проблем с източването на водата от системата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 03 ное 2005 16:30


perin написа:колкото и да загряваш двигателя винаги ще има вода в блока


Прав си, но така ще му остане много по малко неизточена вода/антифриз в двигателя, от колкото по начина който е ползвал той за източване.
И един допълнителен съвет от мен, до който стигнах съвсем сам - тъй като двигателя , горната му част е с наклон към купето, за да се източи по бързо и повече течност, е желателно преди източването, да спреш колицата под наклон обратен на наклона на двигателя, с муцуната надолу!





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта