Това че не става секретния се обедих ,като го погледнах,колата е Б 5.5 и явно има разлика с Б5(в което се съмнявах).
Мерси на отзовали те се.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На мене ми беше ясно че колегата говори за 17-ка ! За пасат 5,5 не става тя ! Виж за В3 става
.
За свещите е 21, а на 1,8Т -150 коня е 16 ! Още да продължавам ли ? Може да съм любител но ...........
Отговора е М12 ! И за вратите е М8 ! Все са 12сетостени тия при тая Пасаторна половинка.
Демек това
, а не гедорен камък с дупка-дето се развиват гайки.

За свещите е 21, а на 1,8Т -150 коня е 16 ! Още да продължавам ли ? Може да съм любител но ...........
Отговора е М12 ! И за вратите е М8 ! Все са 12сетостени тия при тая Пасаторна половинка.

Демек това

-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз говоря за Б5 какъвто имам!!! При него е 17!!!
Off-topic при Б3 май е 24...
Off-topic при Б3 май е 24...
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Искам да разкарам Демпферния маховик.Ако си купя оригинален притискател с феродо и лагер мога ли на тях да сложа твърд маховик и съответно от каква кола.
Passat 5.5 1.9TDI AVF мотор 4motion 6скорости
Passat 5.5 1.9TDI AVF мотор 4motion 6скорости
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе .. активирах си преди време автоматично заключване на вратите като вдигна 15км/ч. Обаче се оказа, че трябва да се дръпне веднъж дръжката за да се отключи и още веднъж за да се отвори вратата. И съответно много хора дърпат веднъж и то със сила, което наскоро доведе и до счупени работи по едната врата.
Знаете ли дали има възможност вратите да се отключват и отварят с едно дърпане? Или въобще да го махам това.
Знаете ли дали има възможност вратите да се отключват и отварят с едно дърпане? Или въобще да го махам това.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз си го бях активирал,но ме дразнеше щракването и го махнах! По-добре си го активирай ръчно,от шоф.врата само при нужда!
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма как да става с едно движение от чисто механична гледна точка..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
фабричен няма да намериш освен ако не искаш да вкараш някое Bose от ауди , но там е сложно със синхронизирането на звука с останалите колони. Има фирми дето правят поръчкови буфери от стъкломат и смола, след това се тапицира в велтер и става супер. Сега ще се поразровя някъде бях виждал такава тема.


Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Етва ще ми пасне идеално, но си мисля, че обема ще е малък за десятка.
зависи от говорителя, не съм много спец, но съм слушал 10-ка в много малък обем, която надсвирваше 12-ка в голям обем в един и същ автомобил.
п.с. може да се заиграеш да ползваш още от обема на калника в кухините над задно ляво колело, но кутията става доста сложна и няма да стане лесно. Рязането на всичко покрай вкарването на такъв тип буфер мен лично не ми допада много. Не знам но според мен фабричната музика си свири много прилично и ъпгрейдване с по-хубави говорители би довело до много добър резултат.
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има различни марки и модели говорители, които свирят в различни обеми. Има модели от т.н. високобюджетни свирещи в малки обеми
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
AuDi_RuLzz написа:Искам да разкарам Демпферния маховик.Ако си купя оригинален притискател с феродо и лагер мога ли на тях да сложа твърд маховик и съответно от каква кола.
Passat 5.5 1.9TDI AVF мотор 4motion 6скорости
С оригинален притискател и феродов няма да стане - на оригиналният феродов няма демпферни пружини. Валео имат разни едномасови комплекти, но не се чуват много добри отзиви за тях. Купи си заводският вариант и би трябвало да живее предоволно дълго време. Все пак тая кола е с 240мм маховик и съединител. Или потърси читав комплект втора ръка (жокер - предлагам един такъв комплект за 350лв :) ) .
TiL написа:За десятка са около 20л затворен обем, а на това място едва ли ще стане кутия с 20л обем. И аз не мисля да режа нищо. Оставил съм само предна линия херц, но баса не ми стига и съм сложил една десятка със затворен обем, но пък взема да ми пречи и тя.
Казали са ти го по-горе, но 10ка може да работи и в 2, и в 200 литра обем. Обема се определя от TS параметрите на говорителят и търсеният резултат.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен правише тъмна черта , защото бях монтирал едната крушка обратно. Примерно,ако трябва "жичката" да сочи нагоре , аз я бях монтирал надолу.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
черна надлъжна линия ако е, значи виждаш сянката на телчето на крушката. Аз оправих тоя недъг на китайския ксенон като изпилих огледално още едно зъбче на 180 градуса и завъртях крушката. Тъмната ивица изчезна. Ако пък ти сече ксенона напречно, значи си взел крушки с индекс R (H7R) които са предвидени със сенчеста зона , която крушка се ползва за монтаж във обикновен рефлекторен фар без лупа.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да споделя и аз малко горчив опит. След проливен дъжд колата ми се намокри вътре много стабилно. Най - много в краката на пасажерите отзад и в краката на пасажера отпред. На другия ден вдигнах капака и пластмасата на акумулатора и видях, че има 3 пръста докато водата стигне до клемите на акумулатора. Полудях! Веднага във форума видях темата за дренажите и след 15 мин. от там се изляха 10тина литра вода под колата. Махнах дренажите под акуто и под сервото (там видях повече зор). Другото място е недобре стегната и уплътнена метална кора на задните врати. Леко напънах между прозореца и упълънението и излях половин шише вода и шурна вода между пластмасовата кора и вратата. НЕ Е НОРМАЛНО! Така се наводнява купето. Пластмасовата кора долу. Отвъртях болтовете на металната и яко силикон там където ляга. Стягане на болтовете. След същата проба с шише няма нито капка от там. Всичко си излиза от дренажните отвори на вратите най - отдолу.
Имам и друг проблем със спирачките. На следващия ден смених дискове и накладки. Дискове брембо и накладки трв. На четирите колела! Вече михах 600 км. , но като напомпя педала 2 3 4 пъти и става много твърд. Чак колата трудно спира. При смяната позагубих малко течност. Този симптом говори ли за удавено серво или е другаде проблема? Апарати или въздух в системата?
Имам и друг проблем със спирачките. На следващия ден смених дискове и накладки. Дискове брембо и накладки трв. На четирите колела! Вече михах 600 км. , но като напомпя педала 2 3 4 пъти и става много твърд. Чак колата трудно спира. При смяната позагубих малко течност. Този симптом говори ли за удавено серво или е другаде проблема? Апарати или въздух в системата?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 55 госта