Пасат б3 комби vs седан.Предимства-недостатъци

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 20 юли 2008 18:57


АААА.... Радоооо,ние със седаните да си ядеме ушите ли :lol: :lol: :lol: :lol: .Тва е то германеца признава седана за пасат наш Радо не. :!:




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 20 юли 2008 20:41


За мен най-големият недостатък на комбито е, че е по-шумно вътре. Пластмасите за скърцане и тропане са повече и горният край на окачването си е В купето.
Иначе удобството да дръпнеш щората и да пълниш до тавана ... както и яъзможността да вкарваш обемисти предмети си заслужава.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Нед 20 юли 2008 22:16


DJ_TOLYO написа:Б3 съм карал и комби и седан. Комбито се държи доста по-стабилно на пътя и има по-добра возия. Това е мойто мнение и не задължавам никого с него. Носи повече багаж а и според мен изглежда по-добре. За това и карам комби :)
:да:
Hough!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 21 юли 2008 5:13


jivkojj написа:Да споделя и аз мойто впечатление. Карам 3Б (Б5) комби, а на родителите ми е седан. Ако се абстрахирам от двигателите мога да кажа следните разлики:
- на комбито багажника в повече е от хоризонталната щора нагоре - т.е. където са прозорците. Междодругото тая щора е голям боклук - счупи се и сега не може да се прибере - изглежда като изтърбушена :evil:
- комбито вози осезаемо по-добре
- комбито изглежда по-зле
- имам чувството, че седана събира повече гориво
Не знам за другите модели но на Б5 комби седалките като падат надолу не могат да образуват равна плоскост - в резултат един път като превозвах мебели и се бяха изметнали. Ауди с по-малкия багажник поне това е ОК. Другото е, че ръчките които освобождат седалките лесно се чупят - при мен и 2-те ги няма вече и се налага да бъркам с пръсти. Така е направено, че няма възможност да свалиш едната седалка, а другата да се ползва за сядане - остава една греда в средата за вертикалната щора, която обезмисля работата.
Мнението ми е, че комбито е по-удобно, но на тоя модел поне зле измислено и направено.

Колега нищо лично, но си написал куп щуротии.


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Сря 23 юли 2008 17:49


trunner - не знам при теб как се получава, но при мен както и да го мъча, не могат да се изравнят с пода на багажника - винаги остават под ъгъл нагоре, да не говорим че щифта на едната панта се измъкна.
Също така въпросната греда е твърдо хваната за едната седалка, т.е. или свалям 2-те седалки, или едната седалка и гредата остават.
Обясни при тебе как е?
Даже мога да направя смешна аналогия с Волга комби - ГАЗ 24-02 която навремето баща ми имаше - много по-удачно е да се ползва конструкцията за седалките която там беше направена.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Чет 24 юли 2008 9:34


Отделно, че, както един колега беше споменал- комбито има по-добра устойчивост. За ниска скорост- не зная, не мога да го твърдя, но при висока е вярно, заради доказаната разлика в притискащата сила на въздуха при комби и седан на еднакви автомобили. Просто се появява ефекта на 'антикрилото' (Което пък логично води до повишен разход и понижена максимална скорост)


Това не е съвсем вярно но все пак е вярно :). По-големия таван е-по-голяма площ и при скорост въздушния поток притиска колата надолу, а колкото по-малко въздух има м/у колата и земята толкова прилепянето е по-голямо, от което и стабилноста на колата е по-голяма (така наречения граунд ефект). Доказано е чрез симулаци че спортни автомобили (примерно болид от Ф1) може да се движи по тавана на тунел благодарение на високото прилепяне.

Иначе съм за комбито. Събирам профили за гипсо картон по 2.70 и 3.00. както и профили за окачени тавани по 3.50 без проблем.
Колкото до визията като го видиш в огледатала си е все еднакъв и седана и комбито :).
Но на всеки според харесването и целите. Не зная дали набира или не по-бързо, но при ускорението е важно теглото (pri rawni drugi pokazateli), а комбито е по-тежко, така че не вярвам че седана го прави по-зле.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 24 юли 2008 11:10


На мен лично комбито повече ми харесва. Не само пасатите, но и от други марки и модели. Комбито има по голям полезен обем, като чели вози и малко по добре.. На задните седалки има много повече място за главите на пътниците, отколкото в седана, поради това, че не се налага скокяване на линията. Недостатъците на комбито са , по-голямо тегло, повишен разход, и по слаба динамика. Но тези разлики в динамиката, субективно почти не се усещат. :wink:


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 24 юли 2008 12:38


Здравейте колеги !
Искам да изкажа и аз моето мнение!
Аз предпочитам комби(дет' се вика лада да е комби да е)
За мен е по-удобно.Не нося товари, и колата си ми е лична(не работна имам предвид)Няколко пъти ми се е налагало да возя печки перални и други такива истории и се справя много добре колата.
Иначе ми скърца щората и пластмасите в багажника ама не е болка за умиране.
Твърдо заставам зад феновете на комбитата.
Даже много ме радват и комби вариантите на дачия логан и мерцедес 124.Но това е друга тема!
Поздрави на всички.!!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 24 юли 2008 12:44


stoyan0264 написа:Аз предпочитам комби(дет' се вика лада да е комби да е)
:офф Бат' Тане, на мен и Трабанта навремето ми беше комби! :lol:
Върл фен съм им ;)


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Пон 04 авг 2008 14:20


Разликата е 5 mm в дължината и около 30-45 килограма в теглото в полза на варианта. Седана е смислен до второто дете, след това никаква естетика не може да компенсира липсата на пространство, това, разбира се, се отнася за всяка марка.

Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.

За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.

п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Вто 05 авг 2008 9:17


Emo написа:Седана е смислен до второто дете, след това никаква естетика не може да компенсира липсата на пространство, това, разбира се, се отнася за всяка марка.

Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.

За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.

п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.


ха-ха все едно аз го писах ... :):):) май сме от една партия


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 05 авг 2008 9:31


Къ мое се прави такава тема бре? Ко ще рече седан vs комби? То и децата пред блока щи каат, че у Иното моиш да ръгаш поичи бЪгаж... :evil: .... :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 05 авг 2008 10:16


myrshavija написа:За мен най-големият недостатък на комбито е, че е по-шумно вътре. Пластмасите за скърцане и тропане са повече и горният край на окачването си е В купето.
Иначе удобството да дръпнеш щората и да пълниш до тавана ... както и яъзможността да вкарваш обемисти предмети си заслужава.

:да: седан или комби зависи от тва кво бачкаш.Ако ще пълниш с инструменти и багаж - комби ,ако не не си заслужава да ти тропа сичката цигания от багажника/евентуално и миризма/ и да караш "катафалка".


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 05 авг 2008 11:51


До момента, в който решиш да си купиш нова пералня или шкаф с мивка... тогава чакаш момчетата с микробуса и псуваш ... + това комбито има едни мноо приятни капаци в калниците дето влиза сичкия шит от рода на пожарогасител, помпа, жилетка, триъгълник, масло, антифриз и т.н., дето иначе се чудиш де да ги завреш да не ти се мотат..


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Вто 05 авг 2008 17:10


dj_tuhla написа:До момента, в който решиш да си купиш нова пералня или шкаф с мивка... тогава чакаш момчетата с микробуса и псуваш ... + това комбито има едни мноо приятни капаци в калниците дето влиза сичкия шит от рода на пожарогасител, помпа, жилетка, триъгълник, масло, антифриз и т.н., дето иначе се чудиш де да ги завреш да не ти се мотат..
:да:

Всичко влиза в пасата!!! Всеки път като товаря и си викам добре че не взех седан, нищо нямаше да мога да сложа в него, той голфа по удобен от седана (за багаж говоря то ако само ще се возиш по добре поло)

п.с. викате по шумно било комбито ма никой със седан не каза как им пече във вратовете на тез дето са седнали отзад :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта