Черни свещи ,голям разход

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 19 дек 2005 21:47


Приятел,ако всичко е на ред както казваш а само разхода е висок,що не пробваш да смениш бензиностанциите където зареждаш.Понякога има ефект :wink:




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 20 дек 2005 19:30


това е нормален разход какво се тюхкате толкова. Зима е ! горят повече задръстванер буксуване ......


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 20 дек 2005 21:45


alexx написа:това е нормален разход какво се тюхкате толкова. Зима е ! горят повече задръстванер буксуване ......


Е да,ама и преди 2 месеца гореше толкова :roll:


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

!

Мнениеот Dragon » Вто 20 дек 2005 22:43


Колега, имах подобен проблем, беше 20/100 градско и след смяна на свещи стана 14/100. И на мен майсторите ми казват: перфектен ти е Голфа, бегай! Ама и аз през 1000 майстора минах, вече си мисля за катализатора...щото газ анализаторите само цъкат и не знаят какво е, що е...! Аман! Стискам ти палци, но според мен, смени свещите... и поне малко ще падне!


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: !

Мнениеот georgipass » Вто 20 дек 2005 22:58


Dragon написа:Колега, имах подобен проблем, беше 20/100 градско и след смяна на свещи стана 14/100. И на мен майсторите ми казват: перфектен ти е Голфа, бегай! Ама и аз през 1000 майстора минах, вече си мисля за катализатора...щото газ анализаторите само цъкат и не знаят какво е, що е...! Аман! Стискам ти палци, но според мен, смени свещите... и поне малко ще падне!


Ехе колега.....ти май S-класа си карал :shock ,с този разход...ами смених ги свещите разлика няма :x ...махай го катализатора :idea: С какъв мотор си?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 21 дек 2005 0:44


да знаеш колко варианти има за твоя разход-аз се сещам няколко
1.не гори масло но няма гаранции за сегментите(не е на 1-во място)
2.центровка=3.прескочил зъб на ангренажен ремък(в краъна сметка щом твърдиш че си вдигнал 180 с тоз двигател и купе не е нормално)
3.бобината не подава хубава искра
4.избил главен кабел(ще прекъсва но не задължително)
5.Не пишеш за АГУ(ако имаш и тези подвизи са на газ)-пробита мембрана на изпарител
6.в аутодата пише че си с пиербург 2е3-ако се съди по писанията във форума тоз карбуратор е железен(карбуратора отпада)

като помисля може и за още да се сетя
П.с.филтърче на бензина и клапан за налягане на бензина(ако го има на тоз карбуратор2е3)
не претендирам за точност просто обобщавам

Последна промяна от SnowMaster на Сря 21 дек 2005 7:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 21 дек 2005 9:31


g1.6s написа:да знаеш колко варианти има за твоя разход-аз се сещам няколко
1.не гори масло но няма гаранции за сегментите(не е на 1-во място)
2.центровка=3.прескочил зъб на ангренажен ремък(в краъна сметка щом твърдиш че си вдигнал 180 с тоз двигател и купе не е нормално)
3.бобината не подава хубава искра
4.избил главен кабел(ще прекъсва но не задължително)
5.Не пишеш за АГУ(ако имаш и тези подвизи са на газ)-пробита мембрана на изпарител
6.в аутодата пише че си с пиербург 2е3-ако се съди по писанията във форума тоз карбуратор е железен(карбуратора отпада)

като помисля може и за още да се сетя
П.с.филтърче на бензина и клапан за налягане на бензина(ако го има на тоз карбуратор2е3)
не претендирам за точност просто обобщавам


Мерси...в какъв смисъл не е нормално 180 да вдигна,не може да е заради лоша центровка :lol: Иначе градусите са 16 преди ГМТ,както ги дават,значи отпада,АГУ нямам...почвам да спекулирам около бобина и кабела за високо напрежение...да кажа,че на моменти имам някакви прекъсвания....в смисъл ако я карам малко и водата е накъде на 65 градуса и като спра и примерно след половин час тръгна...понеже не е загряла и като дам 2-ра на ниски обороти и започва да прекъсва сякаш....забива муцуната,ама това рядко се случва,а за сегметни не ми се мисли :x


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 21 дек 2005 9:52


http://www.vwclub-bg.com/
Виж тук,може да има нещо :welcome:,гусин Модератор!


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 21 дек 2005 10:04


Мерси...в какъв смисъл не е нормално 180 да вдигна,не може да е заради лоша центровка

голямо предварение? :stll think:


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Чет 22 дек 2005 9:13


georgipass написа:понеже не е загряла и като дам 2-ра на ниски обороти и започва да прекъсва сякаш....забива муцуната,ама това рядко се случва,а за сегметни не ми се мисли :x

Аз имах подобен случай наскоро. Тъй като в крайна сметка ми угасна на един светофар след 1-2 месеца каране в това състояние ходих при Васко. Оказа се, че кабела на бобината ми искри яко откъм дистрибутора. Той ми даде един нов-стар кабел, след това си смених палеца и капачката по негов съвет и засега карам така, докато събера парици за нови кабели. Няма го проблема с ниските обороти на 2-ра или 3-та.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 23 дек 2005 14:48


Ново 20 :x ,днес ходих и само ми сложиха газоанализатора....и ми казаха,че всичко било добре :x ,причината не била в двигателя :shock
Възможни причини ми посочи:
1.Широки гуми,185 са :idea:
2.Не добре регулирана предница
3.термостат...за 10 мин ми прави 85-90 градуса
Е не логика няма :evil:


Потребителски аватар
Rapuncel
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rapuncel » Пет 23 дек 2005 18:47


кабели се правят за по 10 - 15 лева всичките какво ги събирате тия пари да не купуваш оригинални за по 100 лева? нов палец ~20 капачка зависи от системата ~20-35


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пет 23 дек 2005 18:49


.... може и лулите да са пробили а? или накрайниците в капачката


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 дек 2005 19:46


Не казва нищо Уж се оказа запушен главен горивен жиглер


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пон 26 дек 2005 20:11


Rapuncel написа:кабели се правят за по 10 - 15 лева всичките какво ги събирате тия пари да не купуваш оригинални за по 100 лева? нов палец ~20 капачка зависи от системата ~20-35

Хе... колкото и да не си заслужава аз за моята кола си купувам само оригинални части. Просто не виждам смисъл да губя пари и нерви в глупости, които да сменям през месец. Може и да не съм прав, може и да не си заслужава..... аз си поддържам колите по този начин. :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта