
Тракат ми повдигачите и маслото побелява....
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
silent
ако ти губи антифриз и има бели петна по капачката ходи я отваряи ..............защото при мен като я отвориха за същите признаци малко петанца по капачката на маслото и губене на антифриз имаше шупли (петна ) по блока. За радост всичко друго е читаво- глава,бутала ....................... но блока ходи за нови ризи и неискам да ти споменавам каква е сумата
а най - лошото е че почти никои не се навиваше да го прави, но сега е като нов, дано се разминеш с някоя гарнитурка и шлаиф на глава
успех
ако ти губи антифриз и има бели петна по капачката ходи я отваряи ..............защото при мен като я отвориха за същите признаци малко петанца по капачката на маслото и губене на антифриз имаше шупли (петна ) по блока. За радост всичко друго е читаво- глава,бутала ....................... но блока ходи за нови ризи и неискам да ти споменавам каква е сумата

успех
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
silent, и при мене точно така. Затова и питам, дали пък не е един вид нормално при ниски температури и малък пробег. Но тази мизерия не ми се чини да е "полезна" за мотора, пък и сякаш не работи съвсем нормално...
bluefen, уж нямам загуба на антифриз, а и преди година сменях гарнитура на глава. Оттогава не е прегрявана или нещо друго колата - голям
ми е тая работа...

bluefen, уж нямам загуба на антифриз, а и преди година сменях гарнитура на глава. Оттогава не е прегрявана или нещо друго колата - голям

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
повечко бой никва демокрация...
Колата требе да ходи за нова гарнитурка...
Преди това мерни компресията за да се убедиш сам...
Ако някой или няколко от цилиндрите са с "учудващо" ниска компресия...
+ това не знаеш, кога водата в маслото ще реши да замръзне.. и да стане интересно..
Тъй че проблема при кофти масло, няма да те удари веднага... просто, лагерите на коляновият вал ще станат леееко понадрани, и после ще се чудиш след ремонта защо ми светка лампата за маслото..
Бягай консултирай се с майстор, да ти смени гарнитурата... тя си е направо "консуматив"
+ това ще смениш маслообиращи гумички, ще ти напаснат леглата на клапаните и после ще имаш 1/2 нова кола
Колата требе да ходи за нова гарнитурка...
Преди това мерни компресията за да се убедиш сам...
Ако някой или няколко от цилиндрите са с "учудващо" ниска компресия...
+ това не знаеш, кога водата в маслото ще реши да замръзне.. и да стане интересно..
Тъй че проблема при кофти масло, няма да те удари веднага... просто, лагерите на коляновият вал ще станат леееко понадрани, и после ще се чудиш след ремонта защо ми светка лампата за маслото..
Бягай консултирай се с майстор, да ти смени гарнитурата... тя си е направо "консуматив"
+ това ще смениш маслообиращи гумички, ще ти напаснат леглата на клапаните и после ще имаш 1/2 нова кола

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tixomir_sv написа:silent, и при мене точно така. Затова и питам, дали пък не е един вид нормално при ниски температури и малък пробег. Но тази мизерия не ми се чини да е "полезна" за мотора, пък и сякаш не работи съвсем нормално...![]()
bluefen, уж нямам загуба на антифриз, а и преди година сменях гарнитура на глава. Оттогава не е прегрявана или нещо друго колата - голямми е тая работа...
Значи и аз имам загуба на антифриз но малко а и знам и виждам от къде е....
Аз имам еднин грозен начин за диагностициране на подобни съмнения.......ама за любимата на сичко съм готов....... Отиваш при задницата и си намокряш пръстчето в ауспуха.....обизваш го и ако ти усетиш сладко в устатата плюеш псуваш и бегаш на майстор.....Антифризът е сладък на вкус....и СИЛНО ОТРОВЕН!!!.....И това показва че има проникване в горивната камера на антифриз.........По отношение на слузестата белезникава субстанция правиш същото ........знам че е гадно ама за една мръсна минджа се прежалваме та за любимата ли няма да го направи човек........ При всички случаи на проникване на антифриз където и да е оставя сладникав вкус в течностите с които се умесва..... Докато водата от конденз дори напротив леко солена на вкус.... Отивай да ближеш....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта