vw16v написа:kokidi Пуснато на: Съб Окт 04, 2008 9:24 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Карай си пасатчето и да не ти пука. Нека този с 1.8Т да поговори за обслужването, разхода и да не дава господ да му се прецака турбото или съединителя.
Айде кат си се прецакал с пасат 1.6 да не приказваш глупости и да навираш хората а

.Такава кола може да си купи само човек ,който си няма хал хабер или пък "отворен "тарикат ,който иска пасат на всяка цена въпреки,че му идва малко над възможностите или акъла.Аз също съм на мнение,че е груба грешка да се взима автомобил с базовия си мотор,въпреки че много дървени философи ще наскачат ама как така щом са го направили значи става,ами направили са го,бюджетен модел именно за тези ,които искат пасат на всяка цена ,въпреки,че силите им стигат само за добре оборудвано поло.На хората направили подобна грешка се дължат и темите от рода:мога ли да сложа чип на 1.6 или пък "не съм състезател ама как да го накарам да тръгне малко повече".То на 1.8 под 4000 оборота му идва леко зор това купе ,а 1.6 с 4 човека и тир трудно ще изпревари на отсечка по къса от 10 км на магистрала

.Със 101 к.с. в пасат бива единствено ако е 1.9 TDI-PD иначе на бензинов мотор 1.6 с тази мощност и със съответния му мижав въртящ момент е обречена кауза.
П.С.За обслужването какво да си говорим ,не е нещо фрапиращо/е не е и 150 лв. с частите маслото и труда като на 1.6/ ,а е като на всеки автомобил със съвременен многоклапанен двигател,разхода на натоварен автомобил на дълъг път е като на тъпото 1.6 само,че с двадесет километра по-висока средна скорост ,а съединителят и турбината са божа работа я ги смениш я не,не се чупи само това ,което го няма и ако мисли човек за това кое може да се счупи и кое не трябва да кара жигула,дето почти няма какво да се счупи,а и да се счупи се оправя за максимум 200 лв.