Това с ремъците е жива тъпотия . Адски глупава , ама адски глупава идея. То е малоумна работа на 40-50-60 к км да сменяш ремък , ролки . да не говорим за Хаудитата дето за 1 пиклив ремък трябва да пада цялата предница. Не знам какви генни са били тези , които са го измислили ремъците, но май ги сърби яко отзад.
На таралясник набор 94 веднъж само съм опъвал синджира като се усили шума. таралясника беше на 497 к км като го продадох. Великолепен и безпроблемен двигател за разлика от всичко останало.
Ако е сменян ремъка в Бг може и след 20-30к да се наложи смяната му , ако не се е скъсал дотогава заради много високото качество на продаваните в БГ.



Късане на пистов ремък - последствия
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
kris11 написа:Това с ремъците е жива тъпотия . Адски глупава , ама адски глупава идея. То е малоумна работа на 40-50-60 к км да сменяш ремък , ролки . да не говорим за Хаудитата дето за 1 пиклив ремък трябва да пада цялата предница. Не знам какви генни са били тези , които са го измислили ремъците, но май ги сърби яко отзад.
На таралясник набор 94 веднъж само съм опъвал синджира като се усили шума. таралясника беше на 497 к км като го продадох. Великолепен и безпроблемен двигател за разлика от всичко останало.
Ако е сменян ремъка в Бг може и след 20-30к да се наложи смяната му , ако не се е скъсал дотогава заради много високото качество на продаваните в БГ.
Нямаш си на идея колко си прав ама колко не си - идеята на новите коли е всичко да е трудно,тегаво,мъчно и да не може да си я правиш самичък с подръчни материали за да си цакаш на сервиза и да те дерат жив за частите....тея ремъци не са мислени да се сменят пред блока,в кварталния сервиз и т.н....не,че е невъзможно - просто е много по-трудно....пък и все пак сервизите трябва да живеят от нещо

Иначе да - много си прав за ремъците - на моя Пасат (В3) ремъците се сменят почти без даже да се ляга под колата....развиват се точно 3 болта за да се охлаби трапецовидния и се свива една ролка за да излезе пистовия....и това е...ама 93-та още колите се правеха така,че да са удобни за ремонти,поддръжката да е ефтина и т.н.
Колегата ми има Лагуна 2.0 16V от 96-та година....ангренажния му комплект струва около 300лв (ремък с ролка) и му искат още около 250 за работа....с мъка немри познат,който за 150 му я направи...а при по-новия мотор не може ако нямаш някакви си специални tool-ове,които да крепят валовете в дадено положение,фиксирани към главата понеже няма белези....пък ти ми говори з акола 99-та или 2000-та година

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Може да се учудите, но колата изкарва с оригиналния ремък 200 000 . Това го видях на моята кола. Със сигурност не беше сменян защото съм виждал ремък на 100 000 а този не изглеждаше така, а ролката беше пред блокиране. Колко изкарват ремъците в БГ, ами не знам, може и повече да изкарат
....

-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 14 окт 2008 10:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Прав си - и аз съм виждал ангренажен ремък (оригиналния) на 160К километра, без външно да му има абсолютно нищо. Тези, които ги продават допълнително като консуматив, обикновено им дават "държане" около 50К, като разбира се може би могат да изкарат и повече, но явно производителите на ремъци се презастраховат, защото последствията след скъсване никак не са малки.
А що се отнася до цените за ремъци, които ги пишете по-горе - хората с някои други марки коли могат само да ни завиждат. Аз имам Пасат 3-ка, но сега стягам и един форд - най-евтиният ангр. ремък, който успях да намеря е на цена 120 лв., 2-те паразитни ролки са ми по 80 лв. бройката (а едни тарикати в магазин в Пловдив даже ми искаха по 170 лв. само за едната
), останалите неща - обтегачи, хидравличен натегач и т.н. - всичко е с трицифрени цени. 
А що се отнася до цените за ремъци, които ги пишете по-горе - хората с някои други марки коли могат само да ни завиждат. Аз имам Пасат 3-ка, но сега стягам и един форд - най-евтиният ангр. ремък, който успях да намеря е на цена 120 лв., 2-те паразитни ролки са ми по 80 лв. бройката (а едни тарикати в магазин в Пловдив даже ми искаха по 170 лв. само за едната


- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Ами тука по правило си ги сменят на 100 000, така правят в сервизите. Не знам дали е различно качеството на ремъците.
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
При Б5 дават сервизно в бокса на всеки 60 хил.км. Аз лично си проверявам ремаците и ролките за луфт на всеки 10хил.км. при смяна на маслото, щото скъса ли ремък ще си я ползвам за тоалетна
Добре беше да е като при мерцедесите с верига ама те! Забележите ли, че ремъка се е напукал или усетите ли някоя ролка с луфт по добре навремена смяна, че после излиза скъпо. Ролките за АФН мотор вървят някъде около 60лв. обтяжната за климатика, 40лв. за пистовия ремък. За ангренажа и тя там някъде. Ремък около 30-40лв.
Един майстор ми сподели преди време, че на клиенти които не им се дават пари или колата е за продаване, ако има някоя ролка поразбита отваря се пълни се с грес и пак се капсолова. Пак някой след това си купува кола по обява "Напълно обслужена!"

Един майстор ми сподели преди време, че на клиенти които не им се дават пари или колата е за продаване, ако има някоя ролка поразбита отваря се пълни се с грес и пак се капсолова. Пак някой след това си купува кола по обява "Напълно обслужена!"

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Един майстор ми сподели преди време, че на клиенти които не им се дават пари или колата е за продаване, ако има някоя ролка поразбита отваря се пълни се с грес и пак се капсолова. Пак някой след това си купува кола по обява "Напълно обслужена!"
Ами и аз си купих "обслужена" кола. Лъсната от всякъде и след няма и 1000 км сменях лагери на генератор(предполагам от водата на пароструйката). А ролката на климатика и направих "профилактика" по описания начин: измиване и пълнене с грес. По принцип живота на лагерите е доста но се скъсява от водата и изсъхването на греста. Разбития лагер си личи, но ако е читав не виждам проблем да се смаже и използва още толкоз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта