Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като напомпиш няколко пъти педала ти пада(свършва) вакума и за това ти става твърд педала,след като поработи малко се оправя..Пробвай на място като не е запалена колата да натиснеш пак педала-същото ли става?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Провери си и уплътнението под филтърната касета- изгаря и започва да влиза вода под кечето на пасажера- не се вижда, но там е и Краш модула на АБС-а.
Ако ти е изкъртен щуцера на тандем помпата -ще ти губи вакуум и от там ще втвърдява и педала. Залепва се с Поксипол. А се разбива задължително от вибрациите на тая печка.
Има тема и за него -виж я !
Имай в предвид че вакуум помпата има определен дебит и ако се помпа на педала многократно-пак вакума недостига и става корав педал. Това не е бензинов мотор, при които вакума е неограничен от самият мотор !!!
Аз имах навик да помпя на педала за да симулирам АБС, от старата кола. Но тук не е добре това.
Та след като загасиш мотора-пробвай дали имаш остатъчен вакум на педала на спирачките. Ако имаш- значи щуцера е ок.

Ако ти е изкъртен щуцера на тандем помпата -ще ти губи вакуум и от там ще втвърдява и педала. Залепва се с Поксипол. А се разбива задължително от вибрациите на тая печка.

Има тема и за него -виж я !
Имай в предвид че вакуум помпата има определен дебит и ако се помпа на педала многократно-пак вакума недостига и става корав педал. Това не е бензинов мотор, при които вакума е неограничен от самият мотор !!!
Аз имах навик да помпя на педала за да симулирам АБС, от старата кола. Но тук не е добре това.
Та след като загасиш мотора-пробвай дали имаш остатъчен вакум на педала на спирачките. Ако имаш- значи щуцера е ок.

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Какво значи да имам остатъчен вакуум? Довечера ще пробвам какво става при изключен двигател. Нямам никакъв проблем с потъване на педал - по-скоро обратното. Като карам и натисна спирачки си има. При второ натискане педала потъва много по малко и става по - трудно натискането му (колата спира по - зле). При трето натискане педала става още по - твърд и още по горе остава. И така на 4 5то натискане все едно нямам серво, а педала прави ход само 1 2 см.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да имаш остатъчен вакуум значи да можеш да натиснеш педала няколко пъти, спокойно, преди да стане камък.
А, да те питам, защо ще помпаш на педала като спираш?
А, да те питам, защо ще помпаш на педала като спираш?

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами не помпя педала като спирам. Просто по някога ми се налага като спирам в колона от автомобили в рамките на 1 2 секунди да натисна педала 2 пъти. Не е приятно втория път да се чудя ще спра ли сам или в колата отпред.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
за 1-2 секунди не ми се е налагало да натискам педал 3 пъти ? Нещо си насмиташ колата ми се струва. Остатъчен вакуум може да провериш както ти казаха по-горе. Гасиш двигателя. Изчакваш няколко секунди и пробваш да натиснеш педала веднъж-следиш дали е мек достатъчно, пускаш го, натискаш втори път-следиш дали е мек. Трябва да имаш поне 3-4 нормални натискания на усет с признак на втвърдяване със всяко следващо, докато педала стане съвсем твърд. Ако още от първото натискане е твърд, значи губиш вакуума от системата.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
след това наводняване около акумулатора , може сервото да е дръпнало вода. Провери го , че зимата като замръзне става лошо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сервото се пука зимата- става лед и пука мембраните. Сега вода може и да има, но сигурно ще се дренира. Може тя да заема част от обема на сервото и вакума да свършва по бързо.
Провери си Щуцера на тандем помпата ! Там е големият проблем.
Когато се кара на ръчка -нервно- тогава се получават подобни ситуации - натискане на спирачките в рамките на 1-2 секунди поради многото коли които се пречкат когато прелиташ по между тях.
Не ме питайте от къде знам.
При мене това втвърдяване става на 5-6 помпане в рамките на 1-2 сек. Малко съм като АБС в краката.
Преди помпах защото нямах АБС на В3-ката- успявал съм на мокър пясък-зимата да направя АБС спиране -перфект и не ми блокираха колелата и спрях ок. Един тиквеник спря рязко и ........
Та вече ми е навик- при по рязко спиране с висока скорост -винаги пробвам педала-чрез по рязко натискане и пускане-така разбирам къде съм и дали ще спре или ще блокира гумата.
Тук обаче е малко кофти този ми навик.
Провери си Щуцера на тандем помпата ! Там е големият проблем.
Когато се кара на ръчка -нервно- тогава се получават подобни ситуации - натискане на спирачките в рамките на 1-2 секунди поради многото коли които се пречкат когато прелиташ по между тях.

При мене това втвърдяване става на 5-6 помпане в рамките на 1-2 сек. Малко съм като АБС в краката.

Преди помпах защото нямах АБС на В3-ката- успявал съм на мокър пясък-зимата да направя АБС спиране -перфект и не ми блокираха колелата и спрях ок. Един тиквеник спря рязко и ........
Та вече ми е навик- при по рязко спиране с висока скорост -винаги пробвам педала-чрез по рязко натискане и пускане-така разбирам къде съм и дали ще спре или ще блокира гумата.
Тук обаче е малко кофти този ми навик.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги какво беше решението на проблема с водата по праговете като се отвори вратата, че съм на тоя хал?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колеги има ли някакъв буфер който може да се вгради в б5.5 комби по страничните джобове във багажника? В момента съм с каса 10" но ми пречи и се чудя за нещо скрито което да си вади басче...
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Passat-Estate-B5-B5-5-Custom-Fit-MDF-10-Sub-Box-Subwoofer-Enclosure-Bass-/360542249727?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item53f1fe22ff
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа: Не знам дали ме рязбрахте...
Мисля, че те разбрах, но ти само секцията на късите ли искаш да затъмниш? Питам, `щото тази на дъгите е без лупа и там затъмняването на рефлектора ще е пагубно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На Аудито на брато -А4 С-Лайн са заводски лилаво огледални рефлекторите зад лупите- като се погледне отпред лупата -стои лилава. При пускане е нормална светлината. Отзад целият рефлектор е лилав.
Сменихме единият фар с ДЕПО, щото течеше. Той е с обикновен отражател, но при светене няма разлика.
Имай впредвид че загряването на рефлектора е доста силно !
Сменихме единият фар с ДЕПО, щото течеше. Той е с обикновен отражател, но при светене няма разлика.
Имай впредвид че загряването на рефлектора е доста силно !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта