Passat B3 вместимост на казанчето за охлаждането?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 22 ное 2008 13:35


в ауто + (от кадето взех и жълтия датчик) има зелен,но беше с изтрит номер и ми поискаха 45 лева

vaskoto1 отдавна беше го казал - с зелен пръстен е за дизел ..... а бе загубена работа е тая ... :idea:




Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Съб 22 ное 2008 13:55


колега.....оригиналния датчик койо свалих от колата беше зелен...... :ginny


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 22 ное 2008 23:07


колега.....оригиналния датчик койо свалих от колата беше зелен......

Ами на мене пък ми беше жълт ( единия от 3 те , с които си губих времето ) ама какво да правя ? някой мазен италианец , демек парласпур каквито в Италия с гаранция има много имал такъв и го боднал - да показва нещо .... а относно твоя - ако можеш да дадеш гаранция , че такъв ти е още от завода производител - това е друга работа .... :D ...ама точно по този въпрос имаше питане преди ..хм 2 години във форума ...само търсене му е майката ...даже и графики се размятаха насам - натам ......


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Нед 23 ное 2008 8:58


еми незнам ама на него има емблемите на фолксваген и ауди.ама сега ако сложа пак жълт и пак ще ми показва 110 градуса а то още термустата едвам еадвам отворил


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 23 ное 2008 9:34


[quote="DimitarBT"].когато е загряла се муша отдоло и опипвам пласмасовата част която е непосредствено до термостата-студена е.а казанчето ври.
    Това дето го пишеш ме навежда на мисълта че проблема ти е от водната помпа :idea: Не осигурява необходимата циркулация в системата :? Помисли за нова.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 23 ное 2008 19:21


еми незнам ама на него има емблемите на фолксваген и ауди.ама сега ако сложа пак жълт и пак ще ми показва 110 градуса а то още термустата едвам еадвам отворил

тъй де тъй ....аз не съм казал , че слагаш датчик менте , а че според форумните капацитети (най-малко ) не слагаш цвят като за бензинка , а като за дизелак , ама кой го знае ..при мен нищо не можа да се оправи от датчици така че им теглих една толкова засукана и завъртяна българска "усуканица" , че хората които слушаха наоколо запреплитаха крака :wink: и завинаги зарязах тази система и наблегнах на алтернативите .....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 23 ное 2008 19:55


juve написа:
еми незнам ама на него има емблемите на фолксваген и ауди.ама сега ако сложа пак жълт и пак ще ми показва 110 градуса а то още термустата едвам еадвам отворил

тъй де тъй ....аз не съм казал , че слагаш датчик менте , а че според форумните капацитети (най-малко ) не слагаш цвят като за бензинка , а като за дизелак , ама кой го знае ..при мен нищо не можа да се оправи от датчици така че им теглих една толкова засукана и завъртяна българска "усуканица" , че хората които слушаха наоколо запреплитаха крака :wink: и завинаги зарязах тази система и наблегнах на алтернативите .....

Има един друг тънък момент...когато се слага друг датчик,който не е като за колата се разглобява таблото и се калибрира стрелката....има си там едни врътки отзад на удредчето,заляти с какви ли не глупости и т.н.Така,като взех предишния ми Пасат от немско беше с някакъв странен датчик ама така или иначе не работеше добре - прекъсваше от време на време ама самия датчик....и аз го смених с нов от пръвия магазин,който видях...резултата беша като при вас - някакви звездни температура от сорта на 130 а още не се върти 1-ва скорост на перката (а съм сменил само датчика)...разбрха каква е работата и си купих друг - същото,и трети - пак същото....и накрая хванах аз един термометър,забих го на изхода на главата дето седи датчика и разглобих таблото да си глася стрелката...повъртях си малко врътиките отзад (моите бяха заляти с восък) и...чудо....стрелката запонча да си показва каквото и термометъра...после го сменях още 2-3 пъти с чисто експериментална цел - идеално точно показание....така че и за това си има решение все пак ;)
И по повод първоначалния въпрос в тази тема - колко литра събира зависи и от това колата с климатик ли е или без и ако е със дали е допълнително слаган или не.При мен системата събра 8.2 литра от чисто празна понеже съм с климатроник и съм с по-големия радиатор (като за 2 литров мотор от единия фар чак до другия) и съм и на газ (изпарителя с маркучите и той събира около половин кило още).
Успех!


Потребителски аватар
Borsuka
Мнения: 124
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 23:40
Автомобил: vw passat B3 + reno laguna
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот Borsuka » Нед 23 ное 2008 20:29


И при мен е така, но проблема ми започна с това че когато ми се вкл. перката да охлажда радиатора не спира ! Смених термодатчика и ми направи впечатление че изобщо не вкл. Смених наскоро антифриза и тези дни нали си е доста студено гледам че ми вдига 100 градуса и перката изобщо не вкл. Пипам горния маркуч който отива към радиатора и нормално горещ си е но долния е студен и това при 100 градуса. Вдига градусите супер бързо !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 23 ное 2008 20:35


Еми....термостатче.
Идеята е,че термостата е долу и долния ако е студен значи през радиатора няма циркулация демек затворен термостат.А щом е затворен при 100 градуса трябва да се сменя.До около 80-90 градуса ще ги катери бавно със загравянето на двигателя ама от 90 нагоре при недобре работещ термостат ги стига много бързо....смяна му е майката.
Успех!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 24 ное 2008 0:17


повъртях си малко врътиките отзад (моите бяха заляти с восък) и...чудо....стрелката запонча да си показва каквото и термометъра.

оффтопик : ми хубаво че ти се е получила работата ...защото като гледах аз ( докато все още ме интересуваше тая работа ) видях , че нито стойностите , нито уреда в таблото са с линейна зависимост и реших , че тая работа е загубена ...ще взема да си направя уреда точен на 90 градуса да кажем , па после току вземе да ме шашка като на 93 покаже 100 , а на 98 - 120 да кажем .... а от лъжливи показания много ме е страх ( защото един уред показваше 0.8 бара фреон а се оказа че е не по малко от 15 пък аз "уеко порезнах тръбата " и стана весело ) та.... лъжливите индикации са по лоши от тези , които не показват нищо :!:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 24 ное 2008 8:23


Тук си напълно прав....ама то и датчика дето е стрелката не е линеен и наистина,показанието няма как да е съвсем точно и примерно имаш редбни разминавки и само на 95 беше точен (нарочно го калибрирах в средната стойност за да е минимална разликата).
Така при около 70 реалната стойност беше 65 а при 100 показваше 102....ама разликите са дребни а и все пак това цялото е относителен уред с огрмона степен на грешка....и все пак човек може да се ориентира по него дали колата загрява,дали работи добре или пък прегрява....а това с 15-те бара е било наистина добро ;)


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Пон 24 ное 2008 18:42


колеги......смених 4 датчика 2 жълти и 2 зелени.единият жълт и единият зелен ги купих неработещи.обаче колегата е много прав за припасване на стрелката когато датчика се сменя, защото и аз на там клоня.днес изчаках колата да загрее до 110 градуса....според уреда и съответно датчика.малко преди 110 градуса.....хоп чудо!!!!! "и потече вода от скалата" перката се включи.камак ми падна от сърцето.5 дена нерви и пот.обаче тука идва втория въпрос.дали термостата наистина не отваря на 110 градуса?но мисля че не.....маркучите все пак успявам да ги хвана...при 110 градуса не ми се вярва.другото което е че жълтият и зеления датчик имат някаде разлика в показването от около 10-15 градуса.днес от зор вече свалих и таблото за да видя как стоят нещата с уреда.забелязах че и при бензиновия и при температурния датчик имат по 1 врътка която мисля е запечатана или пломбирана на една позиция.след някой друг ден ще ми донесат голям термометър и ще измеря водата в казанчето и спрямо този резултат мисля да коригирам показанията на уреда.вие какво мислите за тези мои действия.да барам ли стрелката или не?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта