Късане на пистов ремък - последствия

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот kris11 » Пет 10 апр 2009 19:29


Това с ремъците е жива тъпотия . Адски глупава , ама адски глупава идея. То е малоумна работа на 40-50-60 к км да сменяш ремък , ролки . да не говорим за Хаудитата дето за 1 пиклив ремък трябва да пада цялата предница. Не знам какви генни са били тези , които са го измислили ремъците, но май ги сърби яко отзад.
На таралясник набор 94 веднъж само съм опъвал синджира като се усили шума. таралясника беше на 497 к км като го продадох. Великолепен и безпроблемен двигател за разлика от всичко останало.
Ако е сменян ремъка в Бг може и след 20-30к да се наложи смяната му , ако не се е скъсал дотогава заради много високото качество на продаваните в БГ.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот zfa159 » Пет 10 апр 2009 22:39


kris11 написа:Това с ремъците е жива тъпотия . Адски глупава , ама адски глупава идея. То е малоумна работа на 40-50-60 к км да сменяш ремък , ролки . да не говорим за Хаудитата дето за 1 пиклив ремък трябва да пада цялата предница. Не знам какви генни са били тези , които са го измислили ремъците, но май ги сърби яко отзад.
На таралясник набор 94 веднъж само съм опъвал синджира като се усили шума. таралясника беше на 497 к км като го продадох. Великолепен и безпроблемен двигател за разлика от всичко останало.
Ако е сменян ремъка в Бг може и след 20-30к да се наложи смяната му , ако не се е скъсал дотогава заради много високото качество на продаваните в БГ.

Нямаш си на идея колко си прав ама колко не си - идеята на новите коли е всичко да е трудно,тегаво,мъчно и да не може да си я правиш самичък с подръчни материали за да си цакаш на сервиза и да те дерат жив за частите....тея ремъци не са мислени да се сменят пред блока,в кварталния сервиз и т.н....не,че е невъзможно - просто е много по-трудно....пък и все пак сервизите трябва да живеят от нещо ;)
Иначе да - много си прав за ремъците - на моя Пасат (В3) ремъците се сменят почти без даже да се ляга под колата....развиват се точно 3 болта за да се охлаби трапецовидния и се свива една ролка за да излезе пистовия....и това е...ама 93-та още колите се правеха така,че да са удобни за ремонти,поддръжката да е ефтина и т.н.
Колегата ми има Лагуна 2.0 16V от 96-та година....ангренажния му комплект струва около 300лв (ремък с ролка) и му искат още около 250 за работа....с мъка немри познат,който за 150 му я направи...а при по-новия мотор не може ако нямаш някакви си специални tool-ове,които да крепят валовете в дадено положение,фиксирани към главата понеже няма белези....пък ти ми говори з акола 99-та или 2000-та година ;)


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот dandan » Съб 11 апр 2009 17:08


Може да се учудите, но колата изкарва с оригиналния ремък 200 000 . Това го видях на моята кола. Със сигурност не беше сменян защото съм виждал ремък на 100 000 а този не изглеждаше така, а ролката беше пред блокиране. Колко изкарват ремъците в БГ, ами не знам, може и повече да изкарат :) ....


midex1
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот midex1 » Съб 11 апр 2009 18:45


Прав си - и аз съм виждал ангренажен ремък (оригиналния) на 160К километра, без външно да му има абсолютно нищо. Тези, които ги продават допълнително като консуматив, обикновено им дават "държане" около 50К, като разбира се може би могат да изкарат и повече, но явно производителите на ремъци се презастраховат, защото последствията след скъсване никак не са малки.

А що се отнася до цените за ремъци, които ги пишете по-горе - хората с някои други марки коли могат само да ни завиждат. Аз имам Пасат 3-ка, но сега стягам и един форд - най-евтиният ангр. ремък, който успях да намеря е на цена 120 лв., 2-те паразитни ролки са ми по 80 лв. бройката (а едни тарикати в магазин в Пловдив даже ми искаха по 170 лв. само за едната :beat_butt2 ), останалите неща - обтегачи, хидравличен натегач и т.н. - всичко е с трицифрени цени. :banghead:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот dandan » Пон 13 апр 2009 18:34


Ами тука по правило си ги сменят на 100 000, така правят в сервизите. Не знам дали е различно качеството на ремъците.


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот blagoykata » Пон 13 апр 2009 18:40




Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот valerius » Пон 13 апр 2009 19:07


При Б5 дават сервизно в бокса на всеки 60 хил.км. Аз лично си проверявам ремаците и ролките за луфт на всеки 10хил.км. при смяна на маслото, щото скъса ли ремък ще си я ползвам за тоалетна :) Добре беше да е като при мерцедесите с верига ама те! Забележите ли, че ремъка се е напукал или усетите ли някоя ролка с луфт по добре навремена смяна, че после излиза скъпо. Ролките за АФН мотор вървят някъде около 60лв. обтяжната за климатика, 40лв. за пистовия ремък. За ангренажа и тя там някъде. Ремък около 30-40лв.

Един майстор ми сподели преди време, че на клиенти които не им се дават пари или колата е за продаване, ако има някоя ролка поразбита отваря се пълни се с грес и пак се капсолова. Пак някой след това си купува кола по обява "Напълно обслужена!" :да:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Късане на пистов ремък - последствия

Мнениеот dandan » Пет 17 апр 2009 20:41


Един майстор ми сподели преди време, че на клиенти които не им се дават пари или колата е за продаване, ако има някоя ролка поразбита отваря се пълни се с грес и пак се капсолова. Пак някой след това си купува кола по обява "Напълно обслужена!"

Ами и аз си купих "обслужена" кола. Лъсната от всякъде и след няма и 1000 км сменях лагери на генератор(предполагам от водата на пароструйката). А ролката на климатика и направих "профилактика" по описания начин: измиване и пълнене с грес. По принцип живота на лагерите е доста но се скъсява от водата и изсъхването на греста. Разбития лагер си личи, но ако е читав не виждам проблем да се смаже и използва още толкоз.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта