Б3 2Е детонация след изгасяне на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Чет 21 авг 2008 17:22


b0-MaNiAkA написа:
hristov_GL написа:...а това далеч не е хубаво...


От много време така го гася и нищо до сега не е станало :roll:



колега ,нали няма да чакаме да й стане нещо на колата ,че да го оправим това :)




angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Пет 22 авг 2008 16:39


благодаря ви колеги и най вече на ivo123 чийто отговор ме подсети че макар че направих реглажа на степ мотора за по сигурно навих 2 3 оборота болчето което посочва ivo123 сега ще изчакам да се захладнее и отивам да направя както трябва реглажа


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Пет 22 авг 2008 19:08


към krasi73 това което го пишеш го четох в един руски сайт сетих се като прочетох твоя отговор ще видя 1 какво щестане след като регулирах степа сложих си отново стария датчик за темп ./новия дава 5гр по малко/ ище видим какво ще стане


krasi73
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот krasi73 » Съб 23 авг 2008 13:09


Аз преди да запуша маркуча към моноинжекциона гасех колата само на скорост със спирачки(само лятото). Абе голяма мъка. :cry: Аз също доста се порових и доста прочетох. Оказа се, че този клапан играе ролята (или подпомага смукача на колата)на смукач, т.е. когато е студена колата този клапан отваря и обогатява сместа в смукателните тръби. Маркуча е свързан с резервоара (отгоре към отдушника) и докарва допълни бензинови пари към моноинжекциона. Когато е топло и клапана не затваря след изключване на двигателя оттам влизат бензинови пари в смукателните тръби и предизвиква детонации. Някои се заблуждават, че когато е включен климатика има детонации и повредата е свързана с него, но не е така. Когато работи климата колата повече загрява и е по-топло, т.е. има повече бензинови пари. Успех на всички!!!


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 24 авг 2008 18:34


проверих този клапан уж работи но за всеки случай го запуших този клапан до въздушния филтър както е направил krasi73 да се хваля ли не знам дали не е рано но загрях двигателя до раб температура и поне 30 пъти палих и загасвах и на газ и на на бензин този проблем не се появи ще изчакаме ако продължи отивам пак на центровка


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Нед 24 авг 2008 23:17


Повече няма и да се появи. Тествано и доказано :!:


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Пон 25 авг 2008 10:30


Колеги,при мен проблема го прави само на газ и то не всеки път, гледам да я гася чрез подаване на повечко газ и тогав не се получава!Ако направя операцията,която kaзва krasi73 ще помогне ли? love.vw


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Пон 25 авг 2008 16:36


към HEAD
Ако проблема ти го прави само на газ - възможно е ел.клапана на изхода на изпарителя да не затваря и така остава газ по тръбите, която доизгаря и се получава детонационно горене.


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Вто 26 авг 2008 7:29


angel1223 написа:към HEAD
Ако проблема ти го прави само на газ - възможно е ел.клапана на изхода на изпарителя да не затваря и така остава газ по тръбите, която доизгаря и се получава детонационно горене.


Само на газ ми го прави и то когато е загряла колата/не всеки път/......за това или я гася на бензин или я изфорсирвам за да няма детонации..........


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Чет 28 авг 2008 17:50


момчета оказа се ел клапана до въздушния филтър ом съпротивлението беше под миниума което го дават 35 Ома краси 73 се оказа прав благодаря ви момчета за отзивчивоста проверих в сайта на Бош не се произвежда ще карам така докато намеря нов темата може да бъде затворена


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: детонация след изгасяне на двигателя

Мнениеот Nikkolay » Вто 14 сеп 2010 11:49


аз изключих буксата на този клапан, но трябва ли и да запуша и маркуча...


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: детонация след изгасяне на двигателя

Мнениеот angel1223 » Вто 14 сеп 2010 17:08


да


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: детонация след изгасяне на двигателя

Мнениеот DJ_TOLYO » Съб 29 сеп 2012 18:35


Къде е тоя клапан че не мога да разбера нещо?... И при мен има страшни детонации при загрял двигател от известно време. Всичко от сорта на центровка, налягания и др. е проверено и е добре.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: детонация след изгасяне на двигателя Б3 2Е

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 02 окт 2012 17:22


:arrow: :?:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re:

Мнениеот Iezekil » Вто 02 окт 2012 20:54


krasi73 написа: Абе голяма мъка. :cry: Аз също доста се порових и доста прочетох. Оказа се, че този клапан играе ролята (или подпомага смукача на колата)на смукач, т.е. когато е студена колата този клапан отваря и обогатява сместа в смукателните тръби

Ако говорите за канистъра не е точно смукач и би трябвало да отваря при агрял двигател,не при студен.Ролята е да усвоява бениновите пари да не амърсяват атмосферата и съответно да дава икономия....Това е ел. клапан и или работи или не.Ако ел.часта му работи,значи се е позадръстила мембраната.Намира се до кутията на въдушния филтър.

Последна промяна от Iezekil на Пет 05 окт 2012 18:21, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта