Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Чет 18 сеп 2014 9:10


Като напомпиш няколко пъти педала ти пада(свършва) вакума и за това ти става твърд педала,след като поработи малко се оправя..Пробвай на място като не е запалена колата да натиснеш пак педала-същото ли става?




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 18 сеп 2014 9:20


Провери си и уплътнението под филтърната касета- изгаря и започва да влиза вода под кечето на пасажера- не се вижда, но там е и Краш модула на АБС-а.

Ако ти е изкъртен щуцера на тандем помпата -ще ти губи вакуум и от там ще втвърдява и педала. Залепва се с Поксипол. А се разбива задължително от вибрациите на тая печка. :Mr Green Fun
Има тема и за него -виж я !
Имай в предвид че вакуум помпата има определен дебит и ако се помпа на педала многократно-пак вакума недостига и става корав педал. Това не е бензинов мотор, при които вакума е неограничен от самият мотор !!!

Аз имах навик да помпя на педала за да симулирам АБС, от старата кола. Но тук не е добре това.

Та след като загасиш мотора-пробвай дали имаш остатъчен вакум на педала на спирачките. Ако имаш- значи щуцера е ок.

:beer


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот boqnkov » Чет 18 сеп 2014 10:05


Какво значи да имам остатъчен вакуум? Довечера ще пробвам какво става при изключен двигател. Нямам никакъв проблем с потъване на педал - по-скоро обратното. Като карам и натисна спирачки си има. При второ натискане педала потъва много по малко и става по - трудно натискането му (колата спира по - зле). При трето натискане педала става още по - твърд и още по горе остава. И така на 4 5то натискане все едно нямам серво, а педала прави ход само 1 2 см.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 18 сеп 2014 11:04


Да имаш остатъчен вакуум значи да можеш да натиснеш педала няколко пъти, спокойно, преди да стане камък.

А, да те питам, защо ще помпаш на педала като спираш? :gruebel


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот boqnkov » Чет 18 сеп 2014 11:17


Ами не помпя педала като спирам. Просто по някога ми се налага като спирам в колона от автомобили в рамките на 1 2 секунди да натисна педала 2 пъти. Не е приятно втория път да се чудя ще спра ли сам или в колата отпред.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 18 сеп 2014 14:56


за 1-2 секунди не ми се е налагало да натискам педал 3 пъти ? Нещо си насмиташ колата ми се струва. Остатъчен вакуум може да провериш както ти казаха по-горе. Гасиш двигателя. Изчакваш няколко секунди и пробваш да натиснеш педала веднъж-следиш дали е мек достатъчно, пускаш го, натискаш втори път-следиш дали е мек. Трябва да имаш поне 3-4 нормални натискания на усет с признак на втвърдяване със всяко следващо, докато педала стане съвсем твърд. Ако още от първото натискане е твърд, значи губиш вакуума от системата.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Чет 18 сеп 2014 15:01


след това наводняване около акумулатора , може сервото да е дръпнало вода. Провери го , че зимата като замръзне става лошо.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 18 сеп 2014 16:13


Сервото се пука зимата- става лед и пука мембраните. Сега вода може и да има, но сигурно ще се дренира. Може тя да заема част от обема на сервото и вакума да свършва по бързо.

Провери си Щуцера на тандем помпата ! Там е големият проблем.

Когато се кара на ръчка -нервно- тогава се получават подобни ситуации - натискане на спирачките в рамките на 1-2 секунди поради многото коли които се пречкат когато прелиташ по между тях. :Mr Green Fun Не ме питайте от къде знам.
При мене това втвърдяване става на 5-6 помпане в рамките на 1-2 сек. Малко съм като АБС в краката. :mrgreen

Преди помпах защото нямах АБС на В3-ката- успявал съм на мокър пясък-зимата да направя АБС спиране -перфект и не ми блокираха колелата и спрях ок. Един тиквеник спря рязко и ........
Та вече ми е навик- при по рязко спиране с висока скорост -винаги пробвам педала-чрез по рязко натискане и пускане-така разбирам къде съм и дали ще спре или ще блокира гумата.

Тук обаче е малко кофти този ми навик.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Чет 18 сеп 2014 17:35


Колеги какво беше решението на проблема с водата по праговете като се отвори вратата, че съм на тоя хал?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Чет 18 сеп 2014 18:08




rysti
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 23 мар 2014 12:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот rysti » Чет 18 сеп 2014 23:38


TiL написа:Колеги има ли някакъв буфер който може да се вгради в б5.5 комби по страничните джобове във багажника? В момента съм с каса 10" но ми пречи и се чудя за нещо скрито което да си вади басче...

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Passat-Estate-B5-B5-5-Custom-Fit-MDF-10-Sub-Box-Subwoofer-Enclosure-Bass-/360542249727?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item53f1fe22ff


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пет 19 сеп 2014 8:28


TiL написа: Не знам дали ме рязбрахте...

Мисля, че те разбрах, но ти само секцията на късите ли искаш да затъмниш? Питам, `щото тази на дъгите е без лупа и там затъмняването на рефлектора ще е пагубно.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 19 сеп 2014 9:02


На Аудито на брато -А4 С-Лайн са заводски лилаво огледални рефлекторите зад лупите- като се погледне отпред лупата -стои лилава. При пускане е нормална светлината. Отзад целият рефлектор е лилав.
Сменихме единият фар с ДЕПО, щото течеше. Той е с обикновен отражател, но при светене няма разлика.

Имай впредвид че загряването на рефлектора е доста силно !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 19 сеп 2014 11:57


Фолиото ще се разтопи вероятно.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пет 19 сеп 2014 12:32


Спрей?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта