова забиване нямаше, този е с пластмасови и там има някаква мизерия.

да нямаш проблем с въхровите клапи на колектора, ако имаш такива ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 авг 2014 20:57


ti6ogb написа:Към колегата с фолиото - колата е сребърен металик http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=371741

не разбрах какво да видя ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта