


Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
+това на мен лично рядко ми се приисква да пускам струя някъде другаде освен където автоматичния режим е решил да я пусне, а той повярвай ми добре се справя. Освен при тръгване и влажно време да изсуша прозореца разбира се докато позагрее. Пак ви казвам, пътувайте зима и лято по 1 път София-Варна и обратно с климатроник и после пак елате си кажете мнението.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
И аз съм ЗА климатроника,понеже съм пътувал на дълго разстояние и с климатик (на моя б4) и с климатроника на Шкодата на баща ми и определено е по добре с климатроник.Просто е по комфортно.Така че ако след време си сменям Пасата с друга кола ще гледам да е с климатроник. 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
zfa159 написа:Контролера,който е "многото електроника" дава най-чест дефект едни транзистори,които управляват релетата за перки и т.н....те струва стотинки по магазините за електронни компоненти.
Да де ама ти работиш в сервиз,нали

dj_tuhla написа:Аз лично съм налял по климатичната част към 500лв, а за вътре по управлението под 100,
А аз за да си оправя климатика дадох 300лв.....има разлика нали

dj_tuhla написа:+ като гледаш Б3/4/5 с климатроник
Не само да гледа а и да прочете колко негативни мнениея има за тея климатроници....
ОК,няма значение,ние от това да си мериме пишките(климатицита)

Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
Здравей те... аз мога да добавя следното...
баща ми си купи нов пасат през далечната 1995г., до ден днешен е с него
и го кара както той си знае(каруцарски) капака го отваря по мое настояване...
има климатик, лимузина е и е доволен.
Ще го смени само ако се разпадне
баща ми си купи нов пасат през далечната 1995г., до ден днешен е с него
и го кара както той си знае(каруцарски) капака го отваря по мое настояване...

има климатик, лимузина е и е доволен.
Ще го смени само ако се разпадне

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
Да ама не съм съгласен 
Един колега от Ловеч ( DimiturBT )си прати контролера по Еконт,оправих му го и му го върнах...питай го колко пари съм му взел за въпросния трназистор...транспорта му беше сигурно 2 пъти повече пари...така,че това,че аз си го правя сам не значи,че ако ти се наложи на теб или на някой друг цената е убииствено висока и видиш излиза непосилно скъпо...да ако контролера се сбоза и се скапе тотално тогава си е цифра...ама това се случва ако има мазало по инсталацията на колата и някой си е правил свободни съчиения и си е слагал копчета за палене и гасене на копресора и бля бля глупости...понеже е*ава майката на електрониката така.
Отпред както казахме всичко е еднакво,това че ти си дал 300 а другия колега 500 е въпрос на шанс...според дефкта и майстора.Аз сигурно трябваше да съм дал поне 1000...добре,че не съм плащал всичкия фреон дето е изтекъл от моята кола и труда по нея....ами няколко О-пръстена и един нов радиатор отпред.Според проблема е и цената - сменял съм 11 компресора на Голф 3 докато намеря работещ от моргите,ТРВ на същия,всичките гумени О-пръстени по системата,какво ли не още...един камион с пари...други хора само обслужват климатика,наливат му фреон и си карат без да са дали повече от 50-60лв на година...въпрос на шанс според поддръжката и състоянието на системата.
Разликата между климатика и климатроника е само в управлението на клапите,техния брой и разположение,вентилатора и регулатора му на степените и електронния модул,който управлява цялото това нещо.Отпред тръби,датчици,радиатори,компресор,перки и всичко останало е идентично между двете системи...съответно при един и същ дефект цената за ремонта ще е една и съща
Все пак аз климатроника не го разменям за нищо

Един колега от Ловеч ( DimiturBT )си прати контролера по Еконт,оправих му го и му го върнах...питай го колко пари съм му взел за въпросния трназистор...транспорта му беше сигурно 2 пъти повече пари...така,че това,че аз си го правя сам не значи,че ако ти се наложи на теб или на някой друг цената е убииствено висока и видиш излиза непосилно скъпо...да ако контролера се сбоза и се скапе тотално тогава си е цифра...ама това се случва ако има мазало по инсталацията на колата и някой си е правил свободни съчиения и си е слагал копчета за палене и гасене на копресора и бля бля глупости...понеже е*ава майката на електрониката така.
Отпред както казахме всичко е еднакво,това че ти си дал 300 а другия колега 500 е въпрос на шанс...според дефкта и майстора.Аз сигурно трябваше да съм дал поне 1000...добре,че не съм плащал всичкия фреон дето е изтекъл от моята кола и труда по нея....ами няколко О-пръстена и един нов радиатор отпред.Според проблема е и цената - сменял съм 11 компресора на Голф 3 докато намеря работещ от моргите,ТРВ на същия,всичките гумени О-пръстени по системата,какво ли не още...един камион с пари...други хора само обслужват климатика,наливат му фреон и си карат без да са дали повече от 50-60лв на година...въпрос на шанс според поддръжката и състоянието на системата.
Разликата между климатика и климатроника е само в управлението на клапите,техния брой и разположение,вентилатора и регулатора му на степените и електронния модул,който управлява цялото това нещо.Отпред тръби,датчици,радиатори,компресор,перки и всичко останало е идентично между двете системи...съответно при един и същ дефект цената за ремонта ще е една и съща

Все пак аз климатроника не го разменям за нищо

- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
Според мен климатроника има една много хубава функцийка
сам си се пуска на определен период от време за да може да се смазва системата за да не се появяват течове, което климатика няма. А всъщност хич не е малко това. Моят Пасат е с климатроник и съм МНОГО доволен. Сменил съм един радиатор и съм го заредил, друго несъм барал. Карам си и си свиркам 


- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
kristianatanasov написа:dj_tuhla написа:Аз лично съм налял по климатичната част към 500лв, а за вътре по управлението под 100,
А аз за да си оправя климатика дадох 300лв.....има разлика нали
Абе на тебе какво не ти е наред, с моите аргументи се опитваш да доказваш твоята гледна точка..
Нали точно това казвам, по климатичната част, която е еднаква при климатик/климатроник съм дал 500 лв, и то защото реших да сменя едва ли не всичко, можех и с под 300 да мина да сменя само кондензатора отпред, но прецених че ще го правя като хората и няма да "допълвам" всяка година.. та каква е разликата викаш в това отношение след като и ти си дал 300лв, че нещо тъп ли съм ма не мога да вдяна?
П.С. Тона ми е такъв, защото и ти доста свободно боравиш с определенията - справка първото ти мнение по темната.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1992 до 1996 климатроник или климатик
При всяко положение климатроника има безспорни предимства. Още повече, че цената на автомобил с едната и другата системи едва ли ще има разлика точно заради това.
Аз имах възможност да избирам каква система да си присадя(и двете оригинални за ФВ, не италиански и т.н.) и след анализ на предимствата и недостатъците предпочетох по-елементарния климатик заради по-опростеното му устройство и естествено по-леката и евтина поддръжка, но най-вече заради това, че дори и да дефектира нещо по климатика, управлението на вентилирането и отоплението е независимо. Пътувал съм пролетно време от Будапеща до София в автомобил на който дефектира климатроника, е вярвай те ми беше доста неприятно да се принуждаваме да държим отворени страничните стъкла(а в този сезон температурите не са летни), за да не се запотява челното.
Аз имах възможност да избирам каква система да си присадя(и двете оригинални за ФВ, не италиански и т.н.) и след анализ на предимствата и недостатъците предпочетох по-елементарния климатик заради по-опростеното му устройство и естествено по-леката и евтина поддръжка, но най-вече заради това, че дори и да дефектира нещо по климатика, управлението на вентилирането и отоплението е независимо. Пътувал съм пролетно време от Будапеща до София в автомобил на който дефектира климатроника, е вярвай те ми беше доста неприятно да се принуждаваме да държим отворени страничните стъкла(а в този сезон температурите не са летни), за да не се запотява челното.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта