Цена на ламбда сонда на Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цена на ламбда сонда на Пасат Б3

Мнениеот zfa159 » Вто 27 яну 2009 0:05


dj_tuhla написа:Тогава си вземи Febi от Аутодинамик (Раковска и Козлодуй). Около 36 лв ми се върти - миналото лято го сменях.
А да се оплакваш от Евро-то, пък да споменаваш Косер :banghead:

Поздрави.

Е от Косер пазарувам много много рядко....когато Софрост са затворили и купувам само дреболии ;)
От Софрост ми е разтегления като дъвка ангренажен ремък...ама иначе са читав магазин с хубави неща на добри цени.За Косер нямам много конкретни впечатления.
А за Евро-то....купувал съм си за Фиат-а части оттам,за един транспортер (форд),някои неща за пасат-ите....крайно съм недоволен от качеството на повечето им стоки....иначе пък си купих от тях задните ми барабани и задните лагери на сегашния пасат с марка Оптимал - излязаха доста читави.Явно е въпрос на марка,бройка и т.н. понеже от къде ли не съм купувал и много хубави неща и големи боклуци.
Тампон не ми трябва - просто питам да знам понеже бях чувал страшни цифри от сорта на 100-тина лв за него и затова реших така и така стана дума да попитам за да съм в час.
Благодаря!




Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Цена на ламбда сонда на Пасат Б3

Мнениеот kimif2008 » Чет 29 яну 2009 8:27


zfa159 написа:Аз тази информация я научих,когато сменях на моя.Видях,че е с 1 кабелче ама в магазина ме питаха дали искам с едно или с три и аз ги разпитах каква е разликата,после една бърза тема за разяснение всъщност какво значение има и как работи тая гад....и разбрах къде е ключа от палатката :)
Между другото при мен старата (оригиналната на колата) се разви заедно с резбата....по-точно нейната резба остана по резбата в колектора.....бая зор видях докато открия такъв голям метчик за да изчистиме резбата преди да навием новата.Ако човек няма канал или подемник е малко мъчително (пък и често изисква бая дълга тръба за да се развие)...на мен ми взеха 10лв за смяната в някакъв сервиз (първия,който мернах по пътя си)...дълго след това съжаляваха понеже се мъчиха 2 часа а после 2 дни чакаха метчика ама вече ми бяха казали цена.
ако се закучи работата с резбите или се скъса сондата отивате на варианта демонтаж на колектора и работа навън на просторно място ако сондата е на колектора....ако е долу при катализатора май ще е по-лесно.
Успех!
има и по лесен начин от сваляне на колектор



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 65 госта