




jivkojj написа:Да споделя и аз мойто впечатление. Карам 3Б (Б5) комби, а на родителите ми е седан. Ако се абстрахирам от двигателите мога да кажа следните разлики:
- на комбито багажника в повече е от хоризонталната щора нагоре - т.е. където са прозорците. Междодругото тая щора е голям боклук - счупи се и сега не може да се прибере - изглежда като изтърбушена![]()
- комбито вози осезаемо по-добре
- комбито изглежда по-зле
- имам чувството, че седана събира повече гориво
Не знам за другите модели но на Б5 комби седалките като падат надолу не могат да образуват равна плоскост - в резултат един път като превозвах мебели и се бяха изметнали. Ауди с по-малкия багажник поне това е ОК. Другото е, че ръчките които освобождат седалките лесно се чупят - при мен и 2-те ги няма вече и се налага да бъркам с пръсти. Така е направено, че няма възможност да свалиш едната седалка, а другата да се ползва за сядане - остава една греда в средата за вертикалната щора, която обезмисля работата.
Мнението ми е, че комбито е по-удобно, но на тоя модел поне зле измислено и направено.
Отделно, че, както един колега беше споменал- комбито има по-добра устойчивост. За ниска скорост- не зная, не мога да го твърдя, но при висока е вярно, заради доказаната разлика в притискащата сила на въздуха при комби и седан на еднакви автомобили. Просто се появява ефекта на 'антикрилото' (Което пък логично води до повишен разход и понижена максимална скорост)
Emo написа:Седана е смислен до второто дете, след това никаква естетика не може да компенсира липсата на пространство, това, разбира се, се отнася за всяка марка.
Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.
За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.
п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.
myrshavija написа:За мен най-големият недостатък на комбито е, че е по-шумно вътре. Пластмасите за скърцане и тропане са повече и горният край на окачването си е В купето.
Иначе удобството да дръпнеш щората и да пълниш до тавана ... както и яъзможността да вкарваш обемисти предмети си заслужава.
dj_tuhla написа:До момента, в който решиш да си купиш нова пералня или шкаф с мивка... тогава чакаш момчетата с микробуса и псуваш ... + това комбито има едни мноо приятни капаци в калниците дето влиза сичкия шит от рода на пожарогасител, помпа, жилетка, триъгълник, масло, антифриз и т.н., дето иначе се чудиш де да ги завреш да не ти се мотат..
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта