Вече съм си купил датчик за налягане и термосонда с накрайник М10х1. Както и уредите, индикиращи тяхната стойност. (3-разредни седем сегментни индикатора, а за незапознатите с термините- електронно цифреблатче с 3 знака). Ще има индикатор на нивото на сигнала от Ламбдата, чудя се дали да си играя и с измерване времето за което са отворени дюзите.
Другата екстра може да бъде разходомер. Трябват ми 2 турбинки от разходомерите, дето се монтират на Трабант. При Трабант е една и се върти от постъпващото към карборатора гориво. В случая ще трябва да са 2, защото трябва да хвана и обратното гориво от рейката към резервоара и да извадя получените сигнали. Резултата, разбира се, ще е изгубеното (изгорено) гориво

Навремето трабанта само по този уред го карах!

Криза, брате! нЕма кинти за бензин!

