

zfa159 написа:.Дотук добре ама не разбрах какво трябва да има на куплунга на бубината (горе в поста пише да гледам дали в двете крайни пера има постоянно напрежение или мига....ама не разбрах какво точно значи ако напрежението не е постоянно ами мига да кажем....това какво значи?).В смисъл такъв - там захранването трябва да се появява на контакт и да си седи докато има контакт?
suba написа:Колега да не тие прескочил някой зъб на ремъка.
К.Одаджийски написа:Бензин има да те удави, ток има да те утрепе, а не пали.
Имах проблем с голфа някога. Изгасна както си карах и не можеше да запали. Искрата която хвърляше на свещите жълтееше, т.е има я но е слаба. Тогава случайно един приятел заглеждайки се в бобината вика "Абе къф е тоя оборотомер?" и откачи едно кабелче /което май наистина беше за оборотомер/, искрата се оправи и колата запали от раз. Това с кабелчето той го забеляза, че докато въртяхме да видим дали има ток по свещите само една искра "тръгнала по калника".
Това кабелче дето го махна сигурно е замасило някъде.
Та мисълта ми е да не и при тебе такъв проблема.
Друго което в момента се сещам, заради предишния проблем с оборотите и това че не иска да се форсира е запушен катализатор. На един приятел на Аудито стана точно така както го описваш. Жена му отиде с колата до магазина и от там се обади че като е запалила колата не иска да върви. Не се форсираше.
Извади гумената тапа дето я ползват за газанализатор и ако хвърли огън през нея вади катализатора.
zfa159 написа:suba написа:Колега да не тие прескочил някой зъб на ремъка.
Ами не е невъзможно ама само един зъб не може да омаже толкова положението - трябва да са няколко.Огледах ремъка за видими дефекти или нещо подозрително - нищо странно.
Понеже има бая сняг а колата е в страни от една улица нямаше как да разглобя и да погледна долу белезите на колановия вал дали съвпадат с тези на разпределителния и паразитния вал.....на празаитния и на разпределителния съвпадат абсолютно точно.
Ама пък преди да спре и да пали работеше идеално добре на празен ход и на двете горива - странно е за прескочил ангренаж.
Исках да го погледна ама....няма гараж а навън просто няма как в тези ледове и студове
suba написа:zfa159 написа:suba написа:Колега да не тие прескочил някой зъб на ремъка.
Ами не е невъзможно ама само един зъб не може да омаже толкова положението - трябва да са няколко.Огледах ремъка за видими дефекти или нещо подозрително - нищо странно.
Понеже има бая сняг а колата е в страни от една улица нямаше как да разглобя и да погледна долу белезите на колановия вал дали съвпадат с тези на разпределителния и паразитния вал.....на празаитния и на разпределителния съвпадат абсолютно точно.
Ама пък преди да спре и да пали работеше идеално добре на празен ход и на двете горива - странно е за прескочил ангренаж.
Исках да го погледна ама....няма гараж а навън просто няма как в тези ледове и студове
Може колега,може.
Отгоре на скоростната кутия,точно до блока на ДВГто имаш една пластмасова тапа.Като я махнеш под нея на кутията има едно триъгълниче което трябва да се засече с една реска на маховика-това ти е ГМТ на коляновия вал.Това е един от плюсовете на VW-можеш да си видиш белезите без да се въргаляш.
suba написа:А за ремъка трябва да си сигурен в белезите и 1 зъб да е прескочил прави проблеми.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта