Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот 110afn » Вто 04 юни 2019 16:08


angel.angelov13 написа:След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.

няма шанс да има зависимост пълния резервоар с регенерацията. Вече 300 000км минах с тоя мотор и допълвам до горе всеки ден.Аз за мен съм сигурен, че не всеки път, когато повиши оборотите и включи перките е в регенерация. Чиста симулация прави. Няма как да се прибирам от път , гърнетата пукат от жега, спирам на първия светофар и да почва регенерация.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 04 юни 2019 16:17


Има как, давам ти пример, тръгвам София - Батак, на излизане от София почва регенерацията, приключва и до батак си карам , гърнетата не качват повече от 300 градуса никъде, саждите плавно растат от 5-6 гр до 16 грубо, не помня точните цифри. От Батак към София си карам без регенерации, на входа на София съм 22,3 грама и 370 минути работа на ДВГ, докато стигна пред нас стана време за регенерация, точно като паркирах пред нас. Наблюдавам постоянно регенерациите и за себе си съм убеден, че всяко покачване на обороти (като изключим зимния период и включването на ел.отоплителя) е регенерация. Е има и едно друго покаване на обороти, за което пуснах тема, но не се включиха много хора, а именно голямата надморска височина и разредения въздух, но тогава оборотите на са 980 , а 860 вместо нормалните 780.

За мен като технически грамотен и човек, който се опитва да си обяснява нещата щеше да е перфектно да има опция както си карам , малко преди София да си направя планова принудитена регенерация, така, че преди да стигна пред вкъщи да съм успял да я завърша и да съм охладил генерацията от 560-600-те градуса при които се случва всичко до нормалните 200 и да загася колата.

Имам няколко случая да попадам на статии на самозапалили се БМВ-та е60 ако са угасени веднага след регенерация.


Потребителски аватар
angel.angelov13
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот angel.angelov13 » Вто 04 юни 2019 16:20


110afn А колата ти минала ли е "дизел гейт" корекцията на софтуера?


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Вто 04 юни 2019 16:45


А когато си прави регенерацията не трябва ли да светне филтъра на таблото? На мене скоро ми светна карах малко по агресивно понеже бях в София и трафика не позволяваше по висока скорост на ниска предавка и така ми изгасна лампата след 10-15 мин

Passat B7 | 4motion | 177hp |


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 04 юни 2019 16:48


не, лампата свети когато филтъра се задръсти и планираната регенерация не може да го обдуха. Тогава се прави принудителна и трябва да я покараш с над 2500 оборота докато лампата изгасне. Горе-долу това, което ти си направил.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Вто 04 юни 2019 17:22


Vasko Veselinov написа:.... .


Спирачките са със сигурност и е това което ти казах отлепят накладките от дисковите.
Пробвай паркирай без вдигната ръчна дали ще изчезне. Някой от колегите да сподели защо се явява при потегляне като си на ауто-холд, ако са запознати, можеби ако са прекалено меки накладките, но едвам ли 2-3 минути стоене на место да залепнат, но не е изключено.

DoH_KuXoT написа:... ако са угасени веднага след регенерация.

С това нещо колега, ми привлече доста вниманието, даже не съм го подозирал че може да стане. Моята го прави доста често на около всеки 150-200 км. градско каране и не веднъж ми се случва да я паркирам загася и да я остава да си прави регенерацията. Ще го имам на ум, благодаря за инфото.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот 110afn » Вто 04 юни 2019 17:38


DoH_KuXoT написа:Има как, давам ти пример, тръгвам София - Батак, на излизане от София почва регенерацията, приключва и до батак си карам , гърнетата не качват повече от 300 градуса никъде, саждите плавно растат от 5-6 гр до 16 грубо, не помня точните цифри. От Батак към София си карам без регенерации, на входа на София съм 22,3 грама и 370 минути работа на ДВГ, докато стигна пред нас стана време за регенерация, точно като паркирах пред нас. Наблюдавам постоянно регенерациите и за себе си съм убеден, че всяко покачване на обороти (като изключим зимния период и включването на ел.отоплителя) е регенерация. Е има и едно друго покаване на обороти, за което пуснах тема, но не се включиха много хора, а именно голямата надморска височина и разредения въздух, но тогава оборотите на са 980 , а 860 вместо нормалните 780.

За мен като технически грамотен и човек, който се опитва да си обяснява нещата щеше да е перфектно да има опция както си карам , малко преди София да си направя планова принудитена регенерация, така, че преди да стигна пред вкъщи да съм успял да я завърша и да съм охладил генерацията от 560-600-те градуса при които се случва всичко до нормалните 200 и да загася колата.

Имам няколко случая да попадам на статии на самозапалили се БМВ-та е60 ако са угасени веднага след регенерация.

При мен е много малко градското и въобще съм спрял да обръщам внимание, но има дни по 3-4-5 пъти. Случва се често да гася колата в повишени обороти, след което на сутрешното палене сме забравили какво правим


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 04 юни 2019 17:53


Забравил е какво прави докато не стигне към 150 градуса преди дпф-а , ако има сажди над 5 и не е завършил докрай регенерацията рязко си спомня и затваря Егр и вдига оборотите да довърши.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Сря 05 юни 2019 7:53


110afn написа:
angel.angelov13 написа:След ровичкане из нета и четене тук там хората твърдят, че като условие за регенерация е колата да е достигнала оптимална раб. температура на мотора и да има 1/2 гориво или повече в резервоара. Наистина откакто я държа под половината дпф регенерира много по рядко. Не твърдя 100 процента че се дължи на това, но съм склонен да вярвам.

няма шанс да има зависимост пълния резервоар с регенерацията. Вече 300 000км минах с тоя мотор и допълвам до горе всеки ден.Аз за мен съм сигурен, че не всеки път, когато повиши оборотите и включи перките е в регенерация. Чиста симулация прави. Няма как да се прибирам от път , гърнетата пукат от жега, спирам на първия светофар и да почва регенерация.
Има връзка между регенерацията и количеството гориво в резервоара. При малко количество гориво или при достигане на резервата, регенерацията не е разрешена. Причината е да не се намали автономността. Температурата на водата също е ключова, при различните апликации е различна, но е винаги над 70 градуса.


gadnyara
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gadnyara » Сря 05 юни 2019 8:08


Ако количеството гориво влияе на регенерацията, то трябва в инструкцията на колата да има препоръка за пълнене на резервоара.
Някой срещал ли е подобно нещо?


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Сря 05 юни 2019 8:11


gadnyara написа:Ако количеството гориво влияе на регенерацията, то трябва в инструкцията на колата да има препоръка за пълнене на резервоара.
Някой срещал ли е подобно нещо?
Пак казвам, гориво влияе ако е досигнало резервата. В книжката сигурно пише, че при достигане на резервата трябва да се зареди и да не се чака свърши до край.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 05 юни 2019 9:07


имаш ли под ръка източника, от който черпиш това инфо ?


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Сря 05 юни 2019 9:30


DoH_KuXoT написа:имаш ли под ръка източника, от който черпиш това инфо ?
Източникът ми е edc 17, но не може да бъде споделен. Ако нещо друго принципно ви интересува мога да отговоря, но специална апликация няма как да знам със 100%.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 05 юни 2019 9:50


Удобно ли ще е да направиш Print screen на условията, които стартират регенерацията? Ще е полезно на всички да изясним многото неизвестни около тези дразнещи регенерации.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Сря 05 юни 2019 12:55


и по-интересното е, ако има параметър (като количество гориво в резервоара), който определя дали да се пуска или не тая "всекидневна" регенерация, може ли отнякъде да се маниулира, така че да му зададеш по-високи стойности? Примерно да спре да пуска тази регенерация при 2/3 резервоар, а не само при резерва?

Примерно както се манипулира старт-стопа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта