Вложи по-добре в едни сегменти, не в скъпи химии.
Не се занимавай с добавки ... така ще видиш наистина разликата после.
И все пак за протокола мерни компресията.
Духа яко от капачката на маслото
golfer написа:One написа: ....почва да ....
седи мирен.
нищо не съм почнал.
даже му правя един вид реклама.в поста по-горе.
споделям на "ухо":
мой френд сипва туй прехваленото и .....му блкират хидравлични повдигачи.
а честито.
.....абе той един си счупил крака - гипсирали го па той взел че умрял...в тоя ред на мисли - дали винаги има връзка м/у следствието от причината ??? не искам нищо да рекламирам. НО когато едно нещо е доказано добро и НАИСТИНА ВЪРШИ РАБОТА за..би рекламите по тв-то.........нали в тоз форум сме за тва да споделяме кое е добро и кое лошо. Аз говоря за нещо от първа ръка - пробвано лично от мен и то в екстремни наистина условия - а не - на мой приятел шурея му чул . че някой видял....
golfer нищо лично ... само почитания и най добри чувства

L&R написа:Вложи по-добре в едни сегменти, не в скъпи химии.
Не се занимавай с добавки ... така ще видиш наистина разликата после.
И все пак за протокола мерни компресията.
това пък ако мотора си има нужда от ремонт и някои му сипи нещо вътре с надеждата да се "оправи" и аз не го разбирам освен ако не се търси само временен ефект- с цел продажба.
Тия добавки са 99% от случаите чиста профилактика - като да си миеш зъбите например или да пиеш витамини или очистително хихихихихи


хасталависта

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Знам че при запекли сегменти помага газта за осветление. Пълнят се цилиндрите и се оставя да престои известно време и сегментите се отпускали. Пробвано е и дава резултат - естествено няма да е като с нови сегменти. А за загубата на мощност - имах подобен проблем с една кола. Също така духаще през капачката и когато е затворена от маркуча който е на капака на главата флизаше масло кам кутията на въздушния филтар и се давеше
Re: Духа яко от капачката на маслото
kiril_p написа:....(1,8Mi, 90 г. RP). Духаше наистина силно. .......Признак на какво е това духане?
Същият двигател, същият проблем. След като го отворихме се оказаха 2 (две) счупени бутала само сегментите ги крепели да не се разпилеят в блока и 2 (два) надрани цилиндъра.
Малко факти:
Паля двигателя. Отвинтвам капачката за наливане на масло в двигателя - духа като локомотив, в един момент човек може да си помисли, че аспуха му е изкаран на капачката за маслото.Подавам газ до около 2000 обр/мин. "духалката" намалява, но не изчезва.От капачката излиза сив дим мирише на изгоряло масло+бензин.От щеката за проверка на маслото същата мизерия. Зимата по капачката и от вътрешна страна на капака на главата се образуваше нещо като майонеза (маслени пари+конденз).Не харчеше много масло след смяната му с ново след 800-1000 км. губеше кехлибареният си цвят и започваше да потъмнява. След 1500 км вече си е тъмно сякаш е на 5000 км.Колата се движеше "нормално" с 140-150 км/ч никакви проблеми само където който разбира от "музика" като чуеше двигателя се кръстеше с двете ръце и ми препоръчваше да я спра от движение незабавно защото Пътна помощ стриже яко.
Разбира се, че това е възможно най-гадния вариант.
Като за начало смъкни капака.Промии решетката/цедката която се намира отвътрешна страна на капака. Провери дали не е запушен маркуча свързваш капака с моноинжекцията.В никакъв случай не пускай маркуча "...като на жигулата". Ако е било нужно германеца е щял да го направи, а не да оставя друг да му довършва работата.
Успех
kiril_p написа:Мале мале! Само да не се окаже и при мене същия проблем, че ще ми се доиска направо да я засиля в някоя дупка!
Ако не ти се занимава сам, а и ако не разбираш - търси Тошко Дунев в Дунев Мотор Спорт в Диана бад - картинг пистата (само него лично търсиш да ти погледне проблема - другите са опасни

Успех
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Духа яко от капачката на маслото
Lisho написа:kiril_p написа:....(1,8Mi, 90 г. RP). Духаше наистина силно. .......Признак на какво е това духане?
...
В никакъв случай не пускай маркуча "...като на жигулата". Ако е било нужно германеца е щял да го направи, а не да оставя друг да му довършва работата.
Успех
според мен няма нищо лошо в пускането на маркуча отдолу. вярно, че е по-добре особено през зимата да влиза по-топъл въздух във филтъра, но това при условие че всички вакууми работят както трябва и че двигателят не плюва масло през отдушнака на картера. аз съм си извел отдолу този отдушник и на личната и на служебната кола (и двете горят по по-малко от 1 л. между смяна на маслото) и нямам никакви проблеми. иначе филтърът се замазва яко и колата не върви.
съветвам колегата, така или иначе ще прави ремонт, да пробва най-напред с някоя добавка и после ако не стане, тогава да влиза в бокса. успех!
kiril_p написа:Развитие по проблема: оказва се че духа само на празен ход. Маслени отлагания по капачката не се забелязват. Като дам газ духането почти изчезва. Пушек изобщо не се забелязва и при празен ход и при повече обороти.
Това какво трябва да означава ?
няма проблем или ?
къде го vaskoto1 да даде компететно мнение ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта