


Проблем с лампа АБС(или лампа Мотроник)/Пасат 1992-РЕШЕНО
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Да добавя и за светодиодните термометър и горивомер на Вартбурга...ами друго си е...а годините на производство са пак 80-те....а не всеки втори да се чуди сега на Пасата си защо не показват добре стрелките....моите ги вадих,та и там игра един ден.Някой ще каже-новото си е ново и това остарява и се чупи....да,ама на Вартбурга няма чупене....и като принцип на измерителната система....а да разчиташ ти на механично термоизмерване......с годините....е не става...а годините са си пак 80-те.Въобще изненадан съм от решенията в Пасата тогава....модерна електроника....а тия два уреда....та това е.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Та,колеги....малко хумор...смешно или не....предлагам да обединим Пасата и Вартбурга в едно....и наздраве в тоя късен час!Точно сега пък установих...вижте какво нещо е обединението....чудех се сливова или гроздова да налея...взех,че ги смесих в чашата...и познайте...не,не е шербет...така си мислех и аз...но това е друга тема.Та да обединим возията на Пасата (е наистина...возил съм се в какво ли не...само не в Мерцедес и БМВ...и те са тежки коли и предполагам,че е супер и там...динамичните му качества на Пасата за 90 коня мисля че няма да се състезаваме...стига ни едно поддържане на 120 на пета при леко натиснат педал и също 120 на пета при умерен наклон нагоре....Вартбурга няма да се справи тук с повече от 80....а на равно е до 100-110 най-много...няма повече от това) с уредите на Вартбурга и това е.....и става ново име Пасат-В.Пак наздраве....и пак благодаря на колегите тук за отклика им към проблемите на другите...така и трябва да бъде.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Да завърша и с Дачия-Логан пак комби....нова....2000км....е друго си е новото...няма някоя дупка по гърнетата да свири....не чука аванса при ускоряване...абе доста бързо ускорява,Пасата е по-бавен,а конете са същите...даже мотора на Логана е по-малко литражен.....дори и добре се вмествам отпред за човек 1,90 висок (изненадващо...смятах само че съм за Пасата)....с две думи добри приказки.Кое ще кажете не е добре.....е,возията не е същата.....по е лека може би.Друго прави впечатление-дигаш 120 и мотора е на доста обороти...чуваш го вече и се чудиш дотук ли е...с Пасата не е така....дигаш 140 и още не чуваш дотук ли е....не знам...вие ще кажете дали е така и при вас.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Недей да хвалиш Дачия пред Пасат колега щото някой ще се ти се изрепчи веднага
Тука си обичаме колите.Това в рамките на майтапа
А щом си ел техник сигурно ще ти е полезна тази книжка на руски.Качил я е в форума vwfena (хвала на колегата) а сега гледам че е в датата
store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
Нещо не мога да го сложа като връзка ама си го зареди в 'Address'
Или натраво до дръпни от 'Техническа документация за Пасат' във форума.
Ако ще си ровиш сам в колата е хубаво да тие под ръка,много е подробна (за всички В3) и има много ел.схеми в това число и на АБС.Аз съм си я принтирал и доста ми е помогнала

А щом си ел техник сигурно ще ти е полезна тази книжка на руски.Качил я е в форума vwfena (хвала на колегата) а сега гледам че е в датата
store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
Нещо не мога да го сложа като връзка ама си го зареди в 'Address'
Или натраво до дръпни от 'Техническа документация за Пасат' във форума.
Ако ще си ровиш сам в колата е хубаво да тие под ръка,много е подробна (за всички В3) и има много ел.схеми в това число и на АБС.Аз съм си я принтирал и доста ми е помогнала
Последна промяна от suba на Съб 03 яну 2009 11:55, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мотроник системите си имат изведен светодиод за 'авария' на таблото. Щом при теб липсва- възможно е просто таблото да е било сменяно.
Опитай да прочетеш грешките, ползвайки тази технология:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1530866#1530866
По друг начин е показано и от колегата suba ето тук:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 2%E8%EA%E0
(лошото е, че точно на 2Е таквоз чудо няма!)
Относно Варбурга- щом повече от 110 не е искал- зле си се справял! Аз с Трабанта имах акт за 135км/ч на магистралата!
(в тунелите)
А Дачиа.... Дачия не бих си купил, но то си е въпрос на избор
(и възможности.)
Провери ли датчиците, сравнявайки ги един спрямо друг на волтметър?
Дръпни си кабели до вътре, в купето, закачай 2 еднакви урУда и тръгвай. Сравнявай на преден и на заден мост.
Опитай да прочетеш грешките, ползвайки тази технология:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1530866#1530866
По друг начин е показано и от колегата suba ето тук:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 2%E8%EA%E0
(лошото е, че точно на 2Е таквоз чудо няма!)
Относно Варбурга- щом повече от 110 не е искал- зле си се справял! Аз с Трабанта имах акт за 135км/ч на магистралата!


А Дачиа.... Дачия не бих си купил, но то си е въпрос на избор

Провери ли датчиците, сравнявайки ги един спрямо друг на волтметър?
Дръпни си кабели до вътре, в купето, закачай 2 еднакви урУда и тръгвай. Сравнявай на преден и на заден мост.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Благодаря,колеги...още заранта свалих всичко де що има в руския сайт....намерих и моята схема....благодаря и на вашите забележки.Разпнах АБС-блока вътре....силовите елементи де....с уреда...засега нищо....всичко в ред.А трябва да е дефект в преден десен входен ли беше вентил по код 1-1-1-4 на лампата...да,ама не...вентила здрав....всички здрави.Съмнения в преден десен датчик-съпротивление с 20 ома повече от другите.....може би оттук невярна информация към блока...оттук невярно задействане на вентила....претоварване на изхода на блока...и оттук дефектиране на елемент в блока....това ще го изясня тия дни.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Таблото не мисля да е пипано...винтовете изпращяха при отвиване....знаете как се отвива нещо ново....пък и нямаше следи от отвертка преди това.Е всичко е възможно...да.Ще видя аз тая друга лампа или светодиод ли е по схемите за Мотроника...или както от колегата снимката-буксата отпред.Не може лампа за АБСа....а за Мотроника да нема,дето казват...тъпо е...не върви.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Разбирам,колега...макар и да е наистина тъпо да определиш по миганията на лампа/АБС повредата,а да не можеш по същия начин да определиш и да нямаш лампа/Мотроник за повредите по горивната система.Нали и при най-малката повреда трябва да ти съобщи по някакъв начин,както е при лампа/АБС....иначе може да караш така ехееееее.....и да не знаеш...пък и следва друга авария нали след тая....как пък ще се определят и двете по време.....не върви така явно.Ще го разнищя тия дни по схемата.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
radotom написа:Мотроник системите си имат изведен светодиод за 'авария' на таблото. Щом при теб липсва- възможно е просто таблото да е било сменяно.
Опитай да прочетеш грешките, ползвайки тази технология:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1530866#1530866
По друг начин е показано и от колегата suba ето тук:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 2%E8%EA%E0
(лошото е, че точно на 2Е таквоз чудо няма!)
Относно Варбурга- щом повече от 110 не е искал- зле си се справял! Аз с Трабанта имах акт за 135км/ч на магистралата!![]()
(в тунелите)
А Дачиа.... Дачия не бих си купил, но то си е въпрос на избор(и възможности.)
Провери ли датчиците, сравнявайки ги един спрямо друг на волтметър?
Дръпни си кабели до вътре, в купето, закачай 2 еднакви урУда и тръгвай. Сравнявай на преден и на заден мост.
Разбрах,колега...но ме домързя миналата седмица за това вътре в купето с уредите....абе и това ще направя.А за Трабанта-браво...те такова чудо не бях чувал...135....наистина давам газ на Вартбурга и качва много разхода по светодиодите и повече от 110...за 120 смукача опъвам дори като задминавам...с него тръгва още по-добре-спира да чука аванса...явно удушена ли е....но не може повече.До морето и обратно са 700 км.....с 42л бензин засякох...тоест разход 6л/100км с коткане около 90км/час.Фрайлауфа и той помага явно...а на дълги наклони надолу я изключвахме с километри.Иначе си действа и тогава спирачната,стоповата и кормилната уредба за разлика от новите коли.А такава голяма инерция,застрашителна....не може да набере...все пак е 800 кг. колата....не е двойно като Пасата.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Като се замисля....защо ли подарих Вартбурга...всичко си познавах навсякъде....фарове-бомба....измерване вътре-бомба....парно-бомба....100 км/час-стигат ти....е маслото в бензина-но работа за секунди е....за сметка на това нямаш грижа за клапани и ред тем подобни....ни хидравлики отпред......защо се питам...няма проблеми,няма форум...нали така....оставяш я долу и забравяш...караш си другата работа.А тук за един термостат-ами не можеш сам.....завираш се знаете къде долу....откачаш и хидравлики....а на оная ти е за секунди работа отгоре.Та така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта