Проблем с кормилна щанга при Passat B3 ... ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 08 ное 2008 17:53


зами те това казват хората - има два варианта за вътрешния накрайник.
Единия е да е разглобяем и тогава ето така :
-сваляш гумата
-избиваш външния накрайник от главината (ако не иска да се избие подлагаш под болта разбира се след като си развил гайката) трупче или каквото намериш и започваш да спускаш колата докато легне на болта.След това с финно почукване по шенкела гарантирам,че ще се чуе едно "прас" и болта ще изскочи.При мен това се наложи и на двете колела.
-развиваш контрагайката на външния накрайник и го развиваш и него от рамото на рейката.
-сваляш маншона на кормилната рейка (отзад при рейката е на скобичка при мен метална или на свинска опашка)
-след това навърташ волана на крайно да кажем дясно положение ако работиш отляво и накрайника излиза максимално навън към теб.
-като гледаш накрайника тои представлява една дълга метална пръчка с резба в края (където е навит външния накрайник дефакто) и една ябълка във вътрешната си част,където я скрива маншона преди да си го махнал.В този вътрешния край след ябълката трябва да има една голяма гайка ако е разглобяем а съответно няма да я има ако не е разглобяем.Развиваш го оттам....сега незнам точно там как е при VW ама при другите коли тази гайка е неразделно цяло от накрайника и като я въртиш нея се развива накрайника...само на някаква японска гледах,че това беше контра гайка и тя се разхлабваше за да се развие накрайника.
Като тръгнеш да сглобяваш сложи нови маншони че да не разчастваш после пак да ги сменяш.....и не е лошо да сложиш малко грес на новите ябълки ако си нямат заводски де.
Успех!




nikig
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот nikig » Пон 10 ное 2008 16:42


Всичко това го правих вчера на моя Пасат само ,че се оказа,щангите са 4 вида до 96г.И се наложи да я занеса в магазина зада ми е видят а и маншоните са 3 вида.Много е кофти за смяна.Зада се развие щангата от рейката трябва да се прекара гайката на ябълката да застане между носача и гредата и с ключ 32


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 10 ное 2008 17:21


zfa159 написа:-като гледаш накрайника тои представлява една дълга метална пръчка с резба в края (където е навит външния накрайник дефакто) и една ябълка във вътрешната си част,където я скрива маншона преди да си го махнал.В този вътрешния край след ябълката трябва да има една голяма гайка ако е разглобяем а съответно няма да я има ако не е разглобяем.

Благодаря за изчерпателния отговор, само не ми стана ясно тази ябълка каква работа върши, не трябва ли да влиза в нещо? Ако не е разглобяем цялата щанга ли се сменя?
Катто си вдигна колелото във въздуха проверявам и няма луфт, обаче си гледах колата на канал и като мърдам щангата напред-назад има луфт. Като завъртя волана пак се чува леко изпукване.


baklen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

рейка

Мнениеот baklen » Вто 11 ное 2008 22:57


колеги при мен проблема е следния колата е пасат 89 г 1,6 тди хидравликата е префектна като навивам надясно , но при навиване наляво просто я няма хидравликата някаква идея какво може да е ??



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта