След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
15W50 е уплътнително минерално масло и убира хлабините при по-износени ДВГ ;на VW двигателите се представят чудесно с масло с такъв индекс .
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Откак съм се качил на пасата1.8 RP 1991 все с 10w40 го карам,няма почукване няма тропане. А да не забравя да споделя-винаги когато сменям маслото правя и промивка на двигатела с добавка на ЛИКИ МОЛИ.
- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
ulipet написа:Откак съм се качил на пасата1.8 RP 1991 все с 10w40 го карам,няма почукване няма тропане. А да не забравя да споделя-винаги когато сменям маслото правя и промивка на двигатела с добавка на ЛИКИ МОЛИ.
Колега това не е много препорачително, тези промиващи вещества са доста агресивни, знам че се прави на 2-3 смени на маслото, ако маслото не е миещо.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
vankoni написа:ulipet написа:Откак съм се качил на пасата1.8 RP 1991 все с 10w40 го карам,няма почукване няма тропане. А да не забравя да споделя-винаги когато сменям маслото правя и промивка на двигатела с добавка на ЛИКИ МОЛИ.
Колега това не е много препорачително, тези промиващи вещества са доста агресивни, знам че се прави на 2-3 смени на маслото, ако маслото не е миещо.
Благодаря,ще го взема под внимание тези дни.Предстои ми смяна на масло, че стана на 15хил.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
И моя пасатор друго масло освен 10w40(Esso) не е виждал,откак е в БГ.Няма троп,няма хлоп......Освен при студен старт когато почукват за 3-4 сек.и после си е ОК.Доволен съм от филтрите Манн
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Добър ден и от мен. Аз съм с АЕК мотор на почти 190000км ако може да се вярва на километража
. Първата ми смяна беше с Репсол 15W40 след това Кутенкулер 10W50 a сега съм Юнил 5W40 колата не ми пипа масло и не ми чукат повдигачите при студен мотор. Когато бях с 15W40 и 10W50 по капачката на капака зимата имаше некакви гнусотии явно тези типове масла си променят качествата при ниски температури и вкрая на експлоатационния живот на маслото. Имам си моя теория - щом даденото масло покрива минималните изисквания на VW 501.000 502.000 505.000 и т.н. сипвай, карай и следи нивото му регулярно. Аз лично мисля повече никога ама никога 15W40 да сложа на моя кола. 


- eraser13
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Здравейте колеги доста мнения изчетох,ади да си кажа и аз ,вече 100000 км си я карам моята кошница (B3)и само с Алпин 15w40 нямам ядове с него ...
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
От утре в Метро масло РЕПСОЛ 10w40 е на промоция-4л. за 36лв с ддс.Много добра оферта Лики Молито да ме извини.... 

- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
ulipet написа:От утре в Метро масло РЕПСОЛ 10w40 е на промоция-4л. за 36лв с ддс.Много добра оферта Лики Молито да ме извини....
То и 5 40 е на далавера там, аз вече купух 10 40 кастрол, иначе щях да взема 5 40
- tarza999
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanlak
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
kiriko написа:15W50 е уплътнително минерално масло и убира хлабините при по-износени ДВГ ;на VW двигателите се представят чудесно с масло с такъв индекс .
аз до сега карах само с 15в40 РЕПСОЛ






- rikipasata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Колко полезен е този форум , убедих се за пореден път
. Моя пасат вече е на една година и месец , да си призная неразбирам много от коли (двигатели , системи и т.н) .Но сутрин и на мен ми трака така и досега винаги съм се чудел от какво може да е това , но някой хора ми казаха , че не е проблем . И наистина трака на бензин предимно като карам и то сутрин докато докато покарам 1-2 км и се оправя . Имах съмнения , че маслото е малко и не достига нагоре , но му долях и пак си тракаше
. Явно е от това , а пасата е на 350 000 км
. Трябва и аз да сменям маслото вече навъртях близо 15 000 км 




- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Аз карам вече 50 000км с 15W40 Приста Супер бензин/газ и нямам проблеми. Чуват се повдигачите за 3-4 секунди и утихва. Харчи около 1 литър на 10 000км. БЗ с двигател АВС 1.8-90кс. Маслен филтър МАНН. Като Нормална цена - смяна с филтър -42лв в сервиз и ми остава 0.7мл за доливане. При това знам, че няма да бера ядове и купувам това, за което плащам. Последно сложих наливно за 6,50лв. Приста Лидер 15W40 с филтър Ман излезе ми 36 лв. Минерално е и да го харчи е нормално. Но като гледам няма разлика от другите масла, с които карате, които като цена излизат по -солено. А с полусинтетика 10W40 не ми се занимава, защото трябва да отговаря на специфични изисквания на VW и доста двигатели са сдали багажа заради тях. Дори и да сложа ще е Приста, защото това, което пише на етикета ще е и в тубата.
Един приятел се похвали че е минал около 800 000 с ЕЛФ пълна синтетика и колата не бута и грам масло, но човека кара здраво. Ще се радвам, ако някой сподели че ползва същото масло и посочи колко км е изминал безпроблемно с него.
Един приятел се похвали че е минал около 800 000 с ЕЛФ пълна синтетика и колата не бута и грам масло, но човека кара здраво. Ще се радвам, ако някой сподели че ползва същото масло и посочи колко км е изминал безпроблемно с него.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
То и моита ако харчеше толкова масло и аз щеше да слагам такива "чорби" 

- ACE_castrol
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
genata_83 написа:Видях , че колегите тук карат с Мотул 15-50. Аз сущо сипах такова масло.
Aко караш с Motul Synergie 6100 15W-50, прати много поздрави на майстора, защото маслото си е чиста полусинтетика!
Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин
Колата ми е Пасат В3 от 1992 г. Двигателят е абс. същият, като на колегата passat19911800 по-горе - 1.8, ABS моноинжекцион. Като я купих, сложих Несте 10w40, – финландско, минерално, макар че човекът от СБА ми го продаде, дали от самозаблуда, или какво, за полусинтетично, каквото исках. Доволен останах, все пак, но като минаха 3 години, крайно време беше, трябваше да го сменя. И си сложих най-доброто възможно, според каталога на Мотул: Motul 8100 X-cess 5w40, пълна синтетика. Преди това се бях начел и наслушал, че за коли с възрастта на моята пълната синтетика е опасна, че щели да се отмият напластяванията и да разтракат повдигачи, клапани, какво ли не... - всичко се оказа вятър. Никакви оплаквания нямам, никакви чукания- нищо! Моторът е като часовник, през зимата палеше като автомат, нито едно затруднение, а студове имаше много големи, ако помните. Не е изпило нито капка масло ето вече за 6 или 7 месеца- както беше на МАХ на щеката, така си и остана, и не съм доливал нищо. Вярно, за 18 години карана кола, двигателят ми е доста запазен все пак. Така че, изглежда важното е най-вече маслото да е качествено.
Последна промяна от Harrry на Съб 10 апр 2010 13:26, променено общо 3 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта