Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Нед 14 сеп 2014 18:49


Това че не става секретния се обедих ,като го погледнах,колата е Б 5.5 и явно има разлика с Б5(в което се съмнявах).
Мерси на отзовали те се.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Нед 14 сеп 2014 19:18


На мене ми беше ясно че колегата говори за 17-ка ! За пасат 5,5 не става тя ! Виж за В3 става :Mr Green Fun .

За свещите е 21, а на 1,8Т -150 коня е 16 ! Още да продължавам ли ? Може да съм любител но ...........

Отговора е М12 ! И за вратите е М8 ! Все са 12сетостени тия при тая Пасаторна половинка. :beer

Демек това Изображение, а не гедорен камък с дупка-дето се развиват гайки.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Нед 14 сеп 2014 19:55


Аз говоря за Б5 какъвто имам!!! При него е 17!!!
Off-topic при Б3 май е 24...


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Пон 15 сеп 2014 9:41


Искам да разкарам Демпферния маховик.Ако си купя оригинален притискател с феродо и лагер мога ли на тях да сложа твърд маховик и съответно от каква кола.

Passat 5.5 1.9TDI AVF мотор 4motion 6скорости


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пон 15 сеп 2014 10:09


Бе .. активирах си преди време автоматично заключване на вратите като вдигна 15км/ч. Обаче се оказа, че трябва да се дръпне веднъж дръжката за да се отключи и още веднъж за да се отвори вратата. И съответно много хора дърпат веднъж и то със сила, което наскоро доведе и до счупени работи по едната врата.
Знаете ли дали има възможност вратите да се отключват и отварят с едно дърпане? Или въобще да го махам това.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Пон 15 сеп 2014 12:12


И аз си го бях активирал,но ме дразнеше щракването и го махнах! По-добре си го активирай ръчно,от шоф.врата само при нужда!


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 15 сеп 2014 12:12


Няма как да става с едно движение от чисто механична гледна точка..


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пон 15 сеп 2014 13:41


Принципно има, но явно не и при VW.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 16 сеп 2014 14:12


фабричен няма да намериш освен ако не искаш да вкараш някое Bose от ауди , но там е сложно със синхронизирането на звука с останалите колони. Има фирми дето правят поръчкови буфери от стъкломат и смола, след това се тапицира в велтер и става супер. Сега ще се поразровя някъде бях виждал такава тема.
Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 16 сеп 2014 15:52


TiL написа:Етва ще ми пасне идеално, но си мисля, че обема ще е малък за десятка.

зависи от говорителя, не съм много спец, но съм слушал 10-ка в много малък обем, която надсвирваше 12-ка в голям обем в един и същ автомобил.
п.с. може да се заиграеш да ползваш още от обема на калника в кухините над задно ляво колело, но кутията става доста сложна и няма да стане лесно. Рязането на всичко покрай вкарването на такъв тип буфер мен лично не ми допада много. Не знам но според мен фабричната музика си свири много прилично и ъпгрейдване с по-хубави говорители би довело до много добър резултат.


Потребителски аватар
borislav_mladenov
Мнения: 368
Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2_0 TDI 150
Местоположение: Хасково

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот borislav_mladenov » Сря 17 сеп 2014 9:53


Има различни марки и модели говорители, които свирят в различни обеми. Има модели от т.н. високобюджетни свирещи в малки обеми


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Сря 17 сеп 2014 11:41


AuDi_RuLzz написа:Искам да разкарам Демпферния маховик.Ако си купя оригинален притискател с феродо и лагер мога ли на тях да сложа твърд маховик и съответно от каква кола.

Passat 5.5 1.9TDI AVF мотор 4motion 6скорости


С оригинален притискател и феродов няма да стане - на оригиналният феродов няма демпферни пружини. Валео имат разни едномасови комплекти, но не се чуват много добри отзиви за тях. Купи си заводският вариант и би трябвало да живее предоволно дълго време. Все пак тая кола е с 240мм маховик и съединител. Или потърси читав комплект втора ръка (жокер - предлагам един такъв комплект за 350лв :) ) .

TiL написа:За десятка са около 20л затворен обем, а на това място едва ли ще стане кутия с 20л обем. И аз не мисля да режа нищо. Оставил съм само предна линия херц, но баса не ми стига и съм сложил една десятка със затворен обем, но пък взема да ми пречи и тя.


Казали са ти го по-горе, но 10ка може да работи и в 2, и в 200 литра обем. Обема се определя от TS параметрите на говорителят и търсеният резултат.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 17 сеп 2014 20:02


При мен правише тъмна черта , защото бях монтирал едната крушка обратно. Примерно,ако трябва "жичката" да сочи нагоре , аз я бях монтирал надолу.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 сеп 2014 21:43


черна надлъжна линия ако е, значи виждаш сянката на телчето на крушката. Аз оправих тоя недъг на китайския ксенон като изпилих огледално още едно зъбче на 180 градуса и завъртях крушката. Тъмната ивица изчезна. Ако пък ти сече ксенона напречно, значи си взел крушки с индекс R (H7R) които са предвидени със сенчеста зона , която крушка се ползва за монтаж във обикновен рефлекторен фар без лупа.


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот boqnkov » Чет 18 сеп 2014 9:02


Да споделя и аз малко горчив опит. След проливен дъжд колата ми се намокри вътре много стабилно. Най - много в краката на пасажерите отзад и в краката на пасажера отпред. На другия ден вдигнах капака и пластмасата на акумулатора и видях, че има 3 пръста докато водата стигне до клемите на акумулатора. Полудях! Веднага във форума видях темата за дренажите и след 15 мин. от там се изляха 10тина литра вода под колата. Махнах дренажите под акуто и под сервото (там видях повече зор). Другото място е недобре стегната и уплътнена метална кора на задните врати. Леко напънах между прозореца и упълънението и излях половин шише вода и шурна вода между пластмасовата кора и вратата. НЕ Е НОРМАЛНО! Така се наводнява купето. Пластмасовата кора долу. Отвъртях болтовете на металната и яко силикон там където ляга. Стягане на болтовете. След същата проба с шише няма нито капка от там. Всичко си излиза от дренажните отвори на вратите най - отдолу.
Имам и друг проблем със спирачките. На следващия ден смених дискове и накладки. Дискове брембо и накладки трв. На четирите колела! Вече михах 600 км. , но като напомпя педала 2 3 4 пъти и става много твърд. Чак колата трудно спира. При смяната позагубих малко течност. Този симптом говори ли за удавено серво или е другаде проблема? Апарати или въздух в системата?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 55 госта