


Passat B3 RP Двигател - Бензин в маслото!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Черноочене
Re: Passat B3 PR Двигател - Бензин в маслото!
Индикатора за бензина не е правил никакви проблеми... работи си!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Черноочене
Re: Passat B3 PR Двигател - Бензин в маслото!
Колеги отрови ме този Passat!
Мерих няколко пъти съпротивлението на TPS и според мен въпреки че показанията му са коректни и в граници... има нещо нередно.
Ето какво е то:
между 1-2 крак на куплунга до към 25% се променя и няма пропадания между 1.0-1.85 KOма След това не се променя до края
между 1-4 крак на куплунга е променливо от към 1,2 КОма от самото начало и така до към половината ход на дроселовата клапа и също няма пропадания ... след това става безкрайност (т.е. няма верига) това според мен не е нормално!
Тъй като съм виждал само на картинка отворен TPS, но пък прочетох, че фабрично са центровани към дроселовата клапа на стенд и се продават така заедно с тялото. Това е причината да се страхувам да го отварям и да пипам каквото и да е по него
Моля по знаещите да кажат нормално ли е това и ако не е, на какво може да се дължи тази аномалия според вас.
Днес по обяд ще премерим компресията и евентуално ъгъла на предварение да не е мръднал... макар, че още отсега съм сигурен какъв ще е резултата!
П.П. Забравих да спомена че премерих напрежението на 1 и 5 крак и то е 4.95V
Мерих няколко пъти съпротивлението на TPS и според мен въпреки че показанията му са коректни и в граници... има нещо нередно.
Ето какво е то:
между 1-2 крак на куплунга до към 25% се променя и няма пропадания между 1.0-1.85 KOма След това не се променя до края
между 1-4 крак на куплунга е променливо от към 1,2 КОма от самото начало и така до към половината ход на дроселовата клапа и също няма пропадания ... след това става безкрайност (т.е. няма верига) това според мен не е нормално!
Тъй като съм виждал само на картинка отворен TPS, но пък прочетох, че фабрично са центровани към дроселовата клапа на стенд и се продават така заедно с тялото. Това е причината да се страхувам да го отварям и да пипам каквото и да е по него
Моля по знаещите да кажат нормално ли е това и ако не е, на какво може да се дължи тази аномалия според вас.
Днес по обяд ще премерим компресията и евентуално ъгъла на предварение да не е мръднал... макар, че още отсега съм сигурен какъв ще е резултата!

П.П. Забравих да спомена че премерих напрежението на 1 и 5 крак и то е 4.95V
Re: Passat B3 PR Двигател - Бензин в маслото!
HanSolo написа:Колеги отрови ме този Passat!
.....
1.Премери на моноинжекцията между 1 и 4 крак стойноста трябва при 20 С да е между 2-3 кОм (това е датчика за входящия въздух)стойностите ги има в Autodata и даже тук на форума
2.Вътрешните 2 и 3 са за бензиновия инжектор (дюзата)1,2-1,6 Ом
3.Премери синия датчик на тръбата на охладителната течност (разкачаш буксата и мериш така датчика както е в тръбата) стойността трябва да е същата каквато е между 1 и 4 крак на моноинжекциата.
4.Замери стойноста на бобината (между (+) и средния извод) трябва да е между 2,4 - 3,5 кОм
5.Виж кабелите дали не са сдави багажа (на пълен мрак палиш двигателя, отваряш капака и гледаш дали по кабелите бягат едва забележими синкави огънчета).Ако не бягат мериш кабелите с уред за да си сигурен какво е състоянието им.
6.Проверяваш центровката.
От всичко изброено до тук аз залагам на бобина.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Черноочене
Re: Passat B3 PR Двигател - Бензин в маслото!
Lisho написа:1.Премери на моноинжекцията между 1 и 4 крак стойноста трябва при 20 С да е между 2-3 кОм (това е датчика за входящия въздух)стойностите ги има в Autodata и даже тук на форума
Премерено много пъти - Работи
Lisho написа:2.Вътрешните 2 и 3 са за бензиновия инжектор (дюзата)1,2-1,6 Ом
Премерено - 1.3 Ом няколко пъти, сменян целия блок все тая!
Lisho написа:3.Премери синия датчик на тръбата на охладителната течност (разкачаш буксата и мериш така датчика както е в тръбата) стойността трябва да е същата каквато е между 1 и 4 крак на моноинжекциата.
Премерено, няколко пъти сравнявано с таблицата по време на загряване на двигателя и контактен термометър... всичко в норми!
Какво трябва да бъде захранването на куплунга при контакт ... измерено - 4.6V
Lisho написа:4.Замери стойноста на бобината (между (+) и средния извод) трябва да е между 2,4 - 3,5 кОм
Замерено 2,98 кОм
Lisho написа:5.Виж кабелите дали не са сдави багажа (на пълен мрак палиш двигателя, отваряш капака и гледаш дали по кабелите бягат едва забележими синкави огънчета).Ако не бягат мериш кабелите с уред за да си сигурен какво е състоянието им.
Изпробвано... имат леко сияние но според мен е допустимо! Въпреки всичко пробвано с кабели и свещи от друга много добре работеща кола Audi 80 ... зацапа свещите само за 3-4 минути иначе си хвърля същия черен дим.
Lisho написа:6.Проверяваш центровката.
От всичко изброено до тук аз залагам на бобина.
Премерено напрежение между 1-5 крак на TPS сензора 4.95V
TPS сензора се изменя съвсем нормално... прекъсването за което споменах в предишния пост се дължи на излизане от обхвата на мултицета... просто не съобразих тогава че се получава това... премерено още веднъж... държи се абсолютно в норми.
Премерена компресия на всички цилиндри над 9,5 автомобила е на 235к км.
Вземал съм стробоскоп днес... ще погледна да видя предварението въпреки, че съм сигурен, че всичко е наред... в противен случай нямаше да работи толкова устойчиво!
Проверен маркуча за обратното гориво да не се запушил и да прави много високо налягане... има проходимост (надувах го с уста) чува се как клокочи чак в резервоара!
Колеги вече не знам какво да мисля... ще ходя денс на моргата да пробвам с друг Електронен блок за управление... лошото е, че е далеч и се страхувам да закарам колата до там на собствен ход за да не напълни и новото масло с бензин.
Направо ни подлуди този автомобил... правя тестер за мигащи кодове в момента и ще пробвам да чета грешките на компютъра. Дано излезе от там нещо макар, че не вярвам вече в нищо. Почити сигурен съм, че е нещо много дребно и елементарно, но точно за това не можем да го видим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта