
Черни свещи ,голям разход
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
!
Колега, имах подобен проблем, беше 20/100 градско и след смяна на свещи стана 14/100. И на мен майсторите ми казват: перфектен ти е Голфа, бегай! Ама и аз през 1000 майстора минах, вече си мисля за катализатора...щото газ анализаторите само цъкат и не знаят какво е, що е...! Аман! Стискам ти палци, но според мен, смени свещите... и поне малко ще падне!
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: !
Dragon написа:Колега, имах подобен проблем, беше 20/100 градско и след смяна на свещи стана 14/100. И на мен майсторите ми казват: перфектен ти е Голфа, бегай! Ама и аз през 1000 майстора минах, вече си мисля за катализатора...щото газ анализаторите само цъкат и не знаят какво е, що е...! Аман! Стискам ти палци, но според мен, смени свещите... и поне малко ще падне!
Ехе колега.....ти май S-класа си карал



- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
да знаеш колко варианти има за твоя разход-аз се сещам няколко
1.не гори масло но няма гаранции за сегментите(не е на 1-во място)
2.центровка=3.прескочил зъб на ангренажен ремък(в краъна сметка щом твърдиш че си вдигнал 180 с тоз двигател и купе не е нормално)
3.бобината не подава хубава искра
4.избил главен кабел(ще прекъсва но не задължително)
5.Не пишеш за АГУ(ако имаш и тези подвизи са на газ)-пробита мембрана на изпарител
6.в аутодата пише че си с пиербург 2е3-ако се съди по писанията във форума тоз карбуратор е железен(карбуратора отпада)
като помисля може и за още да се сетя
П.с.филтърче на бензина и клапан за налягане на бензина(ако го има на тоз карбуратор2е3)
не претендирам за точност просто обобщавам
1.не гори масло но няма гаранции за сегментите(не е на 1-во място)
2.центровка=3.прескочил зъб на ангренажен ремък(в краъна сметка щом твърдиш че си вдигнал 180 с тоз двигател и купе не е нормално)
3.бобината не подава хубава искра
4.избил главен кабел(ще прекъсва но не задължително)
5.Не пишеш за АГУ(ако имаш и тези подвизи са на газ)-пробита мембрана на изпарител
6.в аутодата пише че си с пиербург 2е3-ако се съди по писанията във форума тоз карбуратор е железен(карбуратора отпада)
като помисля може и за още да се сетя
П.с.филтърче на бензина и клапан за налягане на бензина(ако го има на тоз карбуратор2е3)
не претендирам за точност просто обобщавам
Последна промяна от SnowMaster на Сря 21 дек 2005 7:31, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
g1.6s написа:да знаеш колко варианти има за твоя разход-аз се сещам няколко
1.не гори масло но няма гаранции за сегментите(не е на 1-во място)
2.центровка=3.прескочил зъб на ангренажен ремък(в краъна сметка щом твърдиш че си вдигнал 180 с тоз двигател и купе не е нормално)
3.бобината не подава хубава искра
4.избил главен кабел(ще прекъсва но не задължително)
5.Не пишеш за АГУ(ако имаш и тези подвизи са на газ)-пробита мембрана на изпарител
6.в аутодата пише че си с пиербург 2е3-ако се съди по писанията във форума тоз карбуратор е железен(карбуратора отпада)
като помисля може и за още да се сетя
П.с.филтърче на бензина и клапан за налягане на бензина(ако го има на тоз карбуратор2е3)
не претендирам за точност просто обобщавам
Мерси...в какъв смисъл не е нормално 180 да вдигна,не може да е заради лоша центровка


- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
georgipass написа:понеже не е загряла и като дам 2-ра на ниски обороти и започва да прекъсва сякаш....забива муцуната,ама това рядко се случва,а за сегметни не ми се мисли
Аз имах подобен случай наскоро. Тъй като в крайна сметка ми угасна на един светофар след 1-2 месеца каране в това състояние ходих при Васко. Оказа се, че кабела на бобината ми искри яко откъм дистрибутора. Той ми даде един нов-стар кабел, след това си смених палеца и капачката по негов съвет и засега карам така, докато събера парици за нови кабели. Няма го проблема с ниските обороти на 2-ра или 3-та.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rapuncel написа:кабели се правят за по 10 - 15 лева всичките какво ги събирате тия пари да не купуваш оригинални за по 100 лева? нов палец ~20 капачка зависи от системата ~20-35
Хе... колкото и да не си заслужава аз за моята кола си купувам само оригинални части. Просто не виждам смисъл да губя пари и нерви в глупости, които да сменям през месец. Може и да не съм прав, може и да не си заслужава..... аз си поддържам колите по този начин.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта