Пасат б3 комби vs седан.Предимства-недостатъци
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
jivkojj написа:Да споделя и аз мойто впечатление. Карам 3Б (Б5) комби, а на родителите ми е седан. Ако се абстрахирам от двигателите мога да кажа следните разлики:
- на комбито багажника в повече е от хоризонталната щора нагоре - т.е. където са прозорците. Междодругото тая щора е голям боклук - счупи се и сега не може да се прибере - изглежда като изтърбушена![]()
- комбито вози осезаемо по-добре
- комбито изглежда по-зле
- имам чувството, че седана събира повече гориво
Не знам за другите модели но на Б5 комби седалките като падат надолу не могат да образуват равна плоскост - в резултат един път като превозвах мебели и се бяха изметнали. Ауди с по-малкия багажник поне това е ОК. Другото е, че ръчките които освобождат седалките лесно се чупят - при мен и 2-те ги няма вече и се налага да бъркам с пръсти. Така е направено, че няма възможност да свалиш едната седалка, а другата да се ползва за сядане - остава една греда в средата за вертикалната щора, която обезмисля работата.
Мнението ми е, че комбито е по-удобно, но на тоя модел поне зле измислено и направено.
Колега нищо лично, но си написал куп щуротии.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
trunner - не знам при теб как се получава, но при мен както и да го мъча, не могат да се изравнят с пода на багажника - винаги остават под ъгъл нагоре, да не говорим че щифта на едната панта се измъкна.
Също така въпросната греда е твърдо хваната за едната седалка, т.е. или свалям 2-те седалки, или едната седалка и гредата остават.
Обясни при тебе как е?
Даже мога да направя смешна аналогия с Волга комби - ГАЗ 24-02 която навремето баща ми имаше - много по-удачно е да се ползва конструкцията за седалките която там беше направена.
Също така въпросната греда е твърдо хваната за едната седалка, т.е. или свалям 2-те седалки, или едната седалка и гредата остават.
Обясни при тебе как е?
Даже мога да направя смешна аналогия с Волга комби - ГАЗ 24-02 която навремето баща ми имаше - много по-удачно е да се ползва конструкцията за седалките която там беше направена.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Отделно, че, както един колега беше споменал- комбито има по-добра устойчивост. За ниска скорост- не зная, не мога да го твърдя, но при висока е вярно, заради доказаната разлика в притискащата сила на въздуха при комби и седан на еднакви автомобили. Просто се появява ефекта на 'антикрилото' (Което пък логично води до повишен разход и понижена максимална скорост)
Това не е съвсем вярно но все пак е вярно
Иначе съм за комбито. Събирам профили за гипсо картон по 2.70 и 3.00. както и профили за окачени тавани по 3.50 без проблем.
Колкото до визията като го видиш в огледатала си е все еднакъв и седана и комбито
Но на всеки според харесването и целите. Не зная дали набира или не по-бързо, но при ускорението е важно теглото (pri rawni drugi pokazateli), а комбито е по-тежко, така че не вярвам че седана го прави по-зле.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
На мен лично комбито повече ми харесва. Не само пасатите, но и от други марки и модели. Комбито има по голям полезен обем, като чели вози и малко по добре.. На задните седалки има много повече място за главите на пътниците, отколкото в седана, поради това, че не се налага скокяване на линията. Недостатъците на комбито са , по-голямо тегло, повишен разход, и по слаба динамика. Но тези разлики в динамиката, субективно почти не се усещат. 
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Здравейте колеги !
Искам да изкажа и аз моето мнение!
Аз предпочитам комби(дет' се вика лада да е комби да е)
За мен е по-удобно.Не нося товари, и колата си ми е лична(не работна имам предвид)Няколко пъти ми се е налагало да возя печки перални и други такива истории и се справя много добре колата.
Иначе ми скърца щората и пластмасите в багажника ама не е болка за умиране.
Твърдо заставам зад феновете на комбитата.
Даже много ме радват и комби вариантите на дачия логан и мерцедес 124.Но това е друга тема!
Поздрави на всички.!!!!
Искам да изкажа и аз моето мнение!
Аз предпочитам комби(дет' се вика лада да е комби да е)
За мен е по-удобно.Не нося товари, и колата си ми е лична(не работна имам предвид)Няколко пъти ми се е налагало да возя печки перални и други такива истории и се справя много добре колата.
Иначе ми скърца щората и пластмасите в багажника ама не е болка за умиране.
Твърдо заставам зад феновете на комбитата.
Даже много ме радват и комби вариантите на дачия логан и мерцедес 124.Но това е друга тема!
Поздрави на всички.!!!!
Разликата е 5 mm в дължината и около 30-45 килограма в теглото в полза на варианта. Седана е смислен до второто дете, след това никаква естетика не може да компенсира липсата на пространство, това, разбира се, се отнася за всяка марка.
Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.
За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.
п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.
Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.
За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.
п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Emo написа:Седана е смислен до второто дете, след това никаква естетика не може да компенсира липсата на пространство, това, разбира се, се отнася за всяка марка.
Комбито е начин на живот, търкаляме се страшно много с кучето на предната седалка две детски столчета, детска количка, детска кошара, два сака багаж и още два пъти по толкова 'ръчен' багаж, хладилната чанта с врат и плешка, 'малко' чугунено барбекю, чувал с въглища и какво ли още не. Най-късата ни обичайна дестинация е до Панагюрище, най-дългата до Резово.
За мен, предимствата на комбито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин, независимо от марката и модела.
п.п. Ако трябва да возя само моя задник никога не бих карал пасат, ще си купя една 'жаба' или едно купе за 10-12 хилки, един ленен костюм, ще пропуша отново и пак ще съм в джаза.
ха-ха все едно аз го писах ...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
myrshavija написа:За мен най-големият недостатък на комбито е, че е по-шумно вътре. Пластмасите за скърцане и тропане са повече и горният край на окачването си е В купето.
Иначе удобството да дръпнеш щората и да пълниш до тавана ... както и яъзможността да вкарваш обемисти предмети си заслужава.
седан или комби зависи от тва кво бачкаш.Ако ще пълниш с инструменти и багаж - комби ,ако не не си заслужава да ти тропа сичката цигания от багажника/евентуално и миризма/ и да караш "катафалка".- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
До момента, в който решиш да си купиш нова пералня или шкаф с мивка... тогава чакаш момчетата с микробуса и псуваш ... + това комбито има едни мноо приятни капаци в калниците дето влиза сичкия шит от рода на пожарогасител, помпа, жилетка, триъгълник, масло, антифриз и т.н., дето иначе се чудиш де да ги завреш да не ти се мотат..
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
dj_tuhla написа:До момента, в който решиш да си купиш нова пералня или шкаф с мивка... тогава чакаш момчетата с микробуса и псуваш ... + това комбито има едни мноо приятни капаци в калниците дето влиза сичкия шит от рода на пожарогасител, помпа, жилетка, триъгълник, масло, антифриз и т.н., дето иначе се чудиш де да ги завреш да не ти се мотат..
Всичко влиза в пасата!!! Всеки път като товаря и си викам добре че не взех седан, нищо нямаше да мога да сложа в него, той голфа по удобен от седана (за багаж говоря то ако само ще се возиш по добре поло)
п.с. викате по шумно било комбито ма никой със седан не каза как им пече във вратовете на тез дето са седнали отзад
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта

Бат' Тане, на мен и Трабанта навремето ми беше комби!